Comfortabele sneakers

Ook is twee paar Asics Gel Lyte III gekocht, ik had wel geen flauw benul dat die tong er zou uitzag, moet ik nog wel ff aan wennen :unsure:

Waar gekocht? Al in een paar sneaker winkels gekeken maar die modellen nog niet tegengekomen, zou ze wel eens willen passen.
 
Waar gekocht? Al in een paar sneaker winkels gekeken maar die modellen nog niet tegengekomen, zou ze wel eens willen passen.
Zal wel van asics online outlet Zijn vermoed ik

Winkel in bxl was er niet meer, of ge die modellen zo gaat kunnen passen weet ik niet, maar ge kunt toch bestellen en retourneren indien nodig?
 
Gewoon online bestellen om te proberen, asics.com en zalando bvb hebben gratis retour. Zo weet je al welke maat je nodig hebt als je eens een paar tegenkomt dat je echt wil.
 
Waar gekocht? Al in een paar sneaker winkels gekeken maar die modellen nog niet tegengekomen, zou ze wel eens willen passen.
Ik heb ze een maat groter gekocht na het lezen van een aantal reviews, geen spijt van gehad. Ondertussen ook al 2 paar Gel Lyte III hier :cool:
 
De huidige beschikbare kleuren vallen wat tegen en de prijzen eigenlijk ook 😢
De Amerikaanse site heeft een veel ruimer aanbod. Spijtig dat wij ze hier niet allemaal krijgen.
Hoe knoopt ge uw veters? Gewoon in ne klassieke strik maar vind dat precies wat vloeken met die tong.
Niet. Ik steek ze weg tussen de zijkant van de gespleten tong.

3TjXCKg.jpg


Y50SmMj.jpg
 
Ondanks dat ik voor den RSCA supporter vind ik deze persoonlijk iets te mauff, voor mezelf dan...

Lijkt me ook ni gemakkelijk om deze te combineren
Als ik daar moet naar kijken heb ik al bv Ikea schoenen 😝

Mja, daar heb ik ook al zitten aan denken al valt best wel mee denk ik. Zijn ook eerder zomer schoenen en dan draag ik vooral shorts en t-shirts.
Heb ooit deze gehad maar moeten verkopen omdat ze te klein waren. Ondertussen zijn voor mij net iets te duur geworden tov de periode dat ik ze gekocht had. Sindsdien wil ik ooit wel nog eens een model met paars.

241112064_1030917917717611_5082241209466216304_n.jpg
 
Als ik daar moet naar kijken heb ik al bv Ikea schoenen 😝

Mja, daar heb ik ook al zitten aan denken al valt best wel mee denk ik. Zijn ook eerder zomer schoenen en dan draag ik vooral shorts en t-shirts.
Heb ooit deze gehad maar moeten verkopen omdat ze te klein waren. Ondertussen zijn voor mij net iets te duur geworden tov de periode dat ik ze gekocht had. Sindsdien wil ik ooit wel nog eens een model met paars.

241112064_1030917917717611_5082241209466216304_n.jpg
Die vind ik al meer doenbaar, vraag mij niet waarom
 
Geen Yeezy's meer voor mij. Heb mijn 350 Ash Pearl te koop gezet.
Ik vind het nog steeds mooie schoenen maar eigenlijk vind ik ze iets te "speciaal" voor mij (en ook het feit dat ik "Ye" een belachelijk ventje vind).
Ze zitten wel echt goed, maar je hebt inderdaad veel goedkopere alternatieven die het evenaren.
Mijn yeezy’s zijn meer als 3 jaar oud, doe ze alleen nog aan als ik festivals.

één van de enige schoenen waar ik geen blaren van krijg na 2-3 dagen festivals pakken.
 
Die vind ik al meer doenbaar, vraag mij niet waarom
Ook al zijn deze helemaal paars, ze zijn wel iets minder flashy. Misschien daarom?
Ze zitten wel echt goed, maar je hebt inderdaad veel goedkopere alternatieven die het evenaren.
Mijn yeezy’s zijn meer als 3 jaar oud, doe ze alleen nog aan als ik festivals.

één van de enige schoenen waar ik geen blaren van krijg na 2-3 dagen festivals pakken.
Dat hoort ge mij niet zeggen, het zijn idd zeer comfortabele schoenen. De prijs is voor mij geen dealbreaker.
Ik vind de modellen gewoon een beetje "te anders" tov andere sneaker merken (buiten Balenciaga en konsoorten natuurlijk).
Ik draag graag mooie sneakers maar de stijl van Yeezy vind ik gewoon niet zo bij mezelf passen. En eerlijk gezegd heeft hij meer mottige modellen dan mooie, enkel de 350 en 380 vind ik nog net te doen.
 
Terug
Bovenaan