Jij geeft geen feiten, je claimt losse zaken met als argument dat jij het weet want je zit er middenin.Dit is dus het probleem hé. Ik geef u feiten die niet in uw kraam passen en jij noemt het samenzwering zodat het makkelijk is om het aan de kant te schuiven. Neen, verplegend personeel heeft (buiten de hoofdverpleging) geen zicht op het aantal patiënten. Alsook geen enkele arts die zich gaat bezig houden met het aantal opnames op te zoeken.
Er zijn er hier duidelijk bij die zichzelf de slimste willen voelen maar met moeite de werking van een groot ziekenhuis kennen. Geloof me, verpleging heeft niks anders te doen dan verplegen en weinig vragen stellen, die weten weinig tot niets over andere afdelingen, laat staan dat die tijd hebben om zich daarmee bezig te houden.
Wat je claimt is iets anders dan wat wij "geloven" maar dat komt omdat we enkel de media volgens als simpele, goedgelovige zielen die zich slim willen voelen. Klinkt redelijk hard als een samenzwering ja. Als ik het anders noem, ga je dan wel iets onderbouwen en stoppen met te schelden?
Maar goed, jij doet dus een speciale functie waardoor je wèl zicht heb op al die cijfers. Er moeten dus nog minstens evenveel mensen zoals jij zijn als er ziekenhuizen zijn. Zo'n grote ontdekking, en dat kan stilgehouden worden. Straf allemaal.
Ik ga een tegenvoorstel doen: jij hebt zelf een beperkt zicht op de zaak en concludeert hier schokkende zaken uit, gekleurd door je eigen vooroordelen. Momenteel evenveel bewijs voor gezien als voor jouw theorie.