Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Diegene die er al meer dan een jaar consequent in falen om daadkrachtige en effectieve beleidskeuzes te maken waardoor ze de situatie onder controle krijgen?Laat het gezondheidsbeleid misschien over aan mensen die wèl weten waarover ze praten?
Het ligt niet 100% vol.Omdat het wel degelijke keuze's maken is? Als je exact 100% vol legt, dan heb je ook geen enkel bed als er iemand een ongeval krijgt of andere onvoorziene omstandigheden. Het is niet alleen "bed vrij houden voor covid", het is "bed vrijhouden voor onvoorziene IC-gerelateerde oorzaken." Oa. Covid.
En ja, iemand die pas een auto-ongeval gehad heeft, dat is wellicht dringender dan zo'n biopsie.
We konden altijd al fitnessen., ah maar jij bedoelt een fitnescentrum zeker? ok dan.fitness pas in juni misschien ... geweldig jongens
Ah het zijn de politici die beslissen wie in welke afdeling wordt opgenomen ofzo?Diegene die er al meer dan een jaar consequent in falen om daadkrachtige en effectieve beleidskeuzes te maken waardoor ze de situatie onder controle krijgen?
We zijn vertrokken met "nu volhouden om de zomer te redden", dan was het "nu volhouden om kerstmis te redden" om voor de moment te zitten in "dit zijn de laatste moeilijke weken, van zodra we volop kunnen vaccineren is iedereen terug vrij".
Gelooft iemand die blazen eigenlijk nog?
fitness pas in juni misschien ... geweldig jongens
Niemand verplicht hem om daar te zijnMarc Van Ranst ziet er niet echt happy uit op VTM.
Het zijn politici die beslissen hoeveel capaciteit er in de zorg is. Want het zijn politici die beslissen hoeveel budget daar wordt geïnvesteerd, hoeveel personeel er voorzien is, of er tijdelijke zorgcentra worden gebouwd, etc...Ah het zijn de politci die beslissen wie in welke afdeling wordt opgenomen ofzo?
Ik zie vooral één blaas die ik niet geloof maar soit.
Fitness is zeker veilig , ik ben altijd gegaan altijd alles ontsmet nooit iemand ziek geweestAh het zijn de politici die beslissen wie in welke afdeling wordt opgenomen ofzo?
Ik zie vooral één blaas die ik niet geloof maar soit.
Kleine sector, niet zo'n lobby als andere sectoren, mja eerlijk gezegd verwacht ik niet anders als dat die als allerlaatste terug opengaan. Uit eigen ervaring ook serieus mijn twijfels dat een fitness veilig en rendabel kan opengaan eigenlijk. Ofwel mogen er maar heel weinig mensen binnen tegelijkertijd ofwel moet je buiten kunnen trainen.
Die ziet er al een jaar uit alsof hij misschien beter enkele weken verlof zou pakken.Marc Van Ranst ziet er niet echt happy uit op VTM.
Wat een zever , niet iedereen beschikt over al die toestellen he thuisWe konden altijd al fitnessen., ah maar jij bedoelt een fitnescentrum zeker? ok dan.
Tja mindset he. We mogen echt meer dan dat je denkt.
Ga jij nu echt kinderachtig reageren op zulke zaken?Niemand verplicht hem om daar te zijn
Premier komt af met zulk nieuws en jij gaat wat staan lachen met "ooh nee MVR gaat niet happy zijn". Welke viroloog zou wel happy zijn?Hij(Decroo) haalt daarbij een voorbeeld aan van een jonge dertiger met een hersentumor die geen biopsie kan krijgen omdat er geen plaats is op de afdeling intensieve zorgen. "En zo zijn er honderden verhalen. Covid raakt ons allemaal, ook wie niet besmet is."
Elke keer ik ging niets ontsmet en iedereen ziek!Fitness is zeker veilig , ik ben altijd gegaan altijd alles ontsmet nooit iemand ziek geweest
En ondertussen kijk ik jaloers naar Instagram filmpjes uit Nederland waar fitnesszaken hun halve inboedel buiten gezet hebben onder grote partytenten.Kleine sector, niet zo'n lobby als andere sectoren, mja eerlijk gezegd verwacht ik niet anders als dat die als allerlaatste terug opengaan. Uit eigen ervaring ook serieus mijn twijfels dat een fitness veilig en rendabel kan opengaan eigenlijk. Ofwel mogen er maar heel weinig mensen binnen tegelijkertijd ofwel moet je buiten kunnen trainen.
Ik ben het met je eens hoor. Ik stelde het gewoon vastDie ziet er al een jaar uit alsof hij misschien beter enkele weken verlof zou pakken.
Maar kijk, zo moet het eigenlijk zijn he: de experten geven advies aan de regering, waarop de regering de beslissingen maakt en daar ook verantwoordelijkheid voor neemt. En het kan zijn dat dat soms tegen het advies van de experten is, die dan uiteraard niet blij zijn, maar die ook geen mandaat hebben om het beleid eigenhandig te bepalen.
en dat is precies ook waar de gazetten op springen momenteel.Ja nederland is het lichtend voorbeeld ja...Meanwhile in Nederland, waar ze al met meerdere testcases bewezen hebben dat er bij publieke evenementen in open lucht 0% besmettingen waren
![]()
538 Koningsdag
538 Koningsdag is hét festival van het jaar. Samen met de leukste bezoekers, luisteraars en artiesten vieren we al jaren het leukste feestje op het Chasséveld in Breda. Ben je er dit jaar ook weer bij?www.538.nl
Ik blijf het raar vinden dat je 10 mensen mag zien buiten vanaf 26 april, maar vanaf 8 mei is er een samenscholingsverbod van meer dan 3 personen. Of geldt dat samenscholingsverbod dan ook vanaf het uur van de avondklok en voor de tuinen van u en mij ? Ik ga er vanuit van wel, anders vind ik het raar.wow avondklok weg 8 mei ? dat had ik niet verwacht
Ik vind het maar een hoop niks.
Eerste echte versoepeling (dus niet hetgene dat tijdelijk door pauspauze was opgeschort) is misschien terrassen op 8 mei.
En die misschien laat natuurlijk perfect de deur open voor het gewoon nog te delayen.
Binnen legaal wat deftig mensen zien is precies onder voorbehoud naar ergens in juni geschopt.
Ze hebben gelukkig het reisverbod niet verlengt dus we kunnen tenminste een mei-break plannen naar lossere oorden om de miserie weg te drinken.
.Het is inderdaad een samenscholingsverbod op de uren waarop nu de nachtklok geldt ja.Ik blijf het raar vinden dat je 10 mensen mag zien buiten vanaf 26 april, maar vanaf 8 mei is er een samenscholingsverbod van meer dan 3 personen. Of geldt dat samenscholingsverbod dan ook vanaf het uur van de avondklok en voor de tuinen van u en mij ? Ik ga er vanuit van wel, anders vind ik het raar.
Ja, iedereen vindt alles veilig wat in zijn kraam past.Fitness is zeker veilig , ik ben altijd gegaan altijd alles ontsmet nooit iemand ziek geweest