Comfortabele sneakers

Reebok Club C 85
shopping
 
Heb die Vega's vorig jaar gekocht, maar zijn te stijf naar mijn mening. Ook al "kapot" na een klein jaar. Zonde.

Die Paul Smith's heb ik ondertussen een paar jaar en die zitten echt fantastisch. Zou ze eigenlijk opnieuw willen, maar ze lijken allemaal veel op elkaar (die ik mooi vind).

shopping
shopping
 
Nope maar zien er imo vrij lelijke sneakers uit voor die prijs.
Beauty is in the eye of the beholder.

Ik ben op zich tevreden met mijn Floris Van Bommels, ik heb er verschillende. Maar ik hoor ook wel eens negatievere ervaringen.
Ik zou wel niet direct eentje kopen aan volle prijs.
 
2026971_088_f


Columbia Men's Hatana™ Rectrek Sneaker, ik denk niet dat je dit merk hier vaak ziet passeren ... maar als je eens een comfortabele sneaker aan je voeten wil hebben, deze is gewoon een rolls royce aan men voeten. Heb al heel wat Nike gedragen, heb QC's staan maar die komen gewoon allemaal niet in de buurt. Hier en daar nog te vinden in een aantal maten, vermoed dat ze binnenkort een opvolger / vervanger krijgen. Ik vind ze zelf ook behoorlijk knap en redelijk atypisch voor een Columbia schoen.
 
2026971_088_f


Columbia Men's Hatana™ Rectrek Sneaker, ik denk niet dat je dit merk hier vaak ziet passeren ... maar als je eens een comfortabele sneaker aan je voeten wil hebben, deze is gewoon een rolls royce aan men voeten. Heb al heel wat Nike gedragen, heb QC's staan maar die komen gewoon allemaal niet in de buurt. Hier en daar nog te vinden in een aantal maten, vermoed dat ze binnenkort een opvolger / vervanger krijgen. Ik vind ze zelf ook behoorlijk knap en redelijk atypisch voor een Columbia schoen.
Comfortabel voor welke functie precies? Dat is toch een wandelschoen?
 
Comfortabel voor welke functie precies? Dat is toch een wandelschoen?
Heb ze vooral om op reis te gaan, ze zijn enorm licht, breed en dus comfy. Ik denk dat geen enkele Columbia schoen niet geschikt is voor minstens gewoon een simpele wandeling, maar zo passeren er hier regelmatig sneakers waar dat ook best mee kan. Ze zijn in mijn ogen toch meer casual dan dat het een echte wandelschoen is. Om stevig te wandelen heb ik Escape Thrive Ultra's voor droog weer en Facet 60 Low Outdry schoenen voor nat weer van Columbia.
 
En Yeezy nog het meest van al eigenlijk (en ja, Balenciaga en consoorten ook).
240€ voor een gebreide kous met een zool onder! (350V2)
Even 4 maanden later inspringen, maar beetje domme manier van naar de waarde van schoenen te kijken, niet?

Volgens jouw statement zijn solid-goude schoenen dan top value.

Die gebreide sokken (a-la ultraboost) zijn oprecht ENORM comfortabel en toen ze uitkwamen was de technologie om het te produceren ook gewoon top level.

Voor mensen die goede wandelschoenen/loopschoenen of everyday schoenen zoeken, in de ultraboost collectie kan je altijd wel iets vinden!
 
Even 4 maanden later inspringen, maar beetje domme manier van naar de waarde van schoenen te kijken, niet?

Volgens jouw statement zijn solid-goude schoenen dan top value.

Die gebreide sokken (a-la ultraboost) zijn oprecht ENORM comfortabel en toen ze uitkwamen was de technologie om het te produceren ook gewoon top level.

Voor mensen die goede wandelschoenen/loopschoenen of everyday schoenen zoeken, in de ultraboost collectie kan je altijd wel iets vinden!
Waarom? Zelf heb ik 2 paar 350V2 (1 ondertussen verkocht) dus ik weet wel dat ze ENORM comfortabel zijn.
Neemt niet weg dat ze overpriced zijn. Een Adidas Ultraboost heb je voor minder en zijn even comfortabel, enkel betaal je de naam van "Ye" niet.
 
Waarom? Zelf heb ik 2 paar 350V2 (1 ondertussen verkocht) dus ik weet wel dat ze ENORM comfortabel zijn.
Neemt niet weg dat ze overpriced zijn. Een Adidas Ultraboost heb je voor minder en zijn even comfortabel, enkel betaal je de naam van "Ye" niet.
Omdat je statement ging over een kous met een zool onder (wat een ultraboost ook is)
 
Terug
Bovenaan