Fr@gsta
Member
btw... even iets anders.
Heeft er iemand hier die Doritos codes al gebruikt ?
Ik was gisteren 12 zakken gaan halen en er werken maar 3 codes denk ik.
Heeft iemand van jullie ook die probleem ?
Op mijne zak stond geen code

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
btw... even iets anders.
Heeft er iemand hier die Doritos codes al gebruikt ?
Ik was gisteren 12 zakken gaan halen en er werken maar 3 codes denk ik.
Heeft iemand van jullie ook die probleem ?

Het is niet bij alle zakken idd. Ik zie het enkel maar bij sweet Chili pepper. En er moet op de voorkant zo ne grote COD dude staan.Op mijne zak stond geen code![]()

. 

Gewoon maken dat je er plezier aan hebt,mijn win/lose ratio is 1.06 na 75 games, en heb een K/D van 0.7 ook nie zo goed.Ik nog niet begonnen zelf aan het verhaal.
Altijd maar multiplayer om zo beter te worden maar het helpt niet echt.
Ik zal nooit echt goed zijn in shooters
Ikzelf vind het minder erg maar denk dat het natuurlijk minder leuk is voor de anderen als ze door mij misschien verliezen.
Of denk ik teveel na over niks?![]()
Het is niet dat ze door u 100k euro mislopen in een toernooi e, blijft nog altijd gewoon een casual matchke cod.Ik nog niet begonnen zelf aan het verhaal.
Altijd maar multiplayer om zo beter te worden maar het helpt niet echt.
Ik zal nooit echt goed zijn in shooters
Ikzelf vind het minder erg maar denk dat het natuurlijk minder leuk is voor de anderen als ze door mij misschien verliezen.
Of denk ik teveel na over niks?![]()
Is dat dezen ?Die combat shotgun is toch afschuwelijk OP.
Lees hier de BG-review van Call of Duty: Vanguard:
![]()
Review: Call of Duty: Vanguard
Naar ondertussen jaarlijkse gewoonte is er onlangs weer een nieuwe Call of Duty op de markt verschenen, dit keer getiteld Call of Duty: Vanguard. Sinds mensenheugenis staat de CoD-reeks steeds garant voor een spannend verhaal over tijden van oorlog, waar de actie er echt van af spettert en de...www.beyondgaming.be
WTF zalig , mss ook eens lvl'n

Snel doen voor dat dit generfd gaat worden, wel epic haha.WTF zalig , mss ook eens lvl'n![]()
Heb met dien STG-44 heel graag gespeeld (was ook snel max lvl) maar ben nu al een tijdje met dien M40 aan het spelen met de bijhoren operator.Ik speel nog steeds met die st-44