ChatGPT en andere praktische toepassingen van AI

Als zelf business owner chatbot zijnde voor een groot Belgisch bedrijf, bekijk ik dit vooral vanuit een NLP en inhoud standpunt.

Qua NLP is het in ieder geval indrukwekkend hoe deze bot met ruwe gestructureerde data zinnen en teksten kan schrijven, maar ook intentherkenning is zeer knap. Qua taal is dit mijlen ver vooruit op andere grote NLP chatbot software. Ook qua content is het indrukwekkend dat niks voorgeschreven is en de bot zelf de content in een antwoord giet, al zou ik wel eens willen weten op welke manier die data dan gestructureerd is. Of de inhoud altijd correct is, is eigenlijk niet de bot zijn probleem/schuld. De bot moet correcte data gevoed worden en daar dan zelf mee aan de slag kunnen.

I'm impressed. Hopelijk wordt de technologie commercieel gemaakt of gekocht door een andere grote NLP speler want in vergelijking met dit niveau speelt de rest voorlopig nog in 4e provinciale.
 

Relevant artikel, dit. Ondanks alle poeha die bijvoorbeeld KBC maakt over hun chatbot Kate, blijft het vaak een teleurstellende ervaring als gebruiker. Taalmodellen zoals GPT-3 van OpenAI gaan hier een quantumsprong in mogelijk maken.

Ik heb bijvoorbeeld gisteren ChatGPT gebruikt om een Word-document van 3 blz te analyseren als voorbereiding op een meeting.
Code:
Wat zijn de gelijkenissen en verschillen tussen X en Y op basis van volgende tekst? <insert text>.
Het resultaat was weeral verbluffend goed, beter dan ik het zelf had kunnen verwoorden zonder er een uur mee bezig te zijn. Ik heb het resultaat in de meeting laten zien, en de reactie was onmiddellijk "kan je die tekst eens doorsturen?".

Voor mij is het heel duidelijk dat we deze technologie voor heel veel zaken gaan gebruiken. Wacht maar tot het ingebakken zit in Microsoft Office en je automatische samenvattingen van Word-documenten krijgt, instant verslagen van Teams-vergaderingen, met simpele instructies opgebouwde Excel-bestanden, geavanceerde autoreply voorstellen op e-mails, ... .
Om nog maar te zwijgen van bedrijfswebsites die automatisch geüpdatet worden met de juiste content, of de mogelijkheid om websites of documenten met woorden te boetseren zoals je ze wilt hebben, zonder nood aan technische know-how ("maak de webpagina een beetje informeler, gebruik de kleuren en logo's uit onze sharepoint beeldbank, voeg relevante illustraties toe in cartoon stijl, voeg tabellen en grafieken toe, ...).

Ik denk echt dat we hier het begin van een soort industriële revolutie zien en dat we over 10 jaar op een totaal andere manier zullen werken.

Ah ja, dit ook nog:

Ik kijk er al naar uit om zoiets te vragen:
Code:
Hey Bing, ik ga volgende week met mijn vrouw op reis naar Parijs, van dinsdagochtend tot zondagavond.
Kan je een reisvoorbereiding van ongeveer 20 blz maken dat volgende zaken bevat:
vervoersopties naar Parijs en binnen Parijs, inclusief prijzen,
leuke designhotels met kamers tussen €250 en €300 per nacht, het is belangrijk dat de kamer stil is en dat er een ligbad is,
musea, vooral moderne kunst en architectuur,
restaurants, graag typisch Parijs of Italiaans,
evenementen, bijvoorbeeld een lokale markt of buitenoptreden van een muziekband,
3 routebeschrijvingen van wandelingen langs bezienswaardigheden, met focus op geschiedenis en architectuur.
Verwijs telkens naar de websites waar je de informatie vandaan hebt gehaald, voeg illustratieve foto's toe en situeer alles op een kaart van Parijs.
 
Gisterenavond de hele planning van een weekend met vrienden voor 20 personen en kinderen kunnen regelen inclusief voorstel tot eten op 15 minuten met ChatGPT.

Dit wordt/is echt een enorme (r)evolutie binnen het normale werken op het internet.
 
Gisterenavond de hele planning van een weekend met vrienden voor 20 personen en kinderen kunnen regelen inclusief voorstel tot eten op 15 minuten met ChatGPT.

Dit wordt/is echt een enorme (r)evolutie binnen het normale werken op het internet.

