Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Want wie wel verder klikt ziet bronnen zoals:Nog enkele, de titel spreekt voor zich, voor wie niet graag verder klikt.
9 For News (of Nine For News) is een complottheorieënwebsite die allerhande pseudowetenschap, kwakzalverij en andere complottheorieën publiceert en aanprijst. Je mag er de typische onzin over chemtrails, de Illuminati en de Reptilian aliens verwachten, en helaas ook een heleboel levensgevaarlijke kwakzalverij, maar nieuws gebaseerd op realiteit is er niet bij.
Dr Eddy Bettermann MD focus on Biological Medicine (Biologische Medizin), Darkfield Microscopy (Dunkelfeld Mikroskopie), Orthomolecular Medicine (Orthomolekulare Medizin), Ayurvedic Medicine (Ayurveda), Psychosomatic Medicine (Psychosomatische Medizin), raw food (Rohkost), fasting (Fasten): Our primary integrative medicine goal is the maintenance of your health and wellness, and we are committed to safe and effective healthcare.
Ik was er ook aan begonnen, maar blij dat je me voor bent.Want wie wel verder klikt ziet bronnen zoals:
Kortom: complete onzin. Mensen die daarin geloven zijn gewoon niet in staat kritisch na te denken. Maar goed, ik vermoed dat dit gewoon een dubbel is van de vorige kwast die over ivermectine begon.
Je mag mijn post wel lezen en denken ‘och, arme schapen’. Maar ik kan je verzekeren dat de wereld er mooier gaat uit zien als je iets meer moeite steekt om de informatie die je binnen krijgt kritisch te bekijken.
Het ironische is dat de personen die andere mensen als "schaap" bestempelen meestal zelf geen cohorente mening kunnen vormen en enkel kunnen herkauwen wat ze op bepaalde andere kanalen tegenkomenJe mag mijn post wel lezen en denken ‘och, arme schapen’. Maar ik kan je verzekeren dat de wereld er mooier gaat uit zien als je iets meer moeite steekt om de informatie die je binnen krijgt kritisch te bekijken.

Ikke ook.Vrouw vandaag brief gekregen voor derde prik.
Er wordt, dacht ik, enkel nog Pfizer geleverd aan ons land.Enigste waar ik niet zeker van ben is ofdat die 3de prik dezelfde versie moet zijn als uw eerste 2 of dat dat niets uitmaakt.
Ah, dan is het logisch dat ik een voorstel van pfizer krijg terwijl ik 2 keer moderne heb gehad.Er wordt, dacht ik, enkel nog Pfizer geleverd aan ons land.
![]()
België krijgt voorlopig enkel nog vaccinleveringen van Pfizer: “De campagne begint te verzadigen in ons land”
Ons land krijgt op dit moment enkel nog nieuwe vaccinleveringen van Pfizer/BioNTech. Dat heeft Dirk Ramaekers gezegd op de infosessie van de taskforce vaccinatie zaterdag. De leveringen van AstraZeneca en Johnson & Johnson zijn stopgezet, de aanvoer van Moderna staat tijdelijk ‘on hold’.www.nieuwsblad.be
2 oktober krijgt ze hem, ze gaan wel int UZ kijken om hem vroeger te geven.Ikke ook.
Enigste waar ik niet zeker van ben is ofdat die 3de prik dezelfde versie moet zijn als uw eerste 2 of dat dat niets uitmaakt.
Dan is het strenger dan vroeger. Ergens begin dit jaar mocht mijn vrouw wel buiten (ze bleef ‘s nachts wel bij de kleine). Ik mocht zo vaak over en tweer komen als wou. Wel een test toen moeten doen en een mondmasker opzetten als de verpleging er was.Daarnet de kleine onverwachts moeten laten opnemen voor een longontsteking.
