Comfortabele sneakers

Maar ik vind ze niet zo mooi.
Had in t begin ook mn twijfels, hangt echt af van hoe je ze combineert, in tegenstelling tot bv af1 dat je met quasi alles kan dragen.
Ik vind die NB 550 bv enkel maar passen onder een korte broek met (witte) t shirt ofzo (bij mij persoonlijk he).
 
Had in t begin ook mn twijfels, hangt echt af van hoe je ze combineert, in tegenstelling tot bv af1 dat je met quasi alles kan dragen.
Ik vind die NB 550 bv enkel maar passen onder een korte broek met (witte) t shirt ofzo (bij mij persoonlijk he).
De Af1 is ook zo mijn ding niet. De hoge zool maakt het voor mij meer een vrouwenmodel.
 
die RC30 in samenwerking met Donald Glover vind ik wel iets hebben. Rest van NB zegt me weinig tot niets
 
die RC30 in samenwerking met Donald Glover vind ik wel iets hebben. Rest van NB zegt me weinig tot niets
Ja, die in 't geel vind ik ook wel knap. Verder zijn er nog enkele modellen die ik ook wel knap vind maar de interesse is er niet echt.
 
Die 550's ook enorm veel hype gekregen na de voorstelling van Jack Harlow. Wordt op resell sites ook al 400 euro voor gevraagd =/
 
Die 550's ook enorm veel hype gekregen na de voorstelling van Jack Harlow. Wordt op resell sites ook al 400 euro voor gevraagd =/
Mij stoort er vooral aan dat ze eruit zien als een schoen uit de "Shoe Post". Ze zijn er goedkoop gemaakt uit.
En van alle skateschoenen vind ik ze ook het minst mooi. Geef mij maar een Dunk of een Forum.
 
On another note...net bij deze mijn bod aanvaard op Stockx :
Model van op de Amerikaanse site.

1201A482_250_SR_RT_GLB
 
Zeer interessant dit

Nu weet ik hoe mijn schoenen deruit zien vanbinnen (die zwarte suedes dus)

Dacht echt niet dat het verschil zo groot was
Idem, ik heb ook de Fog's. Wist ik al langer dat de SB's beter kwaliteit zijn maar nu is het effectief bevestigd.
Ik heb nog een paar SB's en 3 paar gewone Dunks en het verschil is echt wel te merken. Orange Box Dunks zijn trouwens ook altijd sowieso beter kwaliteit.
 
Ik twijfel om deze te gaan halen.

6-CF15-E5-E-7-BD2-47-EB-BEBE-A06-C5-A74-BE90.jpg


Langs de ene kant zijn Air Max niet helemaal mijn ding. Maar damn, die zaten comfortabel tijdens het passen. Twijfel, twijfel, twijfel.
 
Ik twijfel om deze te gaan halen.

6-CF15-E5-E-7-BD2-47-EB-BEBE-A06-C5-A74-BE90.jpg


Langs de ene kant zijn Air Max niet helemaal mijn ding. Maar damn, die zaten comfortabel tijdens het passen. Twijfel, twijfel, twijfel.
Als ik iets geleerd heb bij schoenen, als ge er direct aan blijft terugdenken is het 9 op de 10 een ideale aankoop, doen zou ik zeggen

Heb al meerdere keren spijt gehad zo
 
Als ik iets geleerd heb bij schoenen, als ge er direct aan blijft terugdenken is het 9 op de 10 een ideale aankoop, doen zou ik zeggen

Heb al meerdere keren spijt gehad zo
Ik ben ze net gaan halen :unsure:

Ik ben zeer tevreden van de mijne. Al vind ik dat model van u niet echt mijn ding :p
Snap ik, maar ik heb altijd al gewoon zwart/witte schoenen gehad. Ik wou eens iets helemaal anders. En is toch enkel om te gaan werken/wandelen.
 
Ook is twee paar Asics Gel Lyte III gekocht, ik had wel geen flauw benul dat die tong er zou uitzag, moet ik nog wel ff aan wennen :unsure:
 

Bijlagen

  • F3EC5BAF-61EF-4553-9252-F316CABD2F73.jpeg
    F3EC5BAF-61EF-4553-9252-F316CABD2F73.jpeg
    4,2 MB · Weergaven: 13
Terug
Bovenaan