Hoe doe je dat dan?
Kan je een voorbeeld geven?
 
Hoe doe je dat dan?
Kan je een voorbeeld geven?
Ik heb de exacte vragen niet meer maar ze waren in de trend van:

Geef mij een schema van vrijdagmiddag 18u00 tot zondagmiddag 16u00 voor een groep van x personen van gemiddeld x jaar inclusief x kinderen van 0 tot 3 jaar. Dit schema moet enkele activiteiten bevatten in de regio Voeren. Voorzie ook suggesties voor ontbijt, middag en avond-eten.

Hierop kwam ChatGPT met een voorstel, hier vervolgens 3x een alternatief op gevraagd en daar de best picks uitgehaald.

Vervolgens nog een gelijkaardige vraag voor een avondspel voor zoveel personen uit te werken, enkele alternatieven gevraagd en hier dan het beste uit kunnen halen.

Natuurlijk geen 100% pasklaar antwoord van ChatGPT maar de basis is wel voor 90% klaar.
 
Ik heb de exacte vragen niet meer maar ze waren in de trend van:

Geef mij een schema van vrijdagmiddag 18u00 tot zondagmiddag 16u00 voor een groep van x personen van gemiddeld x jaar inclusief x kinderen van 0 tot 3 jaar. Dit schema moet enkele activiteiten bevatten in de regio Voeren. Voorzie ook suggesties voor ontbijt, middag en avond-eten.

Hierop kwam ChatGPT met een voorstel, hier vervolgens 3x een alternatief op gevraagd en daar de best picks uitgehaald.

Vervolgens nog een gelijkaardige vraag voor een avondspel voor zoveel personen uit te werken, enkele alternatieven gevraagd en hier dan het beste uit kunnen halen.

Natuurlijk geen 100% pasklaar antwoord van ChatGPT maar de basis is wel voor 90% klaar.
kheb dat ook is geprobeerd. HOE ZOT IS DA!
 
De prijzen zijn bij mij vaak wel niet juist of de restaurants/hotels bestaan niet (meer) of liggen totaal ergens anders.

Soit, met een beetje tweaken heeft dat inderdaad potentieel. Zeker als je hem zou kunnen laten filteren op google/tripadvisor beoordeling e.d.

Geef enkele geschikte accommodaties inclusief link naar de website.


Een paar geschikte accommodaties in Voeren zijn:
Houd er rekening mee dat de beschikbaarheid en tarieven kunnen variëren afhankelijk van de datum waarop u zoekt. Het is aangeraden om vooraf te reserveren om teleurstelling te voorkomen.

Hij verzint maar wat... :sarcastic: optie drie is het toepasselijkste.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook eens een videotje over chatGPT gezien dus excuseer als ik nog niet genoeg ingelicht ben, maar waar ik mij serieuze vragen bij stel bij chatGPT en de toekomst is het volgende:

ChatGPT gebruikt het internet als bron om allerlei adviezen en informatie op te bouwen, maar chatGPT doet geen enkele bronvermelding om te zeggen van waaruit dit antwoord opgebouwd is. Los van het feit dat het de eindgebruiker misschien niet interesseert wat die bronnen zijn: er is geen enkele intensive om credits te geven aan de personen die deze recepten/schema's/troubleshooting of whatever op internet gezet hebben. Hun sites krijgen geen volk meer via search engines binnen, hun sites missen reclame inkomsten, enz enz.

Waarom zouden mensen nog tech troubleshooting forum infrastructuur betalen, runnen of gebruikers trachten lokken en modereren, als iedereen toch maar gewoon chatGPT gebruikt en zodra het op hun forum staat chatGPT het wel zal regelen zonder iemand enig idee heeft waar dit vandaan kwam.

Waarom zou je nog een blog maken waarop je recepten plaatst als de mensen toch uw blog niet gaan bekijken maar wel via chatGPT al uw gerechten gaan te zien krijgen zonder enig idee te hebben waar het vandaan komt.

Op den duur ga de enige informatie zijn waar chatGPT gebruik van kan maken een hoop rommel zijn of zijn eigen informatie die opnieuw vermaalt is en op internet gezet. Ah ik wil zelf een blog maken met recepten? -> ik vraag gewoon chatGPT recepten elke dag en ik copy paste die van ChatGPT naar mijn blog. Zo krijg je al helemaal een inbreed shitshow op internet.

