Comfortabele sneakers

Zo net deze besteld (het moet niet altijd Nike zijn) 🙂
En om on-topic te blijven...ze schijnen zeer comfortabel te zijn! De Gel-Lyte III's die ik heb zijn ook super comfortabel.

1203A288_020_SR_RT_GLB


https://www.asics.com/be/nl-be/gel-lyte-v-trail/p/1203A288-020.html?width=Standard
 
En ze gaan retour 😋
Ik had ze in dezelfde maat besteld als mijn Gel Lyte III's maar deze zitten iets ruimer vooraan waardoor ze eigenlijk net wat te groot zijn.
Denk niet dat ik een maatje kleiner ga bestellen en ze gewoon ga laten passeren.
Ik heb nog een ander paar sneakers op 't oog die ik ook wil.
 
Ben nog steeds aan het twijfelen om een paar marvel kith asics te kopen. Momenteel gaat de sealed box voor 230 euro maar Eigenlijk kost enkel het Wolverine model zoveel. Blijft natuurlijk wel cool om iets uit te pakken niet wetende wat erin zit
 
Ben nog steeds aan het twijfelen om een paar marvel kith asics te kopen. Momenteel gaat de sealed box voor 230 euro maar Eigenlijk kost enkel het Wolverine model zoveel. Blijft natuurlijk wel cool om iets uit te pakken niet wetende wat erin zit
Gewoon doen! GL3's zijn echt zalige schoenen! Al zijn de kleuren van de meeste van die Marvel's niet echt mijn ding.
 
Ben nog steeds aan het twijfelen om een paar marvel kith asics te kopen. Momenteel gaat de sealed box voor 230 euro maar Eigenlijk kost enkel het Wolverine model zoveel. Blijft natuurlijk wel cool om iets uit te pakken niet wetende wat erin zit

Ik vind het knappe kleuren, maar zou toch geen 3s meer kopen. Geef mij maar een traditionele tong.

Zelf ben ik nog op zoek naar een waterdichte sneaker of sneakerachtige wandelschoen - budget €130 - om in de herfst en winter naar het werk te fietsen. Ik was eerst richting Adidas aan het kijken: die had ik nog niet en hun Terrex lijn spreekt me wel aan. Ondertussen heb ik al twee modellen terug gestuurd die irritante drukpunten hebben.
De Trailmaker Gore-Tex duwt langs de buitenkant zo nét in dat zachte plekje onder de enkel, bij de Terrex Swift R3 lijkt de hielbox gewoon te klein langs de binnenkant. Adidas zal het dus niet worden...

Nuja, echt dringend is het niet, ik heb een paar Merell Gore-Tex, maar die zijn een beetje mottig. 😅 Misschien dat ik één van hun andere modellen een kans geef.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het mezelf toch gemakkelijk gemaakt en de iets neutralere kleuren van 't zelfde model geblackfridayed.

merrell-accentor-3-sport-gtx-multisportschoenen.jpg

Prima voor op 't kantoor én de fiets en ik ben weer goed voor enkele jaren.
 
Ik heb het mezelf toch gemakkelijk gemaakt en de iets neutralere kleuren van 't zelfde model geblackfridayed.

merrell-accentor-3-sport-gtx-multisportschoenen.jpg

Prima voor op 't kantoor én de fiets en ik ben weer goed voor enkele jaren.
Degustibus… maar dit is toch zowat de meest ongeschikte schoen ever voor op kantoor?

Het zijn geen formele schoenen, maar ook geen hippe sneakers waarmee je bij de googles van de wereld mee kan gaan werken. Het is een wandelschoen, gemaakt om in de modder te wandelen. Zowat het tegenovergestelde van wat een kantoorschoen is.

Zelfs laarzen zijn beter voor kantoor, want dan weet iedereen dat je ermee aan ‘t lachen bent
 
Gisteren de groene Powerpuff Girls dunks besteld. Lang getwijfeld maar dan toch gedaan. Als ik ze niet mooi vind on foot zal ik er geen verlies op doen als ik ze terug wil verkopen
Mooie release!
Ik vind ze knap maar weeral een beetje the "flashy" voor mij om te dragen 😋

Deze staan voor mij nog op het voorlopige verlanglijstje :
Nike-SB-Dunk-Low-Navy-Gum-FJ1674-400-4.jpeg
 
Ja helaas nooit geluk met de snkrs app. Prijs valt al bij al wel nog mee, 220 betaald. Kan slechter als je sommige prijzen ziet passeren :')
 
Ik ga het topic even kapen maar het is wel een gerelateerde vraag. Ik zoek namelijk comfortabele, geklede (kostuum)schoenen. Dus echt 'chique' schoenen voor onder een maatpak. De schoenen die ik nu heb zijn wel chiqe, maar niet comfortabel. Laatste trouwfeest wat staan dansen en daar heb ik serieus weet van gehad.

Dus mijn vraag: kan iemand mij een goed merk en/of winkel aanbevelen als het aankomt op kostuumschoenen waarmee je ook een danske kunt placeren? :p

Dikke merci alvast!
 
Ik ga het topic even kapen maar het is wel een gerelateerde vraag. Ik zoek namelijk comfortabele, geklede (kostuum)schoenen. Dus echt 'chique' schoenen voor onder een maatpak. De schoenen die ik nu heb zijn wel chiqe, maar niet comfortabel. Laatste trouwfeest wat staan dansen en daar heb ik serieus weet van gehad.

Dus mijn vraag: kan iemand mij een goed merk en/of winkel aanbevelen als het aankomt op kostuumschoenen waarmee je ook een danske kunt placeren? :p

Dikke merci alvast!
Gewoon vaak dragen.

Ambiorix zijn wel gekend als comfortabel maar die zijn zo oubollig. Of Fratelli Rosetti.

Ik zweer, vreemd genoeg voor velen, bij schoenen van Suitsupply. Altijd Goodyear welted en prima gemaakt voor een relatief betaalbaar bedrag (250-300)
 
Terug
Bovenaan