Call of Duty: Modern Warfare II

Shooter PC PS5 PS4 XBOX Call of Duty: Modern Warfare II

Ah ok, dat was niet duidelijk in uw filmpje, daar zie ik niet nog eens uw rugzak proberen. Zelf nog niet ondervonden.
Ik vermoed dat het gasmasker in uw rugzak dan mss ook gewoon 'verslijt' in het gas en tegen dat uw eerste masker op is, dat in uw rugzak ook is opgebruikt?
 
Ah ok, dat was niet duidelijk in uw filmpje, daar zie ik niet nog eens uw rugzak proberen. Zelf nog niet ondervonden.
Ik vermoed dat het gasmasker in uw rugzak dan mss ook gewoon 'verslijt' in het gas en tegen dat uw eerste masker op is, dat in uw rugzak ook is opgebruikt?
Ja zoiets zal het wss wel zijn.
 
Gisteren met 2 random players zo een hot extraction gehad met de weapons case in DMZ, dat ik mijn tikker snel voelde bonken in mijn borstkas.
Dan maar effe pauze genomen, kan niet gezond zijn.:rofl:
Het zal ook niet geholpen hebben dat we naar een 2de extraction punt verder moesten rijden omdat die vlakbij in de zone van de weapons case lag en compleet overrompeld was.
 
Ik heb de single player uitgespeeld en ik ben eerlijk gezegd blij dat deze uit is. Al de sluip missies of missies per auto passen naar mijn mening niet in een COD game. Voor mij staat COD = actie.
Wil ik sluipen dan speel ik wel een game die ervoor gemaakt is zoals The Last of Us.
 
Moest er eens iemand zin hebben wat te helpen bij bepaalde missies, altijd welkom. Of is hier reeds een discord kanaal voor?
 
slightly off topic, maar na 3 jaar nog es MW 1 boven gehaald (die game van 3 a 4 jaar terug dus).

stond nog op de PS4 HD, maar toch weerl 4 uur wachten eer 70 gb is binnengehaald, enkel om de SP campaign te kunnen spelen (ik doe geen MP).



Pfff hiervoor alleen al, ontzie ik het voor MW2 te kopen (zal het wellicht niet doen).
Heb een 2 terra harddisk, maar bijna vol. Dus als ik MW2 aanschaf, ga ik wellicht 5 of wat andere games mogen wissen voor MW2 te kunnen spelen, en dan nog de updates ...

En is het weer zoals bij cold war, dat je die campaign volledig moet downloaden (of staat die deze keer wel op de disc??)
 
De download is nu gedaan voor de update van MW1 en nu zegt hij dat ik niet alle DLC heb.
En de store is unavailable... Kan dit?


EDIT: opgelost. blijkbaar heb ik een amerikaanse disc,
en moet ik ook in mijn activision account mijn regio aanpassen naar Amerika! daardoor zat die store vast. amai hoor. wat een gedoe.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
DMZ begint toch ook sweatier en sweatier te worden.
Ben nu al 15-20 games met een redelijk OK team de No Rushing mission aan het proberen, maar worden telkens getripple-sandwiched door full 3-plate teams met eindeloze self revives, in elke fase van de game.
Ook klote dat sommige missions shared zijn, en sommige dan weer niet.
 
DMZ begint toch ook sweatier en sweatier te worden.
Ben nu al 15-20 games met een redelijk OK team de No Rushing mission aan het proberen, maar worden telkens getripple-sandwiched door full 3-plate teams met eindeloze self revives, in elke fase van de game.
Ook klote dat sommige missions shared zijn, en sommige dan weer niet.
Bij die No Rushing missie hebben we ook wel wat tijd verscheten om die te proberen halen. Uiteindelijk wel gelukt. Maar was echt een miserie. Soms chance gehad dat we ineens op de luchthaven spawnde.
 
Veel nut om DMZ nog te spelen is er nu niet meer.
Er komt toch een mission/contraband/keys wipe als seizoen 2 begint.
 
Vraagje,

Ik heb COD: MW1 nu gekocht , maar is amerikaanse versie, dus moest ik een amerika aanduiden op mijn activision account.

Stel dat ik binnenkort ook MW2 of Vanguard eens koop, maar die zouden dan bv de europese versie zijn (op disc telkens koop ik ze, geen online games voor mij). Gaat dit dan problemen geven?

Want voor updaten en zo, kijkt de PS4 telkens naar je account, en als deze in een andere taal staat, dan zegt hij "store empty "bv, en kan je de single player niet downloaden (heb ik meegemaakt met mw1)
 
Heeft iemand weet van Vlaamse communities waar nog frequent DMZ gespeeld wordt? Op BG is het redelijk dood wat dat betreft.
 
Terug
Bovenaan