Waarom zou je wetenschappelijke publicaties posten als chatGPT niet eens vermeld welke universiteiten of doctors of tijdschriften die onderzoeken gedaan hebben, tenzij de gebruiker daar naar zou vragen maar dat doet die uiteraard niet.

Wat gebeurt er als je chatGPT vraagt "wat is de top 3 beste VR headsets"? En zal dat soort vragen niet geanticipeerd worden door verkopers om zo hoog mogelijk in de chatGPT resultaten te komen, wat gecombineerd met het gebrek aan enige bronvermelding echt enorm subjectief gaat worden terwijl je denkt dat AI redelijk objectief is.

Zouden opden duur dat niet alle waardevolle informatie achter paywalls gezet worden waar chatGPT niet aan kan, zodanig dat de kennis van de elite zich onderscheid van de kennis van het malle volk die gebasseerd is op talloos herkauwen van random free internet stuff? Daar zijn we ook niks mee.
 
Triestig voor iedere copywriter. Die mag binnen 10 jaar op den dop staan of achter de vuilniskar lopen.

Ik moet zeggen: we zijn echt goed bezig. De toekomst ziet er rooskleurig uit voor onze kinderen!

Het is dus niet meer interessant om te studeren voor een intelligente job. Je kan beter iets doen met hout / metaal / … zolang het maar handenarbeid is.


*edit: het zal zolang niet meer duren, ik ben het schrijven van blogs aan het uitproberen en die doet dat dus perfect - nadien vraag ik hem om alles te vertalen naar Frans en dat doet hij ook perfect

man man man, waarom zijn we hier toch allemaal zo positief over? dit is gewoon een job-killer eerste klasse
 
Laatst bewerkt:
Kan niet spreken voor copywriters, maar programmeurs moeten nog niet teveel zorgen maken. In de voorbije maand heb ik de AI al meerdere keren gebruikt om een oplossing te geven voor de problemen dat ik tegenkwam, maar de oplossingen waren niet echt werkbaar... al duwde het me een paar keer (helft van de keren ofzo) in de juiste richting.

Btw je kan de AI ook zelf die vraag stellen of job X in gevaar komt vanwege zijn bestaan. Dit zegt em over copywriters:

It is unlikely that copywriters will become completely jobless as a result of my existence. While I am able to generate text, I am not able to fully replicate the creativity and strategic thinking that a human copywriter brings to the table. I am designed to assist and augment the work of copywriters, not to replace them. Additionally, copywriting involves more than just the writing itself. It also involves understanding the target audience, developing a message and tone that resonates with them, and testing and optimizing the copy. These are all tasks that I am not currently capable of performing.

Zoals ik al vermoedde, zal het, voorlopig dan toch, niet meer dan een hulptool zijn om uw werk sneller af te krijgen. Zeker handig voor mensen met nauwe deadlines. Maar het volledig in handen laten van AI, dat lijkt me wat minder realistischer. Zou ook kunnen dat de politiek een limiet zal opleggen. Kijk bv. naar de Autopilot van Tesla. Die kan praktisch de hele rit zelf rijden, toch verplicht de wet dat de chauffeur zijn handen op het stuur houdt terwijl Autopilot aan staat, zodat de chauffeur op eender welk moment de controle kan teruggrijpen. De Autopilot is ook AI, en ik vermoed dat zulke regels van toepassing gaan zijn op alle toekomstige AI.

Fabrieken etc. zijn ook grotendeels geautomatiseerd waardoor er jobverlies was, maar er zijn nog steeds mensen die waken over deze automatische processen, dus van 100% de controle aan een machine overlaten, is er nog niet veel sprake. Maar wie weet over 20, 50, 100 jaar? Het zullen eerder zorgen zijn voor de volgende generatie of de generatie daarna.
 
Laatst bewerkt:
Kan niet spreken voor copywriters, maar programmeurs moeten nog niet teveel zorgen maken. In de voorbije maand heb ik de AI al meerdere keren gebruikt om een oplossing te geven voor de problemen dat ik tegenkwam, maar de oplossingen waren niet echt werkbaar... al duwde het me een paar keer (helft van de keren ofzo) in de juiste richting.
dat is juist mijn punt, dit gaat beter en beter worden hoor dus geef het nog een paar jaar en dit zal de perfectie worden

ook voor programmeurs



ps: soms stopt hij met het geven van antwoorden, soms na 500 woorden, soms al na 200 woorden
iemand nog last van?





