Comfortabele sneakers

Mijn eigen "Chicago" ontwerp kunnen bestellen :)

UcWWcME.png
Morgen heb ik de highs in de omgekeerde kleuren daarvan. Ben wel nog aan het twijfelen of ik ze zou moden met hier en daar wat zwart of alle witte stukken zwart te maken.
image

Is dat de heritage? Wel vet model, zou ik ook kopen/dragen
Ja de heritage. Met de bijgeleverde rode veters zijn ze ook wel echt nice.

Vorige week de flyease gekocht, maar ben in twijfel of ik die ga houden of terug sturen. Is vooral omdat ik pas na het kopen zag dat ze die voor mensen uitgebracht hebben die een beperking hebben. Mooie schoen, maar het knaagt precies toch wel.

CQ3835-006.png

Highs vind ik mooi maar draag ik niet graag.
De volle pot betalen voor echte Dunk Chicago's doe ik ook niet, dit is dichtst dat er op trekt dat betaalbaar is (buiten reps natuurlijk).
Van de flyease zou ik mij toch niks van aantrekken. Als gij ze niet koopt koopt iemand anders zonder beperking ze wel.

Edit : lol, ik ga net nog eens kijken bij the Dunk By You en ze zijn al uitverkocht :p

Highs vind ik mooi maar draag ik niet graag.
De volle pot betalen voor echte Dunk Chicago's doe ik ook niet, dit is dichtst dat er op trekt dat betaalbaar is (buiten reps natuurlijk).
Van de flyease zou ik mij toch niks van aantrekken. Als gij ze niet koopt koopt iemand anders zonder beperking ze wel.

Edit : lol, ik ga net nog eens kijken bij the Dunk By You en ze zijn al uitverkocht :p
Ik heb ze beide via nike zelf gekocht maar je moet er toch veel tijd in steken om ze aan retail te kunnen kopen hoor. Dat was iedere dag ieder uur kijken en hopen dat ze juist releasen op dat moment. En dan nog geluk hebben dat je op tijd bent.

Ik heb ze beide via nike zelf gekocht maar je moet er toch veel tijd in steken om ze aan retail te kunnen kopen hoor. Dat was iedere dag ieder uur kijken en hopen dat ze juist releasen op dat moment. En dan nog geluk hebben dat je op tijd bent.
Zelfde met deze By You's. Ik ben ze zeker al een week of 2/3 in de gaten aan 't houden en als ik tijd heb check ik elk uur 😋

Nike Space Hippie 04 (light bone) is mijn laatst gekocht paar sneakers. Niet voor iedereen (aan de commentaren te horen :tongue: )

Zou graag nog eens een paar Puma Disc Blaze kopen

Hoe fucking moeilijk is het niet geworden om door de bomen het bos nog te zien?!

Ik zoek voor deze zomer comfortabele, niet te flashy witte sneakers
Extra vereiste: deze moeten een deftige zool hebben die ondersteunend werkt want ik heb snel last van mijn voeten dus iets als een Converse is compleet uit den boze.

Resultaat eerste zoekopdracht: 9.000 miljoen miljard exemplaren
Mijn schoenmaat is doorgaans 44 2/3 wat het nog wat moeilijker maakt om deze effectief te bestellen/te passen omdat deze vaak uit stock zijn.

Tweede probleem: de meeste modellen lijken oftewel totaal geen zool te hebben en de andere zijn halve plateauschoenen
Ik zoek iets hier tussenin.

Budget: doet er niet echt toe, het moet kwaliteit zijn

Iemand van de sneaker goeroes hier die voorstellen heeft?

Momenteel heeft enkel de Nike Air Force 1 al mijn aandacht getrokken.

Hoe fucking moeilijk is het niet geworden om door de bomen het bos nog te zien?!

Ik zoek voor deze zomer comfortabele, niet te flashy witte sneakers
Extra vereiste: deze moeten een deftige zool hebben die ondersteunend werkt want ik heb snel last van mijn voeten dus iets als een Converse is compleet uit den boze.

Resultaat eerste zoekopdracht: 9.000 miljoen miljard exemplaren
Mijn schoenmaat is doorgaans 44 2/3 wat het nog wat moeilijker maakt om deze effectief te bestellen/te passen omdat deze vaak uit stock zijn.

Tweede probleem: de meeste modellen lijken oftewel totaal geen zool te hebben en de andere zijn halve plateauschoenen
Ik zoek iets hier tussenin.

Budget: doet er niet echt toe, het moet kwaliteit zijn

Iemand van de sneaker goeroes hier die voorstellen heeft?

Momenteel heeft enkel de Nike Air Force 1 al mijn aandacht getrokken.
Als je comfort wilt dan is nike air max 90 het antwoord. Denk dat die ook nog vrij vlot te krijgen zijn.

Tijdje geleden Addidas Tenis Breaknets gekocht (GZ9175) maar die zitten voor geen meter.
Mijn Reeboks (Club C legacy revenge, Klik) daarintegen, hemels.

Ik heb verschillende Air Force 1's, maar ik zou die toch niet adviseren als ondersteuning/comfort vereist is. Daarvoor toch geen/te weinig demping imo.

In plaats daarvan inderdaad Air Max all the way, maar dat moet natuurlijk wat uw smaak zijn.

Ik zou precies dan toch liever gewoon Jordans hebben dan zulke flyeases.
De bulk van die veters met klittenband en de zijkant die volledig open kan vind ik maar niks.
Ook zijn het duidelijk schoenen voor mensen met een beperking eh.

Terug
Bovenaan