CD doosjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ozymandias

Member
iTrader: 100% (101/101)
Gevraagde goederen
CD doosjes
Ben op zoek naar CD doosjes: bij voorkeur een grote hoop. (Dubbele en quads worden ook geapprecieerd). Er mogen nog CD's inzitten, die gooi ik dan wel weg. Ze moeten wel in redelijke toestand zijn - is omdat mijn voorraad vervangdoosjes begint op te geraken.

Prijs is wat af te spreken, in functie van volume.
 
Moest je een kringloop winkel in je buurt hebben, vind je tegenwoordig oude CD mappen voor 1euro.
Ben nogal van de oude stempel en heb redelijk grote hoeveelheid cd's - waar mettertijd doosjes van sneuvelen, en ze moeten met boekje in het doosje blijven :crazy:. Om die dus te vervangen. Lang geleden hier een verhuisdoos vol overgenomen, maar helaas - die zijn ondertussen op.

@ tonerider, merci voor de tip. Die eerste zijn goedkoper dan ik ze meestal kan vinden.
 
Ik heb er zeker nog 100+ liggen die voor een zacht prijsje weg mogen! Laat anders eens weten naar hoeveel je er ongeveer op zoek bent en dan maak ik een selectie.
Verzendkosten van 3,75€ mogelijk als het naar een mondial relay punt mag worden gestuurd.
 
Zou 20 voor de doosjes + verzending de moeite zijn? (als ik de ebay link bekijk, is het daar 0.4 euro per doosje ongeveer - de helft daarvan (uit ervaring wetende dat er nog serieus wat verlies op zit bij 2e hands)) lijkt me dat een faire prijs?
 
Zou 20 voor de doosjes + verzending de moeite zijn? (als ik de ebay link bekijk, is het daar 0.4 euro per doosje ongeveer - de helft daarvan (uit ervaring wetende dat er nog serieus wat verlies op zit bij 2e hands)) lijkt me dat een faire prijs?
Zeker. Voor 100 doosjes dan? Ik zal vanavond wat foto's maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan