Deletos
Member
LuckyHoef al niet meer te wachten, heb de Chimera al van iemand geloot![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LuckyHoef al niet meer te wachten, heb de Chimera al van iemand geloot![]()
Kan die wel geven, als je wil? Heb die nog in mijn inventory zitten.Lucky
Zal die wel unlocken via de normale modus. Wel zin om DMZ met een bende te doenKan die wel geven, als je wil? Heb die nog in mijn inventory zitten.
Wij hebben helaas al een 3de man gevonden die frequent meespeelt.Zal die wel unlocken via de normale modus. Wel zin om DMZ met een bende te doen
Geen probleem hoorWij hebben helaas al een 3de man gevonden die frequent meespeelt.
Ik heb nog een aantal crashes gehad. Vooral als de server disconnect of als Steam een update van hun servers doet op dinsdag. Voor de rest heb ik eigenlijk weinig crashes.Ik heb geen crashes meer. 10/10, top game![]()

Eh, over twee jaar?Wanneer komt er nog eens nieuwe game uit van COD?
Komt toch elk jaar eentje of is dat nu veranderd?Eh, over twee jaar?
Komt toch elk jaar eentje of is dat nu veranderd?
Het is wel zo dat het om het jaar een andere ontwikkelaar is toch?
Vorig jaar was het Vanguard.
Aha dat wist ik nog niet.![]()
Geen nieuwe Call of Duty in 2023, maar een MW2-uitbreiding getipt
Activision zal naar verwachting een bijna twee decennia lange reeks doorbreken door volgend jaar geen nieuwe Call of Duty-game uit te brengen. Er komt echter nog steeds nieuwe inhoud aan.www.pocket-lint.com
Maar het is op dat moment verdwenen uit mijn rugzak. Dat is het probleem. Je kan volgens mij niet meer dan 1 masker gebruiken in het gas. Al verscheidene keren mijn rugzak gecontroleerd als mijn eerste gasmasker op was en mijne 2de was dan gewoon weg uit mijn rugzak...Je moet denk ik dat tweede masker nog effectief selecteren om het te kunnen gebruiken. Dus als dat eerste masker stukgaat, start niet automatisch het volgende. Je moet dan echt uw rugzak openen en het tweede selecteren.