Comfortabele sneakers

Hmm, je hebt toch altijd gewoon 15min tijd om in te schrijven? En daarna "trekken" ze random winnaars. Bots hebben natuurlijk veel meer kans omdat ze met een hele hoop accounts inschrijven, maar je zit wel gewoon mee in de pot los van timing. Of is dat niet hoe het werkt? Want dan is raffle wel een zeer slecht gekozen term :p
Ik weet zelf ook niet echt hoe hun systeem werkt. Ja, in principe heb je een kwartier de tijd om te registreren maar tegen dat bij mij alles werkt is het meestal al 2 minuten later tegen het effectief geregistreerd is. Daarmee dat ik er vanuit ga dat hoe rapper hoe meer kans want ik heb nog nooit een gewone raffle gewonnen (buiten eens J4 die niet gehyped waren en niemand wou 😋) . Ik kan mis zijn natuurlijk.
Misschien is het idd wel zoals jij zegt, met een hele hoop accounts.
 
met de 'grote' sneakers maak je zelf geen kans meer om je in te schrijven. zodanig druk dat je foutmelding krijgt. Onlangs gehad met de orange lobsters..
 
met de 'grote' sneakers maak je zelf geen kans meer om je in te schrijven. zodanig druk dat je foutmelding krijgt. Onlangs gehad met de orange lobsters..
't Is gewoon brol die SNKRS app 😋
Ik heb liever die raffles waar je dagen op voorhand kunt inschrijven en niet op de seconde moet reageren.
 
Ik heb me Air Jordan 1 mids gekocht, ik had er al in stof maar nu in leer. Ik ben wel verrast hoe stug het leer is, wordt dat nog soepeler bij gebruik?
 
Zou mij er toch ook graag eens aankopen.
Die jordan 1 mid french blue vind ik altijd wel vet.
Zou eens moeten weten welke maat ik hierin heb en eens moeten rondzoeken waar ze te vinden zijn.
 
Ik heb me Air Jordan 1 mids gekocht, ik had er al in stof maar nu in leer. Ik ben wel verrast hoe stug het leer is, wordt dat nog soepeler bij gebruik?
Bij gewone releases (en veelal bij mids naar 't schijnt) is de lederkwaliteit lager. Het zal wel wat soepeler worden maar niet zoals met hoge kwaliteit lederen schoenen.
 
Bwa, valt wel mee ze.
Al mijn SB Dunks heb ik via Stockx aan resale prijs gekocht.
De Jordan 1 Lost & Found via SNS en de Jordan 1 Travis Scott via SNKRS exclusive access. De Travis' zijn dan zelfs nog niet in mijn maat want die was al uitverkocht. Verder van Nike nog geen enkel andere hyped release kunnen scoren.
Hoe werkt die stockx juist?
Heb gevonden waar ik interesse in heb maar staat buy now 406€, last sale 258€, etc laatste sales zitten nu onder de 300€
Hoe gaat dit juist in zijn werk? Bod doen, iemand die moet aanvaarden? Is dit nieuw? Zijn dit particulieren? Van waar komt het?
Hoe betrouwbaar, komen er nog extra kosten bij…..?
 
Hoe werkt die stockx juist?
Heb gevonden waar ik interesse in heb maar staat buy now 406€, last sale 258€, etc laatste sales zitten nu onder de 300€
Hoe gaat dit juist in zijn werk? Bod doen, iemand die moet aanvaarden? Is dit nieuw? Zijn dit particulieren? Van waar komt het?
Hoe betrouwbaar, komen er nog extra kosten bij…..?
Stockx werkt een beetje als een veiling.
Verscheidene verkopers zetten een type schoen te koop. Degene met de laagste prijs is die staat bij Buy Now. Last Sale is de waarde waaraan het laatste paar verkocht geweest is. Je kan zelf een bod uitbrengen en hopen dat er een verkoper op toehapt.
Het zijn particulieren die hun waren aanbieden aan het Stockx platform. Als er een verkoop is gestart moet de verkoper zijn artikel verzenden naar Stockx, zei authentificeren het en als alles ok is zenden ze het door naar de koper.
Er zijn geruchten dat er soms fakes tussen zitten maar normaal gezien worden die er van tussen gehaald. Extra kosten komen erbij als je naar je winkelmand gaat en wilt afrekenen. Voordat je de laatste stap van kopen doet kan je zien hoeveel deze kosten zijn. Hoe duurder het artikel hoe hoger de kosten (ik dacht 10% van de waarde maar ben niet zeker, kan je weervinden op de site) en ook verzendingskosten komen er bij.
 
