Ik ben ondertussen al drie maanden non-stop zwaar verkouden, met liters snot en niet-aflatende slijmhoest. Maar 't zijn steeds andere virussen die mij te pakken hebben. 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik ben ondertussen al drie maanden non-stop zwaar verkouden, met liters snot en niet-aflatende slijmhoest. Maar 't zijn steeds andere virussen die mij te pakken hebben.![]()
Idem hier, en dan laten de meesten such nog niet eens testen. Aan dit tempo heeft iedereen toch antilichamen tegen Nieuwjaar?Bij mij ook wel meer gevallen uit de directe kennissenkring. Wel niemand die er zwaar last van heeft, bijna allemaal vergelijken ze het met een griep die ze moeten uitzitten.

Hoe meer mensen antilichamen, hoe beterIdem hier, en dan laten de meesten such nog niet eens testen. Aan dit tempo heeft iedereen toch antilichamen tegen Nieuwjaar?
Jaja...
Over drie maanden in de gazet: Brugse variant verstoot Delta als meest besmettelijke mutatie.
BG: -_-
Idem hier. Twee collegas hadden een hoog risico contact vorig weekend. Maandag toch komen werken want de ene zijn zelftest was negatief (geen afspraak voor PCR test oid) en de andere niks ondernomen want "twas niet zo lang ze"Ben een week verkouden, in quarantaine in afwachting op test (ondertussen negatief), vraagt mijn werkgever of ik in afwachting toch niet wil komen werken en gewoon mijn masker zou ophouden als ik aan mijn bureau zit.
They don't give a fuck.
Triestig is het gewoon. Maar ocharme als ze die on-gevaccineerden willen buitensluiten. Ocharme die mensen toch.![]()
Kankeroperatie Chris Van den Abeele pas in januari: "Vaccinweigeraar, besef dat mijn ingreep over leven of dood gaat" | VRT NWS Nieuws
Veel ziekenhuizen moeten zorg uitstellen omdat de afdelingen intensieve zorg vollopen met covidpatiënten. Zowat de helft van hen is niet ingeënt, terwijl mensen die het coronavaccin weigeren intussen een minderheid vormen en zij daar dus oververtegenwoordigd zijn. Andere patiënten moeten...vrtnws.be
Zus van een collega zit in hetzelfde schuitje. Moet dringend geopereerd worden wegens borstkanker, maar op dit moment geen mogelijkheid wegens volle ICU's.
Eerlijk? Fuck die anti-vaxxers en fuck onze lafhartige politici. Als je na anderhalf jaar die idioten nog niet hebt overtuigd, gaat het ook niet meer gebeuren.
Vraag mij af of er een mogelijkheid is werkgevers te rapporteren die pertinent weigeren telewerk toe te laten terwijl er wel oplossingen mogelijk zijn.
Triestig is het gewoon. Maar ocharme als ze die on-gevaccineerden willen buitensluiten. Ocharme die mensen toch.
![]()
Kankeroperatie Chris Van den Abeele pas in januari: "Vaccinweigeraar, besef dat mijn ingreep over leven of dood gaat" | VRT NWS Nieuws
Veel ziekenhuizen moeten zorg uitstellen omdat de afdelingen intensieve zorg vollopen met covidpatiënten. Zowat de helft van hen is niet ingeënt, terwijl mensen die het coronavaccin weigeren intussen een minderheid vormen en zij daar dus oververtegenwoordigd zijn. Andere patiënten moeten...vrtnws.be
Zus van een collega zit in hetzelfde schuitje. Moet dringend geopereerd worden wegens borstkanker, maar op dit moment geen mogelijkheid wegens volle ICU's.
Eerlijk? Fuck die anti-vaxxers en fuck onze lafhartige politici. Als je na anderhalf jaar die idioten nog niet hebt overtuigd, gaat het ook niet meer gebeuren.
Vorig jaar in December moest m'n broer op controle na kanker behandeling net voor de pandemie uitbrak, controle werd week of 3 uitgesteld van wege de drukte maar uit de controle bleek dat er uitzaaiingen waren dus tijd verloren voor een behandeling.![]()
.Als ze zo zouden afkomen bij mij dan zou ik mij laten ziek zetten. Zo zouden moeten blij zijn dat ge thuis wilt werken met een verkoudheid. Daar lopen te snotteren is ook not done in tijden van corona vind ik.Ben een week verkouden, in quarantaine in afwachting op test (ondertussen negatief), vraagt mijn werkgever of ik in afwachting toch niet wil komen werken en gewoon mijn masker zou ophouden als ik aan mijn bureau zit.
They don't give a fuck.
Telewerk -> in geen honderd jaar.
Maar nee, Belgen zijn makke lammetjes. Beetje morren achter onze pc en dat is het.Laat ons hopen dat t geen voorbode is voor zondag hier.