Vraag:
kan je mij tips geven om beter te padellen?


Antwoord:
Ja, hier zijn enkele tips om beter te padellen:

  1. Zorg voor een goede houding: Houd uw rug recht en uw schouders ontspannen, zodat u gemakkelijk kunt bewegen en uw armen kunt gebruiken om te padellen.
  2. Gebruik uw hele arm: Gebruik niet alleen uw polsen en handen om te padellen, maar ook uw bovenarmen en schouders. Dit zal uw padellen krachtiger maken en uw armen minder snel moe maken.
  3. Gebruik een juiste greep: Houd de paddle met uw handen op een ongeveer schouderbreedte afstand en plaats uw vingers op de paddle in plaats van uw handpalmen. Dit zal u helpen om meer controle te hebben over de paddle.
  4. Paddle in een ritme: Paddle niet te snel of te langdurig achter elkaar, maar probeer een ritme te vinden dat u comfortabel vindt. Dit zal u helpen om uw energie efficiënter te gebruiken en u



voila, en dan stopt het antwoord ..


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*edit: ik ben tegen een mens bezig denk ik want ik zeg nu:




Vraag:
waarom stopt je nu in het midden van jouw antwoord? doe verder na "Dit zal u helpen om uw energie efficiënter te gebruiken en u"



Antwoord:
Dit zal u helpen om uw energie efficiënter te gebruiken en uw padellen soepeler te laten verlopen.

  1. Kijk naar waar u heen gaat: Houd uw blik gericht op waar u naartoe gaat, in plaats van naar uw handen of de paddle. Dit zal u helpen om een rechte koers aan te houden en obstakels op tijd te zien.
  2. Oefen regelmatig: Net als met elke vaardigheid, komt beter padellen met de tijd en veel oefening. Probeer regelmatig te padellen en u zult zien dat uw techniek en kracht verbeteren.
  3. Gebruik de juiste uitrusting: Het is belangrijk om te investeren in een goede kwaliteit paddle, die past bij uw grootte en vaardigheidsniveau. Een paddle die te groot of te klein is, kan moeilijk te hanteren zijn en uw padellen bemoeilijken.
Door deze tips op te volgen, zult u uw padellen verbeteren en meer plezier hebben tijdens het padellen. Veel succes!
 
ChatGPT gebruikt het internet als bron om allerlei adviezen en informatie op te bouwen, maar chatGPT doet geen enkele bronvermelding om te zeggen van waaruit dit antwoord opgebouwd is. Los van het feit dat het de eindgebruiker misschien niet interesseert wat die bronnen zijn: er is geen enkele intensive om credits te geven aan de personen die deze recepten/schema's/troubleshooting of whatever op internet gezet hebben. Hun sites krijgen geen volk meer via search engines binnen, hun sites missen reclame inkomsten, enz enz.
Dit antwoordt beetje uw eigen vraag hé. Geen sites -> geen ChatGPT, als ik mij niet vergis, gaat de info maar tot 2020 ofzo iets. Dus als iedereen nu zou stoppen want ChatGPT lost alles op, dan sterft dat ook een stille dood.

Triestig voor iedere copywriter. Die mag binnen 10 jaar op den dop staan of achter de vuilniskar lopen.
En de machines die de mensen in de fabriek hebben vervangen?
 
Triestig voor iedere copywriter. Die mag binnen 10 jaar op den dop staan of achter de vuilniskar lopen.

Ik moet zeggen: we zijn echt goed bezig. De toekomst ziet er rooskleurig uit voor onze kinderen!

Het is dus niet meer interessant om te studeren voor een intelligente job. Je kan beter iets doen met hout / metaal / … zolang het maar handenarbeid is.


*edit: het zal zolang niet meer duren, ik ben het schrijven van blogs aan het uitproberen en die doet dat dus perfect - nadien vraag ik hem om alles te vertalen naar Frans en dat doet hij ook perfect

man man man, waarom zijn we hier toch allemaal zo positief over? dit is gewoon een job-killer eerste klasse

Ik zie dat echt niet als een jobkiller.
Ik zie dat als een manier om de productiviteit te verhogen.

De copywriter uit de Filippijnen die lagekwaliteitsartikels schrijft voor 100 websites om ze zo hoog mogelijk op de google ranking te krijgen, gaat dankzij AI misschien 200 websites kunnen beheren.

