Mssh een kleine tip om eens te kijken over wat dat de discussies oorspronkelijk gaan.Als de naam lezen van de poster moeilijk is voor je kan je de lettertjes tellen. Dat aantal verschilt ook.
Toekomstidee <> nu. Nog een verschil.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mssh een kleine tip om eens te kijken over wat dat de discussies oorspronkelijk gaan.Als de naam lezen van de poster moeilijk is voor je kan je de lettertjes tellen. Dat aantal verschilt ook.
Toekomstidee <> nu. Nog een verschil.
Mssh een kleine tip om eens te kijken over wat dat de discussies oorspronkelijk gaan.
Jij die beweert er geen burgerlijke ongehoorzaamheid is.Dat is een klaagzang die ondertussen al maanden meegaat en nog altijd zie ik niet die burgerlijke ongehoorzaamheid waar men ons voor waarschuwt. Lijkt eerder een self fulfilling prophecy.
ga je terug woorden in de mond leggen?Jij die beweert er geen burgerlijke ongehoorzaamheid is.
Ik heb je zelfs gequotega je terug woorden in de mond leggen?

==>Als de naam lezen van de poster moeilijk is voor je kan je de lettertjes tellen. Dat aantal verschilt ook.
PS: de niemand heb je zelf in het vet gezet hé, niet ik...Of zelfs de meerderheid? Nee waarschijnlijk niet. Dat beweert dan ook niemand. Ik ook niet.
je vergeet het woordje "die" wat impliceert dat het gaat over de grootschalige burgerlijke ongehoorzaamheid waar @Racing_Genk het over had.Ik heb je zelfs gequote![]()
Als elke politieker en expert, zo redeneert zoals hij, dan zijn we over 10 jaar een land zoals Noord Korea waar eigen meningsuiting niet meer bestaat. Allé ja dat is toch hoe dit bij mij overkomt.Inloggen
www.knack.be
Maar voor de meeste modale middenklasse-Belgen wordt de lat voor zelfbeklag onvoorstelbaar laag gelegd. Het is vervelend, je maten missen en je kind dat opduikt tijdens de zoveelste Teams-vergadering. Maar als dat onze collectieve pijngrens wordt, aan het begin van een fenomenale wereldwijde strijd om macht en welvaart, dan staan we er echt niet goed voor. Ik vind dat die klaagzang veelal getuigt van een schrijnende wereldvreemdheid en een gebrek aan realiteitszin.
Dus wacht.==>
PS: de niemand heb je zelf in het vet gezet hé, niet ik...
Klein beginnen. Kan nu in de kiem gesmoord worden, of de vonk in het kruidvat zijn. Hopelijk niet natuurlijk.je vergeet het woordje "die" wat impliceert dat het gaat over de grootschalige burgerlijke ongehoorzaamheid waar @Racing_Genk het over had.
Hij heeft er wel voor gepleit, zegt Dedecker, gedurende drie weken in het parlement. “In het parlement werd ik apart geroepen door minister van Binnenlandse Zaken Annelies Verlinden (CD&V) en Open VLD-voorzitter Egbert Lachaert. Jean-Marie, het is niet onze schuld, zeiden ze. Het is Horeca Vlaanderen dat gevraagd heeft om liever alles te openen op 1 mei.”
Dedecker zegt Matthias De Caluwe, CEO van Horeca Vlaanderen, toen opgebeld te hebben. “Het heeft toen gestoven”, zegt hij. “Ik was heel kwaad, en hij hield zich inderdaad aan 1 mei. Zij vonden dat discriminatie, omdat niet iedereen een terras heeft. Als jullie zelf nog niet opkomen voor de rechten van de mensen die een terras hebben, wat kan ik dan nog doen, heb ik toen gezegd.”
Vaccineren leidt tot ICU !! Stoppen met vaccineren aub.
Dit toont (nogmaals) aan dat er achter de schermen véél meer afspeelt dan mensen soms denken. En dat dit er niet altijd koosjer aan toe gaat hé.Artikel met betrekking tot de terrasdiscussie van gisteren. De spreekbuis van de sector is zelf tegen een heropening van enkel de terrassen, dus waarom zou de politiek dat doen?
Mja, het is nu eenmaal dat ze een garantie van inkomen hebben met die maatregelen als ze dicht zijn. Waar ze met afhaal nog iets aan kunnen toevoegen. Terwijl als ze open moeten dan valt die garantie volledig weg en zijn ze afhankelijk van hoeveel mensen op hun terras komen en hoeveel mensen je dan ook kunt bedienen.Kan ook zijn dat bepaalde restaurants meer binnenhalen per maand (zeker als ze afhaal doen) dan als ze open zijn.
De hinderpremie, dubbel overbruggingsrecht en andere uitkeringen zijn vrij royaal te noemen.
Als je dat combineert met afhaal is het plaatje vaak rooskleuriger dan als ze open moeten doen.
speelt ook mee?
Kan ook zijn dat bepaalde restaurants meer binnenhalen per maand (zeker als ze afhaal doen) dan als ze open zijn.
De hinderpremie, dubbel overbruggingsrecht en andere uitkeringen zijn vrij royaal te noemen.
Als je dat combineert met afhaal is het plaatje vaak rooskleuriger dan als ze open moeten doen.
speelt ook mee?
. Vooral als je dan de klaagzang hoort van de zelfstandige die 2 klanten op een zaterdagvm heeft zien binnen komen sinds de afspraakregeling. En grote bedrijven zoals primark gewoon kozen om gesloten te blijven want niet haalbaar/winstgevend...

Hier was ik ook aan het denken. Als corona mij enkele zaken heeft geleerd, is dat we iets moeten doen aan de weerbaarheid van de mensen. Die ligt extreem laag.Inloggen
www.knack.be
Maar voor de meeste modale middenklasse-Belgen wordt de lat voor zelfbeklag onvoorstelbaar laag gelegd. Het is vervelend, je maten missen en je kind dat opduikt tijdens de zoveelste Teams-vergadering. Maar als dat onze collectieve pijngrens wordt, aan het begin van een fenomenale wereldwijde strijd om macht en welvaart, dan staan we er echt niet goed voor. Ik vind dat die klaagzang veelal getuigt van een schrijnende wereldvreemdheid en een gebrek aan realiteitszin.
En aan onze gezondheid.Hier was ik ook aan het denken. Als corona mij enkele zaken heeft geleerd, is dat we iets moeten doen aan de weerbaarheid van de mensen. Die ligt extreem laag.