Comfortabele sneakers

Ik ga het topic even kapen maar het is wel een gerelateerde vraag. Ik zoek namelijk comfortabele, geklede (kostuum)schoenen. Dus echt 'chique' schoenen voor onder een maatpak. De schoenen die ik nu heb zijn wel chiqe, maar niet comfortabel. Laatste trouwfeest wat staan dansen en daarom heb ik serieus weet van gehad.

Dus mijn vraag: kan iemand mij een goed merk en/of winkel aanbevelen als het aankomt op kostuumschoenen waarmee je ook een danske kunt placeren? :p

Dikke merci alvast!

Ik heb ondertussen al heel wat merken en modellen geprobeerd. :unsure:

Zelf ondertussen grote Ambiorix fan.
Ze hebben echt wel goede, comfortabele en mooie eigentijdse modellen.

De tijd dat ze enkel schoenen voor uw bompa maakte is al lang voorbij.

Prijs/kwaliteit is Meermin de beste vind ik.

Maar zal allemaal afhangen van uw budget.

Als je niet avers bent voor het idee: op Vinted staan massa's geklede schoenen in nieuwstaat die 1 keer gedragen zijn en voor een appel en een ei verkocht worden.
 
Verjaardags kado’tje voor mezelf, eerste keer Jordan’s gekocht in kleuren die ik nog niet veel ben tegengekomen irl.

IMG_0059.jpeg


IMG_0060.jpeg


Ik krijg ze alleen moeilijk aan, moet heel wat veters losmaken om er in te geraken. :unsure:
 
Verjaardags kado’tje voor mezelf, eerste keer Jordan’s gekocht in kleuren die ik nog niet veel ben tegengekomen irl.

Ik krijg ze alleen moeilijk aan, moet heel wat veters losmaken om er in te geraken. :unsure:
Ik laat mijn Jordan 1's gewoon los, de veters zitten ver genoeg door alle oogjes zodat ze meer dan genoeg aan mijn voeten hangen zonder uit te sloffen.
Het zijn mijn enigste highs en ik vind dit eigenlijk niet zo'n gemakkelijke schoenen om te stappen net omdat ze zo hoog zijn. Mijn Jordan 3's zijn iets lager (beetje zoals een J1 Mid) en daar heb ik er totaal geen last van.
 
Dat zijn highs denk ik, mid’s komen lager.

Veters los vind ik vreselijk dus ik doe die altijd vast, elke sneaker eigenlijk.
 
Veters los vind ik vreselijk dus ik doe die altijd vast, elke sneaker eigenlijk.
Los maar weggestoken naar binnen onder de inlegzool. Zo los met de eindjes die naar buiten hangen vind ik ook op niks trekken.
Als mijn andere sneakers zijn ook "vast" maar daar kan ik ook gewoon instappen zonder de veters moeten losmaken of knopen, dat zou bij de high niet lukken.
Zo dus (en dit zijn ook dezelfde die ik heb)
image_680e7182-c31c-43ea-aad4-f1b7ffd88359.jpg
 
Verjaardags kado’tje voor mezelf, eerste keer Jordan’s gekocht in kleuren die ik nog niet veel ben tegengekomen irl.

Bekijk bijlage 26445

Bekijk bijlage 26446

Ik krijg ze alleen moeilijk aan, moet heel wat veters losmaken om er in te geraken. :unsure:
Heb helemaal hetzelfde probleem. Zon heisa telkens om ze aan te krijgen. Daarmee koop ik geen high's meer.

Ga myn yeezy's van de hand doen. Buiten dat ze super comfortabel zyn, vind ik ze eigenlijk niet echt mooi :p
 
Heb helemaal hetzelfde probleem. Zon heisa telkens om ze aan te krijgen. Daarmee koop ik geen high's meer.

Ga myn yeezy's van de hand doen. Buiten dat ze super comfortabel zyn, vind ik ze eigenlijk niet echt mooi :p
Idem 😋
Ik hou het enkel bij mijn Lost & Founds omdat dat voor mij wel DE sneaker is (AJ1 Chicago) maar ik draag ze wel maar amper.

Weer idem 😋
Ik heb mijn 350's ook verkocht. Ze zijn comfortabel en op een zekere manier vind ik ze wel mooi maar eigenlijk is het totaal mijn stijl niet. Enkel mijn enigste paar reps heb ik gehouden om obvious reasons.
 
Idem 😋
Ik hou het enkel bij mijn Lost & Founds omdat dat voor mij wel DE sneaker is (AJ1 Chicago) maar ik draag ze wel maar amper.

Weer idem 😋
Ik heb mijn 350's ook verkocht. Ze zijn comfortabel en op een zekere manier vind ik ze wel mooi maar eigenlijk is het totaal mijn stijl niet. Enkel mijn enigste paar reps heb ik gehouden om obvious reasons.
idee wat ik nog kan vragen voor 350's tweedehands? zijn static black van kleur. Kzie last sale 413 op stockx
 
idee wat ik nog kan vragen voor 350's tweedehands? zijn static black van kleur. Kzie last sale 413 op stockx
Hangt van het model en kleur af natuurlijk.
Ik heb de mijne als used verkocht op Klekt, wel redelijk onder de prijs (150€ voor schoenen van 240€) want was geen dure colorway.
 
Terug
Bovenaan