Call of Duty: Vanguard

Call of Duty: Vanguard

Is er eigenlijk gene BeyondGaming clan?

Heb er zelf eentje aangemaakt dus normaal als ge clan zoekt op BeyongGaming komt ge er wel op uit.
clantag is BGBe

men Activision is Urbenus (UrbANUS) is blijkbaar verboden. 😁🤪
Ah mss dat ik die wel join. Ik heb nu zelf ne clan gemaakt “The Peaky Blinders” . Iemand nog op zoek naar een clan, altijd welkom ?

Is er eigenlijk gene BeyondGaming clan?

Heb er zelf eentje aangemaakt dus normaal als ge clan zoekt op BeyongGaming komt ge er wel op uit.
clantag is BGBe

men Activision is Urbenus (UrbANUS) is blijkbaar verboden. 😁🤪
Ik had er deze voormiddag 1 aangemaakt. Als booka zijn exemplaar heeft draag ik dat over aan hem

Heb nu al wel drie keer gehad dat mijn loadouts allemaal verdwijnen. Elke keer alles terug opnieuw instellen en kiezen. Pfff…

Bij bepaalde chips zitten er dubbel xp code's, je kan tot 40u per persoon gaan ( 1code is 1 uur token ). Voorlopig schiet ik nog geen ei in twee 😆

Blij om te horen dat ik niet de enigste ben waar het zo slecht gaat. Kvoel me echt alsof dat ik het spelletje ni snap. Is wel m'n eerste cod online, en eerste online shooter sinds Killzone 2.

Ben al wel blij dat m'n k/d toch positief is. :D

This zogezegd Post NL zen schuld..
Die trut op de chat blijft maar rond de pot draaien..zeker voor 22 u weet ge wanneer ge gaat ontvangen,en andere zever.
Ik kreeg 7€ compensatie nadat ik er zelf over begon. Ik kreeg "Hadley" die super traag antwoord, gaat niet vooruit.

Terug
Bovenaan