Dat ze in de ziekenhuizen toch maar vlug de CovidPass invoeren want ik wist niet dat de bezoekregelingen daar nog zo streng waren, zelfs ik als vader mag maar één uurtje langs gaan en m'n vriendin mag totaal niet buiten.![]()
Hangt ook af van ziekenhuis tot ziekenhuis. Ze kunnen dat gewoon zelf bepalen en je hebt je er maar bij neer te leggen. Wat mij betreft hallucinant dat hier federaal geen vaste richtlijnen waren voor opgesteld. Dan waren ze bij jou zeer mild, ik heb vijf maanden moeten wachten voor ik eens op bezoek kon (wel niet minderjarig). Nu sinds september mag er één persoon op bezoek.Dan is het strenger dan vroeger. Ergens begin dit jaar mocht mijn vrouw wel buiten (ze bleef ‘s nachts wel bij de kleine). Ik mocht zo vaak over en tweer komen als wou. Wel een test toen moeten doen en een mondmasker opzetten als de verpleging er was.
De willekeur zou inderdaad wel aangepakt moeten worden. Nu was ik uiteraard heel blij dat het zo was. We hadden grote schrik dat ik helemaal niet in het ziekenhuis mocht komen, maar men begreep daar blijkbaar ook dat je als ouder niet zomaar je kind een week daar kan laten zonder het te zien.Hangt ook af van ziekenhuis tot ziekenhuis. Ze kunnen dat gewoon zelf bepalen en je hebt je er maar bij neer te leggen. Wat mij betreft hallucinant dat hier federaal geen vaste richtlijnen waren voor opgesteld. Dan waren ze bij jou zeer mild, ik heb vijf maanden moeten wachten voor ik eens op bezoek kon (wel niet minderjarig). Nu sinds september mag er één persoon op bezoek.
Ik had er toen ook geen enkel probleem mee om een test af te leggen, maar ook daarmee werd er geen bezoek toegestaan. Uiteraard was het begrijpelijk dat er geen 25 bezoekers werden toegestaan, maar één bezoeker eenmaal per week had wat mij betreft moeten kunnen. Zo hebben sommige ziekenhuizen het ook toegepast, en iirc was dat ook het gegeven advies vanuit de overheid. Desondanks hebben andere ziekenhuizen zichzelf gedurende een half jaar of meer compleet afgesloten. Tijdens de eerste lockdown zijn er mensen in die omstandigheden gestorven. Ik ben zeer vaak voorstander geweest van de maatregelen, maar dat was er toch echt over.De willekeur zou inderdaad wel aangepakt moeten worden. Nu was ik uiteraard heel blij dat het zo was. We hadden grote schrik dat ik helemaal niet in het ziekenhuis mocht komen, maar men begreep daar blijkbaar ook dat je als ouder niet zomaar je kind een week daar kan laten zonder het te zien.
De overige afdelingen waren een pak strenger. Enkel de materniteit en pediatrie waren zo ‘los’.
Edit: omdat er nog geen vaccinaties waren had ik er niet mee ingezeten om elke dag een wisser, al was het betalend, te laten zetten om binnen te kunnen. Ik denk dat het COVID safe ticket hier een grote meerwaarde kan ik betekenen.
Dat, en een beperking op de bezoekregeling. Ik geloof erin dat men door:
- verplichten mondmasker ziekenhuis
- COVID safe ticket / test
- Beperking van het aantal bezoekers
Men de ziekenhuizen een pak veiliger kan maken. Het heeft geen enkele zin dat er in normale tijden soms tot 25 verschillende bezoekers voor één patiënt kon langskomen. Of het moet palliatieve zijn, en dan nog..
Hangt ook af van ziekenhuis tot ziekenhuis. Ze kunnen dat gewoon zelf bepalen en je hebt je er maar bij neer te leggen. Wat mij betreft hallucinant dat hier federaal geen vaste richtlijnen waren voor opgesteld. Dan waren ze bij jou zeer mild, ik heb vijf maanden moeten wachten voor ik eens op bezoek kon (wel niet minderjarig). Nu sinds september mag er één persoon op bezoek.