Comfortabele sneakers

Nu ik dit lees zou ik mij ook een paar willen overwegen... Hebben soms ook leuke kleurencombinaties, maar de goeie kleuren zijn precies rap weg...

Dat model dat ge hebt besteld @ikbenben ,was zeker meteen sold out, aangezien de release de 12de was ?

Hoe tailleren deze, en hoe wist je wat uw maat hierin was?
Idd, soms is het echt wel zoeken naar de kleuren die je wilt. Ofwel zijn ze niet meer te vinden, ofwel betaal je er een premium prijs voor.

Die van mij heb ik hier nog gevonden : https://www.amigo.nl/asics/gel-lyte...adeTracker&utm_medium=CPS&utm_campaign=184009
Het is een model van 2020 als ik mij niet vergis.

Afhankelijk van merk heb ik een 43 of 44. Bij deze heb ik een 44 genomen en die zitten perfect.
 
Zowat de helft ervan lijkt me toch wit, beige, grijs, zwart met weinig contrast. Dat is dan weer niet mijn ding. 🙃
 
Thx, maar in mijn maat, ergens tss 41,5 en 42,5 schat ik, is er zeer weinig keuze, te courante maat zekers ? Maar ik hou dees in t oog
Degene die ik gekocht heb zijn toch niet flashy en zijn nog in alle maten beschikbaar.
Op reviews op Zalando stond er bij de meeste dat je beter een maat groter besteld omdat ze anders nogal krap zijn. Heb ik dus gedaan en ze zitten perfect.
Bij normale Dunks heb ik een 43, SB Dunk een 44, Adidas Forum 43 1/3, Yeezy 350 V2 43 of 44 en bij Asics Gel Lyte III dus een 44.
 
Degene die ik gekocht heb zijn toch niet flashy en zijn nog in alle maten beschikbaar.
Op reviews op Zalando stond er bij de meeste dat je beter een maat groter besteld omdat ze anders nogal krap zijn. Heb ik dus gedaan en ze zitten perfect.
Bij normale Dunks heb ik een 43, SB Dunk een 44, Adidas Forum 43 1/3, Yeezy 350 V2 43 of 44 en bij Asics Gel Lyte III dus een 44.
Ik ga dus nooit eentje durven bestellen aangezien ik mijn maat niet weet, als gij zegt dat ze groot moeten zijn kan het zelf zijn dat ik 43 nodig heb, en die tussenmaat er ook nog eens bij (42,5) ga ik dus nooit zeker zijn van mijn stuk, ik zie dat er aan naamsepoort in bxl ne winkel is, ik denk dat ik daar nekeer ga binnenspringen ofzo

En deze vind ik best wel nice eigenlijk : eerste keer dat ik deze combo tegenkom, en er staat zelf gor tex bij...

Maar ik bestel dus niks zonder dat ik mijn maat ken
 
Ik ga dus nooit eentje durven bestellen aangezien ik mijn maat niet weet, als gij zegt dat ze groot moeten zijn kan het zelf zijn dat ik 43 nodig heb, en die tussenmaat er ook nog eens bij (42,5) ga ik dus nooit zeker zijn van mijn stuk, ik zie dat er aan naamsepoort in bxl ne winkel is, ik denk dat ik daar nekeer ga binnenspringen ofzo

En deze vind ik best wel nice eigenlijk : eerste keer dat ik deze combo tegenkom, en er staat zelf gor tex bij...

Maar ik bestel dus niks zonder dat ik mijn maat ken
Goh ja, voor mij was het ook een gok hoor. Dat is het altijd een beetje als je een merk koopt waarvan je nog geen hebt.
Ik ben puur afgegaan op de reviews op Zalando, anders had ik waarschijnlijk de 43,5 gekocht.
Op zich is het verschil tussen een 43 en 44 maar 0,5cm. Dan liever een halve centimeter groter dan benauwd te zitten in een tts.

Die zijn wel mooi ja. Voor mij wel geen zwarte, heb al een aantal paar zwarte schoenen.
 
Goh ja, voor mij was het ook een gok hoor. Dat is het altijd een beetje als je een merk koopt waarvan je nog geen hebt.
Ik ben puur afgegaan op de reviews op Zalando, anders had ik waarschijnlijk de 43,5 gekocht.
Op zich is het verschil tussen een 43 en 44 maar 0,5cm. Dan liever een halve centimeter groter dan benauwd te zitten in een tts.

