Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een andere les die je hieruit kan trekken is dat gans de regio destabiliseren en Israel proberen te vernietigen gevolgen kan dragen. Iran is niet het soort land dat de spelregels volgt en zich bedreigd voelen maar een land zoals Noord Korea dat nucleaire wapens nodig heeft om het voortbestaan van een dictatoriaal regime te verzekeren.
Correctie, heeft aanvallen proberen uitvoeren op. Iran heeft vorige keer al bewezen dat hun doelgerichtheid op dat vlak eigenlijk gewoon waanzinnig slecht is en dat dat in de praktijk niet meer was dan posturing. Op Israël bvb. op dit moment 35 ballistische raketten gelanceerd, nul doel geraakt. Een persoon lichtgewond. Idem voor de VS basissen in Jordanië en Qatar.Iran heeft aanvallen uitgevoerd op Amerikaanse basissen in Qatar, Bahrein, Koeweit en de Verenigde Arabische Emiraten. Ook in Saudi-Arabië en Abu Dhabi zijn explosies gehoord. En uiteraard zijn er ook in Israël tegenaanvallen. Dat lijkt me een bijzonder stevig antwoord. Benieuwd of alles onderschept is geweest. In Bahrein lijkt de Amerikaanse basis geraakt te zijn op basis van amateurbeelden. Dit gaat op deze manier snel uit de hand lopen, toch?
"24 schoolmeisjes gedood bij Israëlische aanval op school in zuiden van Iran"Volgens Reuters, dat zich baseert op informatie van het Iraanse persagentschap Tasnim, zouden er bij een Israëlische aanval op een basisschool in Minab, in het zuiden van Iran, 24 schoolmeisjes gedood zijn. Minab ligt in de provincie Hormozgan, niet ver van de kust van de Perzische golf. Daar liggen ook verschillende marinebasissen van het Iraanse leger. Volgens de vicegouverneur van de provincie was de school "een direct doelwit van de aanval". Hulpverleners zijn nog bezig met de reddingsoperatie. Ook het puin wordt nog volop geruimd. vrt nws
Regio destabiliseren? Israel heeft het afgelopen jaar 7 verschillende landen gebombardeerd.
Israël proberen te vernietigen? Israel heeft Iran in het afgelopen jaar 2 maal aangevallen.
Niet het soort land dat de spelregels volgt? Wat zijn de spelregels tegenwoordig? Een genocide plegen?
Hoe zullen China en Rusland reageren is ook een belangrijke vraag!

Je moet @Milanello geen woorden in de mond leggen, dat lees ik absoluut niet in zijn reactie."Israël is slecht, dus moet elke tegenstander van Israël wel goed zijn" soort van reactie.
Los van wat Israël doet, is Iran al wel decennia bezig met het indirect aanvallen van Israël via oa. Hezbollah en andere terreurgroepen in de regio. Dat mag je ook wel vermelden.Regio destabiliseren? Israel heeft het afgelopen jaar 7 verschillende landen gebombardeerd.
Israël proberen te vernietigen? Israel heeft Iran in het afgelopen jaar 2 maal aangevallen.
Niet het soort land dat de spelregels volgt? Wat zijn de spelregels tegenwoordig? Een genocide plegen?
Dat lees je er net wel in. Iran is gewoon veruit de grootste destabiliserende factor in het MO, al decennia lang trouwens.Je moet @Milanello geen woorden in de mond leggen, dat lees ik absoluut niet in zijn reactie.
De VS is ook zo'n factor.Dat lees je er net wel in. Iran is gewoon veruit de grootste destabiliserende factor in het MO, al decennia lang trouwens.
Los van wat Israël doet, is Iran al wel decennia bezig met het indirect aanvallen van Israël via oa. Hezbollah en andere terreurgroepen in de regio. Dat mag je ook wel vermelden.
Nogal een eenzijdige lezing van de geopolitieke situatie zou ik zeggen. Zowel de VS, Israël als Iran hebben een erg destabiliserende impact op de regio gehad.Dat lees je er net wel in. Iran is gewoon veruit de grootste destabiliserende factor in het MO, al decennia lang trouwens.
Regio destabiliseren? Israel heeft het afgelopen jaar 7 verschillende landen gebombardeerd.
Kunt ge uw extreemlinks propagandablaadje ergens anders gaan aflezen?Israel is de kanker van het midden oosten. Een kolonialistisch project dat als doel heeft om alle landen in de regio militair te domineren en indien nodig regelmatig te bombarderen.
Ik zei nergens dat het de enige factor was. Het heeft gewoon een gigantische parallel met Rusland, namelijk dat het die instabiliteit en externe vijand nodig heeft omdat dat de enige manier is om het regime in het zadel te houden. De instabiliteit en onrust die het zaait is dus gewoon een inherente eigenschap van het regime zelf.De VS is ook zo'n factor.
Je moet @Milanello geen woorden in de mond leggen, dat lees ik absoluut niet in zijn reactie.