Comfortabele sneakers

Momenteel in Knokke voor een paar weken en net op de Lippenslaan sneakerwinkel Dux Supply tegengekomen, sneaker van vooral Nike, yeezy en NB. Tussen de 200 en en 500 euro meestal.

AA734153-D0EA-4994-9398-D413ABB11CBD.jpeg
 
Ik heb er veel te veel maar sneakers van Arkk en dan vooral het Raven model ervan zitten ongelooflijk goed.
Ook stevig van zool? Want ik zag op hun site lightweight staan, dan krijg ik al schrik 😛. Sneakers met van die dunne zooltjes daar kan ik geen half uur op rechtstaan.
 
Ook stevig van zool? Want ik zag op hun site lightweight staan, dan krijg ik al schrik 😛. Sneakers met van die dunne zooltjes daar kan ik geen half uur op rechtstaan.

Ja toch wel, de meeste hebben een zool van enkele centimeters dik en vrij stevig.
 
Momenteel in Knokke voor een paar weken en net op de Lippenslaan sneakerwinkel Dux Supply tegengekomen, sneaker van vooral Nike, yeezy en NB. Tussen de 200 en en 500 euro meestal.

Bekijk bijlage 11646
Leuk om te zien maar ik ga echt geen +200€ betalen voor een Dunk. Yeezy koop ik denk ik niet meer en NB zegt mij niet veel.
 
Leuk om te zien maar ik ga echt geen +200€ betalen voor een Dunk. Yeezy koop ik denk ik niet meer en NB zegt mij niet veel.

Nee ik kan het er ook niet aangeven, uitgebaat door 2 Aziaten en 1 iemand had air force 1 off white edition aan.

Ik denk dan altijd dat da replica’s zijn omdat het Aziaten zijn :unsure:

ps: ik zou de dikke ronde veters kiezen!
 
Ja, ze maken hun reps achter de schermen klaar terwijl je wacht 😝

ps: heb de platte toch terug gestoken. De ronde zijn wel mooi maar mochten dikker zijn.
 
Men eerste Jordans gekocht in de jaren 90 ( kaki/black Jordan 9 ) , kweet nog dat ik ermee thuiskwam en men vader zei : wat edde na gekocht :p
Ik draag en koop nog steeds Jordans lol
Beste sneaker die voor mij het best rond men voeten paste was den 13 .
Nu ben ik aant rondkijken om New Balance te kopen maar kweet ni echt welke , enige tips ?
 
Men eerste Jordans gekocht in de jaren 90 ( kaki/black Jordan 9 ) , kweet nog dat ik ermee thuiskwam en men vader zei : wat edde na gekocht :p
Ik draag en koop nog steeds Jordans lol
Beste sneaker die voor mij het best rond men voeten paste was den 13 .
Nu ben ik aant rondkijken om New Balance te kopen maar kweet ni echt welke , enige tips ?
NB heeft bijna over heel de lijn goede kwaliteit sneakers. Komt er eerder op aan welk model je mooi vindt.
 
Terug
Bovenaan