Comfortabele sneakers

Ik ga niet even gans het topic doornemen, dus: wat zijn nu de aan te raden merken voor comfortable sobere sneakers die lang (jaren) meegaan? Mag zeker premium merken/prijzen zijn.

Zowel op zoek voor de classic witte lederen als stoffen sneakers.
Voor witte lederen ben ik eigenlijk nog altijd tevreden over New Balance.
 
Laatst bewerkt:
Allé, ik heb de Adidas Campus Towelie gewonnen op Adidas Confirmed 😋
Ik heb ze al eens gehad bij de eerste release maar nadien toch maar verkocht. Ik zie wel dat ze nu amper meer waard zijn dan retail tov toen. Ik ga ze gewoon opzij houden en wachten tot de prijs weer stijgt denk ik.
 
Onderweg :unsure:

FPd6UR6.png
 
hoe scoort gij zo makkelijk op snkrs? Ik doe praktisch iedere raffle mee van jordan 1 en dunk en heb nog maar 1x 'geluk' gehad.

die why so sad dunks zijn trouwens wel nice (y) zou die zeker ook gekocht hebben , had ik de kans
 
hoe scoort gij zo makkelijk op snkrs? Ik doe praktisch iedere raffle mee van jordan 1 en dunk en heb nog maar 1x 'geluk' gehad.

die why so sad dunks zijn trouwens wel nice (y) zou die zeker ook gekocht hebben , had ik de kans
Is niet op snkrs maar op SNS ;) Op snkrs ook nog geen chance gehad met hyped releases maar op SNS is dit al mijn 4de W.

De Why So Sad Dunks heb ik op Stockx gekocht, op snkrs was het ook een L. 170€ excl kosten (al mijn SB Dunks heb ik aan dat bedrag kunnen kopen).
 
ja die prijs valt al bij al nog mee voor dunks. is wss 'maar' 50 eu duurder als release
Ik heb ze wel op 1 van het goedkoopste moment gekocht denk ik, ze staan nu rond de 190/200€ maar ik denk dat ze nog gaan stijgen. Nu ja, maakt op zich niet veel uit want ik heb ze om te dragen en niet om te verkopen.
 
Die zijn wel sweet die dunks :)
Met leuke details! Doorschijnende zolen, wear away swoosh die geel wordt, ? achteraan op de hiel en Why So Sad aan de binnenkant van de tong, een skatende kip(?) op de rechtse schoen en links op een bmx.
Voorlopig laat ik ze nog in de doos, eerst wat andere schoenen verkopen.
 
Die Gorge Green Air Jordan 1's die zaterdag droppen zijn wel vet. Maar ik wil als volgende nu echt eens Dunk SB's.
 
Vandaag de Jordan 1's Chicago gedragen. Mijn eerste high sneaker, ik heb altijd lows gedragen (buiten de Jordan 4). Ik moet zeggen dat dat raar aanvoelt, ge kunt uw enkels niet bewegen waardoor ik anders ga stappen 😝
Het zal wennen worden, maar ze zijn wel prachtig :love2:
 
Terug
Bovenaan