Conflict Midden Oosten: Amerika/Israël & Iran

Hoe belachelijk maakt die kerel hem toch ook. Ik snap echt niet dat de Republikeinen achter zoiets kunnen blijven staan. Dealmaker en Alpha male my ass. Iran keek ernaar en lachte er eens mee.

Hoe belachelijk maakt die kerel hem toch ook. Ik snap echt niet dat de Republikeinen achter zoiets kunnen blijven staan. Dealmaker en Alpha male my ass. Iran keek ernaar en lachte er eens mee.
Hij heeft de internationale status van de VS vakkundig om zeep geholpen, en is nog te dom om het in te zien ook.

Trolling the troll. Iran speelt het toch heel ingenieus, dat spel. Ze wéten dat Trump hen ongelofelijk hard kan raken, maar dat Trump tegelijk verdomd goed moet oppassen om de hele regio niet opnieuw in de hens te steken. En dan zit er nog een gek in Tel Aviv die keihard wil doorduwen. Trump zit met zijn gat in een wespennest en geraakt er niet uit.

Trolling the troll. Iran speelt het toch heel ingenieus, dat spel. Ze wéten dat Trump hen ongelofelijk hard kan raken, maar dat Trump tegelijk verdomd goed moet oppassen om de hele regio niet opnieuw in de hens te steken. En dan zit er nog een gek in Tel Aviv die keihard wil doorduwen. Trump zit met zijn gat in een wespennest en geraakt er niet uit.
Ik vraag me af of Trump vandaag de dag het zich kan veroorloven om Iran zwaar te raken - je weet gewoon dat dan de deur volledig op slot gaat voor een mogelijk deal voor de verkiezingen, het is trouwens ook niet dat Iran voluit reageert momenteel. Mocht dat wel zo zijn zou de wereld en de markt dat kunnen zien als de basis voor een langdurig conflict, dan gaan de olieprijzen normaliter wel stijl omhoog. Dan is niet alleen zijn verkiezing om zeep - maar ook zijn economie.

Mocht dat wel zo zijn zou de wereld en de markt dat kunnen zien als de basis voor een langdurig conflict, dan gaan de olieprijzen normaliter wel stijl omhoog. Dan is niet alleen zijn verkiezing om zeep - maar ook zijn economie.
Ik denk dat de wereld en de markt gewoonweg Trump's uitspraken (en de erop volgende Taco's) begint weg te filteren.

natuurlijk op vrijdag weer even zeggen dat er zondag "MISSCHIEN" is ondertekend zal worden. Iran die weer zelf moet zeggen van "neen, dat is niet waar".

Hoelang gaat hij dit spel blijven spelen. Markt manipulatie ten top

Zijn aanhangers zijn nochtans lovend over het feit dat hij zichzelf geen loon geeft.
Ze hebben zichzelf zo hard gegaslight met onzin dat ze de denken dat ze een “gotcha” argument hebben gevonden. Dat zijn vermogen exponentieel gestegen is, is wellicht omdat hij zo een goede business man is, vergeten ze even. De reden waarom kan je vast zelf invullen.

Je moet niet een hoge intelligentie gehalte verwachten van zijn aanhangers. Facts don’t matter. Feelings do!

Terug
Bovenaan