Comfortabele sneakers

Ziet er wel goed uit in alle geval, Alé dat model in de winkel zat toch al heel goed ook, ook een gel model...
Ben altijd wel fan geweest van dit model door de gespleten tong.

Deze zijn mijn favoriete kleurencombo maar ze zijn ook onbetaalbaar 😋
afew-x-beams-x-asics-gel-lyte-iii-orange-koi-on-feet.jpg
 
Ben altijd wel fan geweest van dit model door de gespleten tong.

Deze zijn mijn favoriete kleurencombo maar ze zijn ook onbetaalbaar 😋
afew-x-beams-x-asics-gel-lyte-iii-orange-koi-on-feet.jpg
Is idd over nagedacht die tong volgens wat ik ervan lees, minder links en rechts geschuif en ook beter passend rond de voet... Ben benieuwd
 
Als iemand eens een aanbieding van vivobarefoot tegenkomt. Ik wil dat echt eens proberen.

Dankjewel op voorhand.
 
Als iemand eens een aanbieding van vivobarefoot tegenkomt. Ik wil dat echt eens proberen.

Dankjewel op voorhand.
Heb het eens moeten opzoeken want had er nog nooit van gehoord. Ziet er mij wel een goed concept uit!
In Brussel zou er een winkel van moeten zijn.
 
Heb een paar vivobarefoot shoes gehad om te sporten. Super content van, vooral fijn om te squatten.
Loopt ook heel aangenaam.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Ze staan op de planning voor vrijdag

En had voor ik besteld had een mailtje gestuurd of deze ook in BE konden worden geleverd

Dus volledig gelijk @ikbenben

Dankuwel voor je interesse en uw bericht aan ASICS.

Er kan alleen naar België verstuurd worden via onze BE (Outlet) website, en dus niet via de NL website.

Hieronder vind u de link naar de Belgische website:
https://outlet.asics.com//be/nl-be/

Mocht u verder nog vragen hebben, of er iets misgaan, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
 
Ze waren er vroeg mee, voor 10uur al.

@ikbenben, ik ben content dat ik uw posts had gezien van deze schoen, deze zitten inderdaad MEGA goed

Je kan de gel voelen in de zool, als je het tussen 2 vingers knijpt, het geeft een beetje mee bedoel ik. Ik was ook wel wat verbaasd dat er een rits in zat (zie foto), maar ben eigenlijk nu al gewonnen voor die split tongue, zit er echt goed aan de voet, anders zit die meestal langs één kant geschoven

Heb ook mijn maat met 42,5 (us 9)

Al een chance dat ik naar Brussel ben geweest om te passen, het was ergens een beredeneerde gok, maar de dikken teen zit ongehinderd in de schoen en de fit is overal goed

Eventjes mee rondgestapt hier, en ik volg uw mening dat deze Zeer goed aan de voet zit, en echt comfortabel, het design en de kleuren geven in t echt even mooi als op foto, overall zeer tevreden over mijn aankoop dus... En die gore-tex stof is echt schoon...

Enkele fotootjes mogen niet ontbreken uiteraard :

PXL_20220722_081914354~2.jpg


PXL_20220722_082402699.jpg


PXL_20220722_082458769.jpg


PXL_20220722_082532175~2.jpg


PXL_20220722_082654508.jpg


PXL_20220722_081612875.jpg


Mijn nikes gaan concurrentie krijgen in de toekomst denk ik :p
 
Echt eh, super comfortable schoenen!! Ik verkies ze boven een Yeezy. In de toekomst wil ik ook nog wel een 2de paar.
Die rits zal zijn omdat het een Goretex model is om ze op die manier meer waterdicht te maken.
 
Zal idd daarvoor zijn die rits, hetgeen rond de rits zit is dat rubber en dus voor het waterdichte, al ga ik nu niet de proef op de som nemen en speciaal door hoog nat gras gaan lopen of in plassen water gaan doorwandelen, het is goed dat dat er op zit

Zelden zo tevreden geweest van een aankoop :thumb:
 
Ja hier is t maar magertjes, ik denk dat ik die website al ben tegengekomen tijdens mijn zoektocht, internationale shipping is mogelijk maar niet gemakkelijk, en dan spreken we nog niet van douane enzo
Ooit nog gedaan, DC Shoes laten overkomen van de US die ze hier niet konden krijgen. Heeft mij uiteindelijk bijna het dubbele gekost van wat ze eigenlijk maar kosten. Nee, daar ga ik niet mee beginnen.
 
Als iemand eens een aanbieding van vivobarefoot tegenkomt. Ik wil dat echt eens proberen.

Dankjewel op voorhand.
Ik draag enkel baregoot shoes.

Vivobarefoot heeft een refurbished aanbod revivo. Kan je ook eens op kijken.
 
Terug
Bovenaan