Comfortabele sneakers

Vorige week de Tia Squalo van Mason Garments gehaald in het zwart en ik vind ze zo fijn. Love them.🥰
 
Onderweg :unsure:

FPd6UR6.png
Die heb ik hier ook aan men voeten, comfy!
Ik koop om te dragen, weliswaar geen investeringen.
 
Die heb ik hier ook aan men voeten, comfy!
Ik koop om te dragen, weliswaar geen investeringen.
Ik heb ze zelf nog niet aangehad, ik wil eerst mijn ander paar blauwe Dunks verkopen. Ik heb ze wel gekocht om te dragen alleszins.
Zo goed als al mijn schoenen koop ik om te dragen en niet om te investeren, alleen die Travis Scott's zijn gewoon teveel waard imo om te dragen en verzamelen doe ik ook niet dus kan ik ze beter verkopen.
Mijn Jordan 1 Chicago Lost & Found draag ik ook gewoon terwijl ik daar ook redelijk wat winst zou kunnen op hebben moest ik ze verkopen.
 
Ik heb ze zelf nog niet aangehad, ik wil eerst mijn ander paar blauwe Dunks verkopen. Ik heb ze wel gekocht om te dragen alleszins.
Zo goed als al mijn schoenen koop ik om te dragen en niet om te investeren, alleen die Travis Scott's zijn gewoon teveel waard imo om te dragen en verzamelen doe ik ook niet dus kan ik ze beter verkopen.
Mijn Jordan 1 Chicago Lost & Found draag ik ook gewoon terwijl ik daar ook redelijk wat winst zou kunnen op hebben moest ik ze verkopen.
Prijzen tot 1500 per paar die ge daar noemt, best zotjes
 
toch al vree veel geluk gehad gij..
Ik doe quasi iedere raffle mee en nog maar 1x chance ghad
Bwa, valt wel mee ze.
Al mijn SB Dunks heb ik via Stockx aan resale prijs gekocht.
De Jordan 1 Lost & Found via SNS en de Jordan 1 Travis Scott via SNKRS exclusive access. De Travis' zijn dan zelfs nog niet in mijn maat want die was al uitverkocht. Verder van Nike nog geen enkel andere hyped release kunnen scoren.
 
Echt belachelijk die rafles.

Voor mij de reden om het zelfs niet meer te proberen. Heb hier toch nog 20 paar staan van toen je nog “normaal” een schoen kon kopen.

Voor de sneakerheads hier kan ik trouwens de podcast van mijn maat aanraden.

 
Echt belachelijk die rafles.

Voor mij de reden om het zelfs niet meer te proberen. Heb hier toch nog 20 paar staan van toen je nog “normaal” een schoen kon kopen.

Voor de sneakerheads hier kan ik trouwens de podcast van mijn maat aanraden.

Bij de Nike raffles heb ik ook nog nooit chance gehad. De Travis Scott's waren early access dus ook niet via de normale raffle die om 9u start.
Al de andere raffles die ik gewonnen heb (niet dat het er veel waren) waren allemaal via SNS.
Mijn SB Dunks heb ik allemaal resale betaald bij Stockx.

Dus ja, ik ben ook geen fan van de Nike raffles en ik kan de tel niet meer bijhouden hoeveel keer ik al heb meegedaan.
 
Voor de raffles was het ook niet per se beter, letterlijk 2 seconden nadat de verkoop start waren de populaire maten allemaal opgekocht door bots. Minuutje later al gelist op ebay en co. Met een raffle heb ik het (waarschijnlijk naïeve) idee dat ik een miniscule kans maak. 😅
En waarom is bvb een AM1 By You eigenlijk ook niet meer mogelijk?
 
Voor de raffles was het ook niet per se beter, letterlijk 2 seconden nadat de verkoop start waren de populaire maten allemaal opgekocht door bots. Minuutje later al gelist op ebay en co. Met een raffle heb ik het (waarschijnlijk naïeve) idee dat ik een miniscule kans maak. 😅
En waarom is bvb een AM1 By You eigenlijk ook niet meer mogelijk?

Gewoon een nachtje kamperen voor de deur van een sneakershop. Dat was The way. Al werd dat op het einde ook nogal bitsiger, en verloor dat ook zijn charmes.
 
Voor de raffles was het ook niet per se beter, letterlijk 2 seconden nadat de verkoop start waren de populaire maten allemaal opgekocht door bots. Minuutje later al gelist op ebay en co. Met een raffle heb ik het (waarschijnlijk naïeve) idee dat ik een miniscule kans maak. 😅
En waarom is bvb een AM1 By You eigenlijk ook niet meer mogelijk?
Bij die raffles worden ook gewoon bots gebruikt, het principe waarop is gewoon wat anders.
AM1 By You zou normaal gezien op de planning staan. Normaal gezien zelfs dit jaar maar blijkbaar is het toch uitgesteld.
Gewoon een nachtje kamperen voor de deur van een sneakershop. Dat was The way. Al werd dat op het einde ook nogal bitsiger, en verloor dat ook zijn charmes.
Dat zie ik mij nog niet te doen. Zoooo hyped ben ik nu ook weer niet 😋
 
Bij die raffles worden ook gewoon bots gebruikt, het principe waarop is gewoon wat anders.
Ja tuurlijk, maar op die manier heb je tenminste zelf ook een ticketje in heel de loterij dus "het kan" :p
AM1 By You zou normaal gezien op de planning staan. Normaal gezien zelfs dit jaar maar blijkbaar is het toch uitgesteld.
Gewoon open release, of is dat nu ook via raffle?
 
Laatst bewerkt:
Ja tuurlijk, maar op die manier heb je tenminste zelf ook een ticketje in heel de loterij dus "het kan" :p

Gewoon open release, of is dat nu ook via raffle?
"Het kan" maar dan moet je wel op 9u00 en 001sec op tijd ingeschreven zijn 😋

Ik veronderstel open release, dat is toch altijd met een By You?
Kijk naar de datum bijgewerkt :
https://www.sneakerjagers.com/s/nike-air-max-1-by-you/133820
https://www.sneakerjagers.com/s/nike-wmns-air-max-1-by-you/133824
https://www.sneakerjagers.com/s/nike-air-max-1-by-you/291412
Dus het staat sowieso op de planning, alleen nog geen concrete datum.
 
"Het kan" maar dan moet je wel op 9u00 en 001sec op tijd ingeschreven zijn 😋
Hmm, je hebt toch altijd gewoon 15min tijd om in te schrijven? En daarna "trekken" ze random winnaars. Bots hebben natuurlijk veel meer kans omdat ze met een hele hoop accounts inschrijven, maar je zit wel gewoon mee in de pot los van timing. Of is dat niet hoe het werkt? Want dan is raffle wel een zeer slecht gekozen term :p
 
Terug
Bovenaan