Verkrachtingen zijn trouwens niets nieuws bij Palestijnse gijzelaars. Het is iets dat decennia lang gebeurt.
Deze thread documenteert een aantal gevallen mooi:
Deze thread documenteert een aantal gevallen mooi:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je niet wilt overkomen als iemand die een massamoord excuseert, dan moet je niet uitroepen dat je 'zaait wat je oogst' in de context van een massamoord. Dat zou kunnen overkomen als excuseren.Neen, ik excuseer NIETS.
Ik zeg dat ik dat kan snappen waarom ze zo reageren gezien de CONTEXT en geschiedenis van Israel-Palestina.
Dat ging overduidelijk over het feit dat je de samenleving in Gaza tot in haar kern rot noemt.Als je niet wilt overkomen als iemand die een massamoord excuseert, dan moet je niet uitroepen dat je 'zaait wat je oogst' in de context van een massamoord. Dat zou kunnen overkomen als excuseren.
De Israëlische samenleving ziek noemen is allemaal goed en wel, maar dan is de samenleving in Gaza tot in haar kern rot. En dan moet je dat ook eens eerlijk onder ogen zien in plaats van het te negeren of te excuseren.
Er komen berichten binnen dat Israël hoofdstad van Lebanon heeft aangevallen… man man man
Dat zijn niet eens haar burgers. Ze worden illegaal bezet tegen hun wil. Israël is hen liever kwijt dan rijk.Tuurlijk gaan die zo'n major fuck up ontkennen.
En of ze er om geven doet er niet toe, Israël zal haar burgers beschermen of wreken ongeacht hun komaf.
Dat zijn niet eens haar burgers. Ze worden illegaal bezet tegen hun wil. Israël is hen liever kwijt dan rijk.
Hamas leider Haniyeh zou ook gedood zijn in Teheran.
Inhuldiging van de nieuwe president. Beetje bizar dat er maar weinig meer over geweten is.Wat deed de leider van Hamas in Iran?
…wat had je anders verwacht van landen die hun rijkdom en macht hebben gebouwd met het bloed van onschuldigen.
Nope, het is duidelijk dat je aan de verkeerde kant van de geschiedenis staat. En vreemd dat je van een algemene topic overgaat naar een persoonlijke aanspreking, ik hou me liever gefocust op de topic dan individuele personen. Bij deze, weg is weg!Dat is een beetje een dooddoener hé. Heel veel landen doen of hebben verwerpelijke dingen gedaan.
Heb jij geen Turkse roots? Misschien een keertje interessant om de geschiedenis van het Ottomaanse Rijk te bestuderen. Of recenter, de Turkse militaire aanwezigheid in Syrië? Steun aan Azerbeijan t.a.v. Armenië?
Dat jij of de rest van de wereld dat illegaal vind is nu eens van geen enkel belang. Wat er toe doet is wat de inwoners willen en hoe Israel er mee omgaat.Dat zijn niet eens haar burgers. Ze worden illegaal bezet tegen hun wil. Israël is hen liever kwijt dan rijk.
Komaan, Iran en Hezbollah zitten al sinds dag één van de oorlog knuppels in het hoenderhok te gooien, Iran steunt Hamas al jaren en volgens sommige bronnen gaf Iran haar goedkeuring voor de aanslag van 7 oktober. Dit is geen escalatie, het is wat ze in het Engels noemen, calling a bluff.Volgens de eerste berichten zou Israël de 2de of 3de man in rangorde van Hezbollah hebben uitgeschakeld. Er zouden ook vrouwen en kinderen zijn gedood. Israël wilt duidelijk een escalatie.