Comfortabele sneakers

Misschien dat ik de deze koop , nog niet zeker , is een Size? exclusive maar nooit iets uit de UK online gekocht :)
Iemand ervaring ?
 
Misschien dat ik de deze koop , nog niet zeker , is een Size? exclusive maar nooit iets uit de UK online gekocht :)
Iemand ervaring ?
Koop gewoon op de BE-site? 🤷‍♂️

 
toch maar de all white air forcen besteld & die met de zwarte swoosh teruggestuurd :D
Wel gek, in mijn geschiedenis van bestellingen Zalando heb ik enkele jaren geleden 70eu betaald voor zon paar en nu staan ze aan 120
 
toch maar de all white air forcen besteld & die met de zwarte swoosh teruggestuurd :D
Wel gek, in mijn geschiedenis van bestellingen Zalando heb ik enkele jaren geleden 70eu betaald voor zon paar en nu staan ze aan 120
Misschien door de hype dat Nike de laatste jaren krijgt dat de prijs is opgedreven? Eerlijk gezegd zijn Dunks, AF1 en J1 gewoon overpriced.
 
En een ASICS gel lyte voor 140€ niet dan? :p
Die ook, ja 🙂
Alleen is Asics minder gehyped dan Nike.

En Yeezy nog het meest van al eigenlijk (en ja, Balenciaga en consoorten ook).
240€ voor een gebreide kous met een zool onder! (350V2)
 
Iemand die weet welke New Balances Jeroom Snelders aan had tijdens de eerste aflevering van Boris?

Hier zichtbaar op 19 seconden:
 

Call me crazy, maar ik vind deze color scheme wel iets hebben. Ik zie dat deze op snkrs komt, zou die snel weg zijn? Is dat ook met een raffle?

Heb ik veel kans als ik hieraan meedoe? En probleem is, ik ken mijn maat niet voor dit model. Wat als ik bestel en het blijkt een verkeerde maat te zijn?
 
Ben ik de enige die soms horendol wordt van de variaties in maten? Er zijn vaak leuke ltd ed maar daar moet je veelal online voor zijn en die maten schieten alle kanten uit. Koop ik een 39 in drie verschillende merken, garantie heb ik te klein, te groot en overzetboot.
 
Het is imo heel simpel. Schoenen kopen zonder ze te passen is bij mijn weten altijd al een loterij als je niet in een type van een merk of model je maat wist. Internetshoppen met gratis terugsturen heeft dat gedrag voor sommigen genormaliseerd en moedigt het op bepaalde manieren zelfs aan, met bv. merken of types die in fysieke winkels (bij ons) niet beschikbaar zijn. Dat het normaal gedrag is geworden zorgt er niet plots voor dat blind schoenen kopen geen loterij meer is.
 

Call me crazy, maar ik vind deze color scheme wel iets hebben. Ik zie dat deze op snkrs komt, zou die snel weg zijn? Is dat ook met een raffle?

Heb ik veel kans als ik hieraan meedoe? En probleem is, ik ken mijn maat niet voor dit model. Wat als ik bestel en het blijkt een verkeerde maat te zijn?
Op SNKRS is het meestal met een raffle, ja.
Ik vermoed dat deze niet zullen uitverkocht zijn aangezien het geen populair model is waardoor je deze achteraf gewoon zult kunnen kopen.
Als de maat niet goed blijkt te zijn kan je ze gewoon gratis terug sturen. Als er nadien nog andere maten verkrijgbaar zijn bestel je gewoon de maat die je denkt beter te zijn.
Ben ik de enige die soms horendol wordt van de variaties in maten? Er zijn vaak leuke ltd ed maar daar moet je veelal online voor zijn en die maten schieten alle kanten uit. Koop ik een 39 in drie verschillende merken, garantie heb ik te klein, te groot en overzetboot.
Ik heb hier meestal wel chance mee. Maat 44 past perfect 9 op de 10 keer. Maat 43 past meestal ook nog al is dit bij sommige modellen wat aan de krappe kant.
 
Op SNKRS is het meestal met een raffle, ja.
Ik vermoed dat deze niet zullen uitverkocht zijn aangezien het geen populair model is waardoor je deze achteraf gewoon zult kunnen kopen.
Als de maat niet goed blijkt te zijn kan je ze gewoon gratis terug sturen. Als er nadien nog andere maten verkrijgbaar zijn bestel je gewoon de maat die je denkt beter te zijn.

Ik heb hier meestal wel chance mee. Maat 44 past perfect 9 op de 10 keer. Maat 43 past meestal ook nog al is dit bij sommige modellen wat aan de krappe kant.


Heb deze liggen, en deze zijn ondertussen al van 2010 :eek:
Time flies by, zien er nog goed uit voor zo oud te zijn, wel niet gekuist ofzo (mss kan je daaruit wel afleiden dat ik niet zo ne sporter ben :p)

PXL_20230414_121842289.jpg



Maar dit is maatje 43 en heeft ook zo een mesh achtige fabric, in al mijn air max 1's heb ik 42,5

Heb ook een air max met 42 rond, en die knellen echt. Maar had gelezen dat die velvet browns een half maatje hoger best neemt, dit kan wel kloppen, aangezien ook mesh stof...

Ik ga dus een 43 bestellen dan. Levert Nike snel aan huis? Is al een eeuwigheid geleden dat ik nog iets online bij hun heb gekocht...
 
Is hier winter dus wou ik eens meer donkere gekleede sneakers. Deze geworden.

 
Terug
Bovenaan