Comfortabele sneakers

Ja maar er is wel een verschil tussen een casual kostuum, dat kan met sneakers.
En een formeel kostuum voor een trouw of andere formele gebeurtenis.
Dan doe je niet zo een kostuum aan zoals op de foto’s met opgerolde pijpen of met sneakers :p
Dude 🙄
Het is een trouw en geen begrafenis. Ik zal anders een kostuum uit mijn bompa zijn kast gaan halen als dat beter is voor u.
Het is casual en toch deftig genoeg. De tijd dat alles zo formeel en stijf moet zijn is al lang gepasseerd ze.
En nee, ik ga mijn broekspijpen niet oprollen.
 
Dat is. 't Is niet omdat anderen dit niet gepast vinden voor een trouw dat ik er mij ga voor aanpassen.
Wij vinden van wel en dat is wat telt.
 
Vandaag komen de Air Jordan 1 Mystic Navy online maar voor dames.
Donderdag dezelfde schoen voor heren.

Aangezien ik kleine voeten heb (42) ben ik nu aan ‘t twijfelen om ook voor de damesschoen proberen te gaan.

Iemand ervaring mee?

EDIT: ik heb ze :unsure:
 
Laatst bewerkt:
Mij laatste aanwinst, Nike by You - Dunk Chicago inspired

GNcc4e2.jpg


5aCn8Vs.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vandaag komen de Air Jordan 1 Mystic Navy online maar voor dames.
Donderdag dezelfde schoen voor heren.

Aangezien ik kleine voeten heb (42) ben ik nu aan ‘t twijfelen om ook voor de damesschoen proberen te gaan.

Iemand ervaring mee?

EDIT: ik heb ze :unsure:
Volgens mij zit er geen verschil in hoor. Mijn vrouw en mijn oudste zoon hebben dezelfde schoenmaat en hebben beide jordans in dezelfde maat. Zij voor vrouwen en hij voor mannen en zijn gewoon hetzelfde.
 
Volgens mij zit er geen verschil in hoor. Mijn vrouw en mijn oudste zoon hebben dezelfde schoenmaat en hebben beide jordans in dezelfde maat. Zij voor vrouwen en hij voor mannen en zijn gewoon hetzelfde.
Vrouwenmodellen zouden iets smaller zijn maar zou ook wel verwaarloosbaar zijn. Ik heb nog Jordan 4's in vrouwenmodel gehad en die zaten perfect.
 
Vrouwenmodellen zouden iets smaller zijn maar zou ook wel verwaarloosbaar zijn. Ik heb nog Jordan 4's in vrouwenmodel gehad en die zaten perfect.
Ik las dat ze mogelijks smaller zijn maar wel iets langer, afwachten dus.
Ik vond vooral deze kleurschakering ook iets mooier dan het mannenmodel dus ben er wel blij mee.
 
Deze gekocht in de Nike Store te Wenen, soort van souvenirke

Don't get me wrong, ik vind ze schoon, maar als ik in een nike winkel binnenwandel kies ik vaak toch een specialleke, zo heb ik in Parijs de beste schoen ever gekocht, die ik nog altijd draag om te gaan wandelen en als ik op vadrouille ben, deze drogen super snel, en da stofke is de max, zeer lichte stof en schoen ook, is ietwat flashier, maar moest ik deze vinden ik zou ze gelijk terug kopen, ik denk dat ik dat model nog is terug ga aanschaffen,...

Deze dus:


Het enige dat ik ervan kan zeggen is dat de veters wat kort zijn, maar dat er dan ook wel geen mega floshkes beginnen dangelen


71nWKZke4wL._AC_UX500_.jpg



Nike Elite SI Nylon Gray - Yellow​

311082-022
 
Nu ik dit lees zou ik mij ook een paar willen overwegen... Hebben soms ook leuke kleurencombinaties, maar de goeie kleuren zijn precies rap weg...

Dat model dat ge hebt besteld @ikbenben ,was zeker meteen sold out, aangezien de release de 12de was ?

Hoe tailleren deze, en hoe wist je wat uw maat hierin was?
 
Terug
Bovenaan