Laat mij toe om dit toch even toe te lichten.
Je weet naar mijn mening totaal niet over wat je praat
Secundaire scholen worden frisdrankvrij. Vlaamse ministers Hilde Crevits en Jo Vandeurzen lanceren een stappenplan om secundaire scholen op weg te helpen om frisdrankvrij te worden.
www.gezondheid.be
Een artikel uit 2016. En jij stelt voor om alle frisdrankautomaten uit de school te halen? Ik ben er quasi zeker van dat er een verbod is op frisdranken in het lager en dat kinderen enkel water mogen meenemen.
Je loopt iets achter de feiten aan.
Basisscholen of scholen voor buitengewoon onderwijs kunnen subsidies aanvragen waarmee ze onder hun leerlingen fruit, groenten en/ of zuivel als gezond tussendoortje kunnen verdelen.
lv.vlaanderen.be
Echt? Er bestaat zelfs een subsidie programma om fruit en groenten te kunnen verdelen op de school!
Over de mindset van de gemiddelde Belg daar geef ik je dan weer wel gelijk. Maar ik laat de hoop varen om daar verbetering te brengen.
Gerespecteerde wetenschappers over gans de wereld verkondigen dat een vaccin gezond is, en toch bereikt men zeker niet iedereen om dit te laten doen in een volle gezondsheidscrisis. En jij denkt dus dat de overheid een gezondere levensstijl kan pushen?
Als laatste: Ingeborg haar interview op de radio ging voornamelijk over de holistische visie dat alles met elkaar in verband staat. En ook al ben ik er van overtuigd dat yoga geen kwaad kan ben ik er wel zeker van dat het niet uw gezondsheidsysteem bewapend tegen een dodelijke virus.
Excuus voor de ‘lastige’ reactie, maar ik laat niet toe dat iemand mij beticht van het in het belachelijke te trekken als zijn of haar post nul de botten onderbouwd is.