Die zijn wel mooi ja. Voor mij wel geen zwarte, heb al een aantal paar zwarte schoenen.
Ok, en eenmaal ik mijn maat weet, zijn die allemaal dan dezelfde denk je ? Want nike schommelt toch serieus bij momenten, tussen verschillende modellen weliswaar
 
Ok, en eenmaal ik mijn maat weet, zijn die allemaal dan dezelfde denk je ? Want nike schommelt toch serieus bij momenten, tussen verschillende modellen weliswaar
Als je die ergens kan gaan passen des te beter natuurlijk.
Bestel anders op een site met goede return policy, passen ze niet goed stuur je ze gewoon terug.

Ik moet zeggen dat van al mijn online aankopen ik nog geen enkel heb die te klein of echt te groot zijn.
De enigste die maar zus en zo zijn zijn mijn Yeezy's. De 43 1/3 is net goed maar eerder nipt. Mijn volgende paar dan een 44 gekocht en ook al zitten ze goed vind ik ze net iets te groot, als ik er mee wandel zitten mijn voeten er iets te los in. Dan is de 43 1/3 toch beter.
 
Ok, net naar Brussel gegaan om dan te zien dat er ne mega sticker over de ramen zat die zei dat ze gesloten zijn...:rolleyes:
Update dan tenminste google ofzo... Dichtstbijzijnde asics winkel ligt nu in Antwerpen blijkbaar...

In ne footlocker hadden ze wel een of ander gel model, niet de gel lyte 3, en heb deze gepast, maat 42, zat meteen heel goed, maar er was een hint van dikke teen die lichtjes tegen de schoen stak... Ga ik dan gewoon voor 42,5, en hoeveel groter zou deze maat zijn ivm de 42?ik ga sebiet mijn zool eens op een papier aftekenen, en dan hopelijk een beslissing kunnen maken...

Ik heb het toch voor dat ene model zwart grijs en die lime zool

Zou je daar kunnen retourneren zonder veel gezever? Is ook een oulet store dus helemaal zeker ben ik niet, sebiet eens de kleine lettertjes lezen
 

Klote...

Gel Lyte 3 is denk ik een model dat ik de winkel ook iets moeilijker te vinden zal zijn, dat is het meest favoriete Asics model.
Volgens bovenstaande tabel zou een halve maat een halve cm groter moeten zijn. Als je twijfelt zou ik dan gewoon die halve maat groter nemen.

Die zwarte zijn mooi!

Net op die site eens gekeken en volgens mij is er geen probleem als je retourneert binnen de 30 dagen en alles intact is.
 
Ja, maar ze verzenden dus niet naar BE, maar werken wel samen met UPS, go figure, moeilijk toch eh als ge samenwerkt met ne koerier...

Anyways ik weet niet exact hoe het model noemt dus opzoekingen zijn wat moeilijker

Zalando zou deze ook hebben maar uit stock, wel notification aangezet, maar verwacht er niet teveel van...

Dus nu weet ik al dat ik 42,5 ga nemen, maar wacht en kijk even de kat uit de boom, ik wil wel gaan voor een model dat 100 % naar mijn goesting is, en heb hier in totaal wel wat schoenen staan dus, no rush
 
Ja, maar ze verzenden dus niet naar BE, maar werken wel samen met UPS, go figure, moeilijk toch eh als ge samenwerkt met ne koerier...

Anyways ik weet niet exact hoe het model noemt dus opzoekingen zijn wat moeilijker

Zalando zou deze ook hebben maar uit stock, wel notification aangezet, maar verwacht er niet teveel van...

Dus nu weet ik al dat ik 42,5 ga nemen, maar wacht en kijk even de kat uit de boom, ik wil wel gaan voor een model dat 100 % naar mijn goesting is, en heb hier in totaal wel wat schoenen staan dus, no rush
Je hebt ook de BE site ;)

Zalando niet op hopen. Is volgens mij zoals bij Dunks en zo, eenmaal uitverkocht verschijnen ze niet meer.
 
Je hebt ook de BE site ;)

Zalando niet op hopen. Is volgens mij zoals bij Dunks en zo, eenmaal uitverkocht verschijnen ze niet meer.
Ja had ik ook al gezien dat er 2 URL's bestaan, echter in de FAQ's staat hetzelfde NL Denemarken en Zweden ofzo...

Ik heb aan de chatbot op die be site het ook gevraagd en dus geen levering in België blijkbaar

Ook op stockx of klekt vind ik deze niet, oh well
 
Ja, ondanks wat die chatbot zei kan je toch een adres in BE kiezen, dus heb kunnen bestellen... (was adres kiezen via een drop down menu, anders zou hij toch zeggen van levering is niet mogelijk ofzo)

Hoop op een goede afloop dus, en zelf nog eens 10% eraf ipv extra verzending, ok I'll take it... Die summer sale moest er dus nog af ook :ROFLMAO:

100,80 euro vind ik dan een mooie deal
 
Terug
Bovenaan