Call of Duty: Vanguard

Call of Duty: Vanguard

Game voelt voor één of andere vreemde reden meer laggy aan in een "party" dan solo. Of wel zijn de servers gewoon laggy.

Anyway, was tof om te spelen.

Ik word slechter en slechter 🤪😁.
Ga me wat meer moeten verdiepen in welke perks ik best gebruik en welke settings die eventueel kunnen helpen.

Soit tot vrijdag naar Centerparcs dus effe chillen om dan lekker fris er weer vrijdagavond tegenaan te knallen 😇😎

Was plezant met de clan

Alle gisteren stond Post NL hier met men game v bol. Ontvangen 10/11 na 24u,verwerkt en geleverd op de 10de.
Alles in tss tijd terugbetaald gekregen,en cadeaubonnen gehad.
Is benieuwd of ik er iets v ga horen.

Was hem GM gaan halen en 2 oudere games ingeleverd...

Ik nog niet begonnen zelf aan het verhaal.

Altijd maar multiplayer om zo beter te worden maar het helpt niet echt.
Ik zal nooit echt goed zijn in shooters 🤣

Ikzelf vind het minder erg maar denk dat het natuurlijk minder leuk is voor de anderen als ze door mij misschien verliezen.
Of denk ik teveel na over niks? 😇

Der is niemand dat cared om het feit dat ze winnen of verliezen. COD is gwn puur K/D meer niet :p niet uw eigen plezier laten afhangen van anderen in een casual game.

Ikzelf vind het minder erg maar denk dat het natuurlijk minder leuk is voor de anderen als ze door mij misschien verliezen.
Gewoon maken dat je er plezier aan hebt,mijn win/lose ratio is 1.06 na 75 games, en heb een K/D van 0.7 ook nie zo goed.

Het is niet dat ze door u 100k euro mislopen in een toernooi e, blijft nog altijd gewoon een casual matchke cod.
Mensen die kwaad worden op iemand anders in casual gameke, zouden ze gewoon van games moeten verbannen.
Al genoeg zever in de gewone wereld, kan het wel missen in videogames ook.

Forumkonijn heeft Call of Duty: Vanguard bijgewerkt met een nieuwe update:

BG-review

Lees hier de BG-review van Call of Duty: Vanguard:

Lees meer over deze update...

Terug
Bovenaan