Deftige copywriters gaan achter paywall steken of er gaat een "vergoeding" moeten komen wanneer een AI jouw materiaal gebruikt.
 
Triestig voor iedere copywriter. Die mag binnen 10 jaar op den dop staan of achter de vuilniskar lopen.

Ik moet zeggen: we zijn echt goed bezig. De toekomst ziet er rooskleurig uit voor onze kinderen!

Het is dus niet meer interessant om te studeren voor een intelligente job. Je kan beter iets doen met hout / metaal / … zolang het maar handenarbeid is.


*edit: het zal zolang niet meer duren, ik ben het schrijven van blogs aan het uitproberen en die doet dat dus perfect - nadien vraag ik hem om alles te vertalen naar Frans en dat doet hij ook perfect

man man man, waarom zijn we hier toch allemaal zo positief over? dit is gewoon een job-killer eerste klasse

Je mag redelijk gerust zijn, denk ik. Tot nu toe zijn alle AI-systemen eigenlijk variaties op hetzelfde: Patronen herkennen en recreëren. Er zit geen enkel origineel idee in eenderwelke text die dat systeem fabriceert. Ongetwijfeld zal AI wel een belangrijk stuk gereedschap worden in het arsenaal van de programmeur/schrijver/artiest en talloze andere beroepen, maar het is niet zo dat dit ding echt 'creatief' is in de klassieke zin van het woord. Er moet altijd eerst iets door mensen gecreëerd worden voordat er een AI de patronen erin kan herkennen om er zelf mee aan de slag te kunnen.

Mijn grootste vrees is vooral dat het internet nu de komende twee jaar compleet overspoeld gaat worden door websites van extreem lage kwaliteit. Als ik google hoe ik iets moet doen wil ik geen halfslachtig AI-antwoord dat niet eens door een kenner werd nagekeken.
 
Triestig voor iedere copywriter. Die mag binnen 10 jaar op den dop staan of achter de vuilniskar lopen.

Ik moet zeggen: we zijn echt goed bezig. De toekomst ziet er rooskleurig uit voor onze kinderen!

Het is dus niet meer interessant om te studeren voor een intelligente job. Je kan beter iets doen met hout / metaal / … zolang het maar handenarbeid is.


*edit: het zal zolang niet meer duren, ik ben het schrijven van blogs aan het uitproberen en die doet dat dus perfect - nadien vraag ik hem om alles te vertalen naar Frans en dat doet hij ook perfect

man man man, waarom zijn we hier toch allemaal zo positief over? dit is gewoon een job-killer eerste klasse

Cue internet in the 90s ...
Landbouwmachines die landbouwers vervingen ...
Wekkers die porders vervingen ...

Hoeveel van de jobs die 40 jaar bestonden bestaan nu nog in bv. finance ?
Dit doet terug deuren open naar nieuwe jobs.


Dat gezegd zijnde; ik ben immens enthousiast. Zonet een reisplanning gemaakt via openAI naar Ijsland. Kon het niet beter zelf doen, zelf alle populaire attracties vervangen door iets rustigere zaken en restaurantjes gevraagd langs de wegen die we doen, max 3u per dag willen we rijden.

Sure, here is an updated 7-day itinerary for exploring Iceland by car starting in Reykjavik, with a maximum travel time of 3 hours per day, an emphasis on nature, including suggested places to sleep and eat for each day:

Day 1: Reykjavik - Start your day by exploring Reykjavik, Iceland's capital city. Take a walk around the city center and visit popular tourist attractions like the Hallgrimskirkja church and the Harpa concert hall.
For the night, you can stay in Reykjavik at one of the many hotels, guesthouses or hostels available in the city center. There are many good restaurants in Reykjavik, you can consider dining at one of the seafood restaurants in the city, such as Fiskfelagid or Sægreifinn.

Day 2: Reykjavik to the Golden Circle (2hrs) - Head out of Reykjavik to explore the famous Golden Circle, which includes the Gullfoss waterfall, the Geysir geothermal area, and Thingvellir National Park. This is a popular tourist route and can be done in less than 3 hours.
For the night, you can stay in one of the many guesthouses or hotels located near the Golden Circle, such as Hotel Gullfoss or Hotel Geysir. You can also consider dining at one of the nearby restaurants, such as Friðheimar for tomato-based dishes.

