Str8_6
Well-known member
Morgen heb ik de highs in de omgekeerde kleuren daarvan. Ben wel nog aan het twijfelen of ik ze zou moden met hier en daar wat zwart of alle witte stukken zwart te maken.Mijn eigen "Chicago" ontwerp kunnen bestellen
![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Morgen heb ik de highs in de omgekeerde kleuren daarvan. Ben wel nog aan het twijfelen of ik ze zou moden met hier en daar wat zwart of alle witte stukken zwart te maken.Mijn eigen "Chicago" ontwerp kunnen bestellen
![]()
Is dat de heritage? Wel vet model, zou ik ook kopen/dragenMorgen heb ik de highs in de omgekeerde kleuren daarvan. Ben wel nog aan het twijfelen of ik ze zou moden met hier en daar wat zwart of alle witte stukken zwart te maken.![]()
Ja de heritage. Met de bijgeleverde rode veters zijn ze ook wel echt nice.Is dat de heritage? Wel vet model, zou ik ook kopen/dragen

Ik heb ze beide via nike zelf gekocht maar je moet er toch veel tijd in steken om ze aan retail te kunnen kopen hoor. Dat was iedere dag ieder uur kijken en hopen dat ze juist releasen op dat moment. En dan nog geluk hebben dat je op tijd bent.Highs vind ik mooi maar draag ik niet graag.
De volle pot betalen voor echte Dunk Chicago's doe ik ook niet, dit is dichtst dat er op trekt dat betaalbaar is (buiten reps natuurlijk).
Van de flyease zou ik mij toch niks van aantrekken. Als gij ze niet koopt koopt iemand anders zonder beperking ze wel.
Edit : lol, ik ga net nog eens kijken bij the Dunk By You en ze zijn al uitverkocht![]()
Zelfde met deze By You's. Ik ben ze zeker al een week of 2/3 in de gaten aan 't houden en als ik tijd heb check ik elk uurIk heb ze beide via nike zelf gekocht maar je moet er toch veel tijd in steken om ze aan retail te kunnen kopen hoor. Dat was iedere dag ieder uur kijken en hopen dat ze juist releasen op dat moment. En dan nog geluk hebben dat je op tijd bent.

Ik heb die int wit en in het zwart. Zitten zalig en veel beter dan die Stan Smiths.

Als je comfort wilt dan is nike air max 90 het antwoord. Denk dat die ook nog vrij vlot te krijgen zijn.Hoe fucking moeilijk is het niet geworden om door de bomen het bos nog te zien?!
Ik zoek voor deze zomer comfortabele, niet te flashy witte sneakers
Extra vereiste: deze moeten een deftige zool hebben die ondersteunend werkt want ik heb snel last van mijn voeten dus iets als een Converse is compleet uit den boze.
Resultaat eerste zoekopdracht: 9.000 miljoen miljard exemplaren
Mijn schoenmaat is doorgaans 44 2/3 wat het nog wat moeilijker maakt om deze effectief te bestellen/te passen omdat deze vaak uit stock zijn.
Tweede probleem: de meeste modellen lijken oftewel totaal geen zool te hebben en de andere zijn halve plateauschoenen
Ik zoek iets hier tussenin.
Budget: doet er niet echt toe, het moet kwaliteit zijn
Iemand van de sneaker goeroes hier die voorstellen heeft?
Momenteel heeft enkel de Nike Air Force 1 al mijn aandacht getrokken.
Vind ik een mooie schoen en zit comfortabelMomenteel heeft enkel de Nike Air Force 1 al mijn aandacht getrokken.
Toch, ik blijf erbij : https://www.adidas.be/nl/search?q=ultraboost
Als je Yeezy's hebt weet je over wat ik spreek.
Idd, vandaar de Adidas Ultraboost. De zool technologie is hetzelfde.Yeezy's zijn idd top qua comfort maar wel prijzig