Renegadexxripxx
Well-known member
Die beleving heeft mij eigenlijk nooit uitgemaakt. En ik moet eerlijk zijn, ik ben nooit echt een café persoon geweest. Vond dat maar niets. Het is niet alsof een glas pakken, daar drinken inschenken nu iets is wat mij zoveel moeite kost en dat ik dat niet zelf kan doen.Een goed cafe/restaurant/... betaal je grotendeels voor de beleving toch? (locatie/bediening/inkleding/muziek/sociaal/etc)
Of met een paar klapstoeltjes en een klaptafeltje ergens in het park of een leuke locatie mij even neerzetten samen met een frigobox met drank die je in de supermarkt had gekocht. Was voor mij even fun als hetzelfde op een terras doen.
Als ik naar een restaurant ga, dan is dat ofwel omdat ze iets klaarmaken waar ik echt geen zin in heb om zoveel tijd eraan te spenderen om het te maken of omdat ze het voortreffelijk klaarmaken of omdat de meerprijs tov het zelf te doen beperkt is. Maar de beleving, muziek, bediening of locatie kan mij echt niet bommen hoor. Maar gelukkig ben ik de uitzondering hierop.
Die is tgv corona afgeschaft. net zoals de proevertjes.De koffiehoek van de Colruyt is toch een café?

, ze wil de deurbel nog kunnen horen, ze wil het nog kunnen horen als de kat iets mispeutert, ...