Misschien op de radio & popmuziek. Maar daar kom je door een manuele filter en moet je samenwerken met platenlabels om airplay te krijgen. Eenmaal je iets verder gaat luisteren, zie je dat er momenteel véél meer muziek gemaakt wordt als vroeger en in er veel meer genres ontstaan zijn. Het zijn hoogdagen. Om eruit te springen moet je natuurlijk énorm goed zijn of 'een verhaal' hebben. Dit omdat iets opnemen itt vroeger nu gewoon veel goedkoper kan.
Die op de radio zijn uiteindelijk wel de winnaars. Dat is ook net het scenario waar graphic designers etc. schrik van hebben.
Ja het verschil is er uiteraard nog wel, het zit alleen op de achtergrond, en weinigen die er goed hun centen dan nog mee verdienen.
Waarom zouden ze u nog deftig vergoeden, als er ene op een knop kan blijven klikken opdat er na de 100ste keer er ook wel iets deftigs uitrolt?
I.p.v. de radio is het dan een (media)bedrijf dat beslist, een filmproducent, een...
Die zeggen: "klikken op die knop jongens!"
Sorry maar dat is een puur individuele keuze. Trouwens, wat is kunstmatig eten?
Al die prefabbrol waar ze u tegenwoordig met om de oren slaan.
Ok wie zelf kookt, en meer wilt/kan betalen, kan nog steeds voor beter gaan uiteraard.
Maar zelfs bij een beter restaurant krijg je tegenwoordig prefabbrol voorgeschoteld.
Veel betalen voor fabriekseten dat werd opgesmukt.
Ok, dat heeft allemaal weinig met AI te maken.
Maar die vluchtige zielloosheid waarbij het allemaal niet te moeilijk meer mag zijn, domineert.
Kan je het tegenhouden? Nee.