Call of Duty: Vanguard

Call of Duty: Vanguard

Weet er iemand als ik de ps5 versie koop bv. carrefour kan ik dan ook de ps4 versie spelen ? ik weet wel als je de ps4 versie koopt wel de ps5 versie kan spelen

Weet er iemand als ik de ps5 versie koop bv. carrefour kan ik dan ook de ps4 versie spelen ? ik weet wel als je de ps4 versie koopt wel de ps5 versie kan spelen
Neen, je zal enkel de PS4-versie via backwards compatibility kunnen spelen op je PS5. (Kan wel zijn dat je een upgrade kan open voor €10 ofzo)
Wil je zowel over de PS4- als PS5-versie beschikken, moet je de digitale cross-gen bundle aankopen.

Iemand ervaring met leveringen op release via bol? Zou hem daar graag bestellen maar wil dan wel zeker zijn dat ik hem morgen in de bus heb. Bespaart mij wat tijd met rondrijden enzo...

Zelfde verhaal bij mij , zulke game speel je meestal tot de nieuwe versie uitkomt en dan heeft het weinig nut om nog te verkopen.
Bwa, ik kan nu de cold war wel inwisselen en ik heb de vanguard dan in de GM voor 40 €. Vind ik toch wel ok om hem dan op schijfje te kopen.

Gisteren is men tv (van 2 jaar oud) wel in pannen gevallen) net voor dat Vanguard uitkomt. Niet te geloven .

Neen, je zal enkel de PS4-versie via backwards compatibility kunnen spelen op je PS5. (Kan wel zijn dat je een upgrade kan open voor €10 ofzo)
Wil je zowel over de PS4- als PS5-versie beschikken, moet je de digitale cross-gen bundle aankopen.
Upgrade voor ps5 voor ps4 disc versie is gratis, dus das ook de versie die ik ga kopen.

1. If I buy a physical version of Call of Duty: Vanguard on PlayStation 4 or Xbox One, will I be able to upgrade to a version on PlayStation 5 or Xbox Series X|S?​

The PlayStation 4 Standard Edition will have an option to upgrade to a digital version for PlayStation 5 through the PlayStation Store. Please note: The PlayStation 4 disc must be inserted into the PlayStation 5 to access the digitally upgraded PlayStation 5 version of the game. This upgrade option is not compatible with a discless PlayStation 5.
The Xbox One Standard Edition cannot be upgraded.
Please note: Physical editions of the game, as well as upgrade options, will not operate on a discless PlayStation 5 or Xbox Series S.

Hmm, staat idd nergens dat het gratis is, ging er gwn vanuit omdat dit tot nu toe bij al mijn games zo was. Rot wel dat Activision dit niet doet dan...

Ale toch maar beslist en zonet gekocht voor Xbox series x.
De omgevingen enzo zijn meer men ding dan al de moderne toestanden van battlefield…

Net mijn eerste matchkes gespeeld, speelt zoals MW2019.
Veel is er daarvan overgenomen.
Loadouts, perks, field upgrades zoals in MW.
Critici zou kunnen zeggen dat het een reskin is van MW.

Eerste indruk is zeer goed bij mij.
Eigenlijk stuk beter dan de beta (of lag aan de map zelf). COD zoals we kennen, speelt vlot.

Kga nu 2 MP's hebben :bow: (BF de andere dus)

Hier ook niet besteld via bol.
65 euro tov 80 op de store, en dan kan je het bij de store zelfs nog niet doorverkopen.
Ze leveren het zelfs vandaag nog.

Eerste keer dat ik niks ga krijgen op relaese via bol.blijft op verwerking staan.terwijl t gisteren verzonden was.
Normaal was dat mooi popke al lang hier met haar pakketjes v Post NL.

Terug
Bovenaan