Day 3: Golden Circle to Seljalandsfoss and Skogafoss Waterfall (2hrs) - Today, head south to Seljalandsfoss and Skogafoss waterfall. Seljalandsfoss is a waterfall that you can walk behind and Skogafoss is one of the largest waterfalls in the country.
For the night, you can stay in one of the guesthouses or hotels located near Seljalandsfoss and Skogafoss waterfall, such as Seljalandsfoss Guesthouse or Skogafoss Guesthouse. For dinner, you can try one of the local restaurants, such as Skogar Restaurant, which serves traditional Icelandic cuisine.

Day 4: Seljalandsfoss and Skogafoss Waterfall to Vatnajökull National Park (2hrs) - Today, continue east to Vatnajökull National Park, where you can explore the Skaftafell area, known for its glaciers and hiking trails.
For the night, you can stay in one of the guesthouses or hotels located near Vatnajökull National Park, such as Skaftafell Guesthouse or Vatnajökull Guesthouse. For dinner, you can try one of the local restaurants, such as Langidalur Restaurant, which serves traditional Icelandic cuisine.

Day 5: Vatnajökull National Park to Jökulsárlón Glacier Lagoon (2hrs) - Today, continue east to Jökulsárlón, a glacial lagoon where you can take a boat tour among the floating icebergs.
For the night, you can stay in one of the guesthouses or hotels located near Jökulsárlón, such as Jökulsárlón Guesthouse or Diamond Beach Guesthouse. For dinner, you can try one of the local restaurants, such as Jökulsárlón Restaurant, which serves traditional Icelandic cuisine

Day 6: Jökulsárlón to Reykjavik (3hrs) - Today, return to Reykjavik, but make sure to stop at the Goðafoss waterfall and the Dimmuborgir lava formations along the way.
For the night, you can stay in Reykjavik at one of the many hotels, guesthouses or hostels available in the city center. For dinner, you can try one of the local restaurants, such as Grillmarkadurinn which serves traditional Icelandic cuisine with a modern twist.

Day 7: Reykjavik - Take a day to explore Reykjavik and enjoy the city's culture and nightlife.
You can spend your last night in Reykjavik at the same place you stayed the night before. For your last dinner in Iceland, you can try one of the local restaurants, such as Fishmarket which serves seafood dishes.

Please note that this is a very rough itinerary, and depending on road conditions, weather and your interests, you might want to adjust the plan accordingly. Also, you might need to check the opening hours of the places you plan to visit, especially during the shoulder season when the weather can be unpredictable. Also, availability of the accommodation and restaurants may vary depending on the time of your visit, so I recommend to book in advance.


-----------------------------------


Sure, here is an updated 7-day itinerary for exploring Iceland by car starting in Reykjavik, with an emphasis on nature and less crowded attractions, similar in beauty to the ones you initially proposed:

Day 1: Reykjavik - Start your day by exploring Reykjavik, Iceland's capital city. Take a walk around the city center and visit popular tourist attractions like the Hallgrimskirkja church and the Harpa concert hall.

Day 2: Reykjavik to the Kerid Crater (2hrs) - Head out of Reykjavik to explore the Kerid Crater, a volcanic crater lake that is less known than the Golden Circle. It's located in the Grimsnes area and you can take a leisurely walk around the crater.

Day 3: Kerid Crater to Seljavallalaug (2hrs) - Today, head south to Seljavallalaug, a hidden natural hot spring pool. It's one of the oldest swimming pools in Iceland and is surrounded by beautiful nature.

Day 4: Seljavallalaug to Skaftafell National Park (2hrs) - Today, continue east to Skaftafell National Park, which is part of Vatnajökull National Park. Here you can hike to the Svartifoss waterfall and explore the nearby glaciers.

Day 5: Skaftafell National Park to Fjadrargljufur Canyon (2hrs) - Today, head north to the Fjadrargljufur Canyon, a beautiful and less-visited canyon in the East of Iceland, that is similar in beauty to Jökulsárlón glacier lagoon.

Day 6: Fjadrargljufur Canyon to Reykjavik (3hrs) - Today, return to Reykjavik, but make sure to stop at the Hraunfossar and Barnafoss waterfall along the way.

Day 7: Reykjavik - Take a day to explore Reykjavik and enjoy the city's culture and nightlife.
 
