Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Werkt de pc al? Vind het wel spannend hoor.Echt alles geprobeerd... morgen gaat hij bij een lokale pc winkel of builder eens checken of de pc daar boot
if yes -> probleem met de elektriciteit bij hem thuis (en de buren én de ouders dan...) denk ik?
Werkt de pc al? Vind het wel spannend hoor.

Bedoel je dan het 1/0 schakelaartje achteraan op de voeding op 1 zetten terwijl je de power knop indrukt?Half
Ze vonden bij een lokale pc boer ene workaround: tegelijk de voeding en de pc aanzetten en de pc start zonder problemen op. En sindsdien werkt de pc ook gewoon normaal, ook zonder workaround. Pc werkt ook normaal onder heavy load dus verder lijkt alles prima.
Vermoedelijk dus een issue met de voeding of slecht contact knop/moederbord ofzo.
Ik hoop nu niet dat ge bedoelt dat de voeding niet aanstond?Half
Ze vonden bij een lokale pc boer ene workaround: tegelijk de voeding en de pc aanzetten en de pc start zonder problemen op. En sindsdien werkt de pc ook gewoon normaal, ook zonder workaround. Pc werkt ook normaal onder heavy load dus verder lijkt alles prima.
Vermoedelijk dus een issue met de voeding of slecht contact knop/moederbord ofzo.

Denk het niet hè, want er werd toch gezegd dat de verlichting van het mobo wel aanging. Als de voeding uitstaat zou dat in principe toch niet kunnen?Ik hoop nu niet dat ge bedoelt dat de voeding niet aanstond?![]()
En waarom werkt die dan perfect bij Alternate en niet bij hem thuis?Mobo verlichting werkt waarschijnlijk op de 5 volt lijn en kan zijn dat de 12 volt lijn een probleem had ...lampjes op het mobo gaan wel aan maar pc start dan normaal niet op .
Dus kan nog altijd voeding zijn geweest dat een probleem had met onderspannene , overspanning , verliestroom op de massa ...maar nu werkt hem blijkbaar .
omdat ze bij Alternate er eigenlijk eerst niets aan gedaan hadden en nu stiekem de voeding hebben vervangen en zeggen dat ze een magische oplossing hadden door tegelijk op on te drukken terwijl ze vanachter het knopke omzetten.En waarom werkt die dan perfect bij Alternate en niet bij hem thuis?
Ik denk dat zijn vriend wel er gewoon bijstond hoor toen ze die getest hebben bij Alternate, althans zo had ik het toch begrepenomdat ze bij Alternate er eigenlijk eerst niets aan gedaan hadden en nu stiekem de voeding hebben vervangen en zeggen dat ze een magische oplossing hadden door tegelijk op on te drukken terwijl ze vanachter het knopke omzetten.
Idem, maar sindsdien werkt de pc gewoon normaal. Dus geen flauw idee wat er gebeurt...Een workaround om tegelijk de voeding en de pc aan te zetten..daar heb ik nog nooit van gehoord...