Comfortabele sneakers

Hier twee paar bijgekocht:
Rechtse is wel minder mijn casual/dagelijkse stijl maar deze zijn zot comfortabel, dus eerder gekocht voor op reis/citytrips waar er veel gewandeld wordt.

dunk-low-herenschoenen-fhBsJ7.png
NMD_R1_Primeblue_Shoes_White_GZ9259_01_standard.jpg


Deze waarschijnlijk ook wel nog bijkopen aangezien mijn huidig paar volledig witte hun beste tijd gehad hebben:
bb480l3w_nb_08_i
 
Deze enkele dagen geleden gekocht
Zelf geen fan van da panda dunks. Je ziet ze tegenwoordig overal en kunt ze zelf aan retail prijs krijgen.
Zo overhypete dat zelfs mijn vriendin een paar heeft gekocht om mee te doen met de massa :rofl:

@shiftyke heb gisteren diezelfde besteld :D
 
Laatst bewerkt:
Zelf heb ik geen Air Max'en maar als model zie ik liefst de AM90.

In dat model van schoen verkies ik de Asics Gel Lyte III (of V).
 
Ik heb een paar Nike air max 1 patta waves noise aqua en ben daar echt super tevreden van. Zitten goed en zien er goed uit onder een short.
Vandaag een paar Jordan 4 x Nike SB Pine green gekocht.
 
En ik wil nog een paar Asics Gel Lyte V, maar momenteel nog geen (betaalbare) naar mijn zin tegen gekomen. In de US is de keuze er van véél groter.
 
Snap de hype niet rond die Asics, zijn gewoon wandelschoenen imo :biglaugh:
Kunt ge ook zeggen van de meeste Air Max'en 😋 Nike is eigenlijk meer hype dan wat anders.
Enfin, meeste van mijn sneakers zij wel Nikes ze maar ik heb ook eens graag iets anders. Het zijn trouwens enkel de Gel Lyte III en V die mij interesseren, de rest van Asics zegt mij ook niet veel.
 
Zelf ben ik sinds vorig jaar grote fan van Karhu sneakers.. Ik schipper regelmatig tussen een 43-44, bijgevolg zit niet elke schoen mij perfect maar deze passen mij als gegoten! Groot comfort en (nog) niet super bekend ook ;-) !

271798.jpg
 
Zelf ben ik sinds vorig jaar grote fan van Karhu sneakers.. Ik schipper regelmatig tussen een 43-44, bijgevolg zit niet elke schoen mij perfect maar deze passen mij als gegoten! Groot comfort en (nog) niet super bekend ook ;-) !

271798.jpg

En neem je dan 44? Vallen ze eerder klein uit?
 
Terug
Bovenaan