Blijkbaar zijn er veel mensen getroffen door beloftes bij de Apple dealer Switch.
Switch beloofde een cashback bij aankoop van Apple toestellen.
Je moest dan op een soort klantenkaart van Cyrana abonneren om zo je cashback binnen enkele weken na aankoop te ontvangen.
Zijn er hier nog mensen die in dezelfde situatie zitten?
Ik kocht in november 2 toestellen: eentje op mijn naam (cashback van 250 euro) en eentje op naam van m'n vrouw (cashback van 100 euro).
Tot nu toe, 9 maanden later, nog geen cent gezien van beide cashbacks...
Telkens als je contact opneemt met de klantendienst van Cyrana zeggen ze dat alles goedgekeurd is, en dat we nog moeten afwachten.
Er is een achterstand door het grote aantal aanvragen. Dat kan ik begrijpen, maar na 9 maanden lijkt me de redelijke termijn van uitbetaling ver versterken.
Ik ken nog 3 personen die in die periode, zelfs eerder, een toestel met cashback kochten en daar is het identiek hetzelfde verhaal.
Het heeft zelfs in de krant gestaan:
Switch beloofde een cashback bij aankoop van Apple toestellen.
Je moest dan op een soort klantenkaart van Cyrana abonneren om zo je cashback binnen enkele weken na aankoop te ontvangen.
Zijn er hier nog mensen die in dezelfde situatie zitten?
Ik kocht in november 2 toestellen: eentje op mijn naam (cashback van 250 euro) en eentje op naam van m'n vrouw (cashback van 100 euro).
Tot nu toe, 9 maanden later, nog geen cent gezien van beide cashbacks...
Telkens als je contact opneemt met de klantendienst van Cyrana zeggen ze dat alles goedgekeurd is, en dat we nog moeten afwachten.
Er is een achterstand door het grote aantal aanvragen. Dat kan ik begrijpen, maar na 9 maanden lijkt me de redelijke termijn van uitbetaling ver versterken.
Ik ken nog 3 personen die in die periode, zelfs eerder, een toestel met cashback kochten en daar is het identiek hetzelfde verhaal.
Het heeft zelfs in de krant gestaan:
Switch-medewerkers klappen uit de biecht: “Zelfs een demente man werd erin geluisd”
Deze week diende Test Aankoop een klacht in tegen Switch wegens het misleiden van klanten. Wij konden spreken met enkele voormalige werknemers. Ze vertellen onder meer hoe ze werden geconfronteerd met intense druk, intimidatie en agressie: “Het kon een baas niet schelen of we een duur abonnement...
www.hln.be