Is dit correct?

kan je het spreekwoord 'beter 1 vogel in de hand dan 10 in de lucht' vertalen naar Frans aub?
"Mieux vaut un oiseau dans la main que dix dans le ciel"

Met andere woorden, vertaalt hij spreekwoorden correct?
 
Cue internet in the 90s ...
Landbouwmachines die landbouwers vervingen ...
Wekkers die porders vervingen ...

Hoeveel van de jobs die 40 jaar bestonden bestaan nu nog in bv. finance ?
Dit doet terug deuren open naar nieuwe jobs.


Dat gezegd zijnde; ik ben immens enthousiast. Zonet een reisplanning gemaakt via openAI naar Ijsland. Kon het niet beter zelf doen, zelf alle populaire attracties vervangen door iets rustigere zaken en restaurantjes gevraagd langs de wegen die we doen, max 3u per dag willen we rijden.
De AI heeft zopas het werk gedaan van een reisplanner. Je snapt toch dat dit jobs gaat kosten? Als die mevrouw nu dolgraag een job uitoefent die niet meer zou bestaan dankzij AI, dan is dat toch verdomd triestig neen?

Ze moet dan maar iets anders doen, is toch wat kort door de bocht neen? Die is haar droomjob dus kwijt.
 
dat is juist mijn punt, dit gaat beter en beter worden hoor dus geef het nog een paar jaar en dit zal de perfectie worden

ook voor programmeurs



ps: soms stopt hij met het geven van antwoorden, soms na 500 woorden, soms al na 200 woorden
iemand nog last van?





Vraag:
kan je mij tips geven om beter te padellen?


Antwoord:
Ja, hier zijn enkele tips om beter te padellen:

  1. Zorg voor een goede houding: Houd uw rug recht en uw schouders ontspannen, zodat u gemakkelijk kunt bewegen en uw armen kunt gebruiken om te padellen.
  2. Gebruik uw hele arm: Gebruik niet alleen uw polsen en handen om te padellen, maar ook uw bovenarmen en schouders. Dit zal uw padellen krachtiger maken en uw armen minder snel moe maken.
  3. Gebruik een juiste greep: Houd de paddle met uw handen op een ongeveer schouderbreedte afstand en plaats uw vingers op de paddle in plaats van uw handpalmen. Dit zal u helpen om meer controle te hebben over de paddle.
  4. Paddle in een ritme: Paddle niet te snel of te langdurig achter elkaar, maar probeer een ritme te vinden dat u comfortabel vindt. Dit zal u helpen om uw energie efficiënter te gebruiken en u



voila, en dan stopt het antwoord ..


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*edit: ik ben tegen een mens bezig denk ik want ik zeg nu:




Vraag:
waarom stopt je nu in het midden van jouw antwoord? doe verder na "Dit zal u helpen om uw energie efficiënter te gebruiken en u"



Antwoord:
Dit zal u helpen om uw energie efficiënter te gebruiken en uw padellen soepeler te laten verlopen.

  1. Kijk naar waar u heen gaat: Houd uw blik gericht op waar u naartoe gaat, in plaats van naar uw handen of de paddle. Dit zal u helpen om een rechte koers aan te houden en obstakels op tijd te zien.
  2. Oefen regelmatig: Net als met elke vaardigheid, komt beter padellen met de tijd en veel oefening. Probeer regelmatig te padellen en u zult zien dat uw techniek en kracht verbeteren.
  3. Gebruik de juiste uitrusting: Het is belangrijk om te investeren in een goede kwaliteit paddle, die past bij uw grootte en vaardigheidsniveau. Een paddle die te groot of te klein is, kan moeilijk te hanteren zijn en uw padellen bemoeilijken.
Door deze tips op te volgen, zult u uw padellen verbeteren en meer plezier hebben tijdens het padellen. Veel succes!
je kan ook gewoon continue zeggen als ie gestopt is
 
De AI heeft zopas het werk gedaan van een reisplanner. Je snapt toch dat dit jobs gaat kosten? Als die mevrouw nu dolgraag een job uitoefent die niet meer zou bestaan dankzij AI, dan is dat toch verdomd triestig neen?

Ze moet dan maar iets anders doen, is toch wat kort door de bocht neen? Die is haar droomjob dus kwijt.

Alsof DwightSchrute zelfs van plan was om een "reisplanner" te contacteren :p.
Dus nee, dat kost geen jobs.
 
Terug
Bovenaan