Op de gewone nike site staan er nu wel gewone nike dunk high & nike dunk low.

Wel vreemd dat toen ik 10 jaar geleden nike dunk highs kocht ik een 44 had (mijn eerste
Paar ooit was een 43, en ben die gaan wisselen)
Maar nu ik de low’s koop blijkt 42,5 toch wel het best te zitten.
Vandaag voor het eerst in 10 jaar nog eens highs gekocht en is een 44 toch aan de grote kant :/
 
Weer eentje "gewonnen" op Stockx :unsure:
Bod stond lager dan mijn eerdere Dunks dus nooit gedacht dat ik ze zou hebben, zeker toen ze verleden week nog +200€ stonden.

AyRWxvY.png
 
Ik hou wel van sobere kleuren op sneakers. Heb nu de SB Dunk in zwart, bruin, grijs en blauw.
Gewone Dunk in bordeaux, Chicago kleuren en blauwe (die ik niet meer draag).
 
Stockx werkt een beetje als een veiling.
Verscheidene verkopers zetten een type schoen te koop. Degene met de laagste prijs is die staat bij Buy Now. Last Sale is de waarde waaraan het laatste paar verkocht geweest is. Je kan zelf een bod uitbrengen en hopen dat er een verkoper op toehapt.
Het zijn particulieren die hun waren aanbieden aan het Stockx platform. Als er een verkoop is gestart moet de verkoper zijn artikel verzenden naar Stockx, zei authentificeren het en als alles ok is zenden ze het door naar de koper.
Er zijn geruchten dat er soms fakes tussen zitten maar normaal gezien worden die er van tussen gehaald. Extra kosten komen erbij als je naar je winkelmand gaat en wilt afrekenen. Voordat je de laatste stap van kopen doet kan je zien hoeveel deze kosten zijn. Hoe duurder het artikel hoe hoger de kosten (ik dacht 10% van de waarde maar ben niet zeker, kan je weervinden op de site) en ook verzendingskosten komen er bij.
Toch vreemd systeem, mijn bod is niet het hoogste maar toch zie ik bij last sale of view sales verkopen gebeuren aan een lagere prijs dan ik geboden heb of lagere prijzen dan de top biedingen. Ook in de lijst view asks staan lagere prijzen dan mijn bod.
Ergens ben ik nog niet mee precies…
 
Toch vreemd systeem, mijn bod is niet het hoogste maar toch zie ik bij last sale of view sales verkopen gebeuren aan een lagere prijs dan ik geboden heb of lagere prijzen dan de top biedingen. Ook in de lijst view asks staan lagere prijzen dan mijn bod.
Ergens ben ik nog niet mee precies…
Hangt onder andere van het land af. Alle landen (en dus ook prijzen) staan tezamen, dus een lager bod die verkocht is is waarschijnlijk van bv Amerika. Stockx bestellingen voor België komen uit Nederland. Moesten ze uit bv ook Amerika verschepen dan zouden de verzendingskosten een pak hoger zijn.
Het is idd niet echt duidelijk soms.
 
Ik draag Jordans vanaf ik hem voort eerst op tv zag :p
Jaren 86 denk ik kan ook iets later zijn , nooit niks anders gedragen , en nu nog :p
Ooit is de 180° van Charles Barkley gekocht maar daar was de "AIr" zo snel kapot
Recent is de New Balance 990 v3 gekocht , toip schoen :)
 
Hangt onder andere van het land af. Alle landen (en dus ook prijzen) staan tezamen, dus een lager bod die verkocht is is waarschijnlijk van bv Amerika. Stockx bestellingen voor België komen uit Nederland. Moesten ze uit bv ook Amerika verschepen dan zouden de verzendingskosten een pak hoger zijn.
Het is idd niet echt duidelijk soms.
Ze lezen hier ook mee :biglaugh:
Hebben het aangepast met een * om aan te geven dat het over een ander regio gaat.
(side note, op mijn ipad op safari is het zo, op google chrome op pc niet. Vreemd)
 
Terug
Bovenaan