Call of Duty: Modern Warfare II

Shooter PC PS5 PS4 XBOX Call of Duty: Modern Warfare II

Amai, de game de eerste keer opgestart, wat is dat allemaal met die menu's?

Een simpele tdm of domination kan je niet gewoon spelen en moet via quick play?

Of kan het ook anders?
 
Amai, de game de eerste keer opgestart, wat is dat allemaal met die menu's?

Een simpele tdm of domination kan je niet gewoon spelen en moet via quick play?

Of kan het ook anders?
Als je quick play kiest kan je aanvinken welke gamemodes je wel/niet wilt spelen. Maar de UI is idd een ramp...
 
Als je quick play kiest kan je aanvinken welke gamemodes je wel/niet wilt spelen. Maar de UI is idd een ramp...
Eigenlijk belachelijk ten opzichte van de vorige games waar je gewoon een gamemode kon kiezen. Ik snap niet dat ze gewoon geen oude, simpele menus kunnen gebruiken zoals in de vroeger games.
 
Eigenlijk belachelijk ten opzichte van de vorige games waar je gewoon een gamemode kon kiezen. Ik snap niet dat ze gewoon geen oude, simpele menus kunnen gebruiken zoals in de vroeger games.
Dat kan je nu nog, als je enkel tdm aanvinkt krijg je enkel tdm, kies je bv tdm en domination dan krijg je een mix van beide. Dat systeem is er wel al langer, maarja neemt niet weg dat het menu op niks trekt.
 
Ben toch ook geen fan van die integratie van 3 spellen in elkaar en dan tien menu's voor wat een simpel spel zou kunnen zijn.
Ook die installatie in verschillende pakketten is altijd miserie hier.
 
Hoe moeilijk kan het ook zien om die dagelijkse missies en zeker de extra missies duidelijk weer te geven? Vanaf dat ge die dagelijkse hebt gedaan, vloeien die over in de gewone bij mij.
 
En de bonus challenges triggeren zelfs meestal niet... Ook hangt de boel vaak vast op het einde van een game. (XSX). Ipv Neymar skins en andere zever te releasen zouden ze beter dat eens fixen!
 
Ik begin het meer en meer een dik bucht spel te vinden, speel altijd domination en headquarters... 4 vd 10 spellen gaan perfect.
De rest is altijd wel iets mee aan de hand , als het scherm donkerder wordt als het begint weet ge al dat het een slechte verbinding is ,terwijl het zogezegd 30 Ping is.
En sinds de laatste update heb ik regelmatig dat de boel blijft hangen na een match ,om de 6 spelletjes ofzo.
 
Ge kunt precies niet meer muten? Ervoor was dat score openen en dan vierkantje, maar nu zie ik die optie nergens meer? Geen zin om constant fils de pute te horen, elke keer er een Fransman niet kan winnen.

De Shipment map in Free for all is ook wel compleet absurd. Veel te klein om met 8 te spelen.
 
Ge kunt precies niet meer muten? Ervoor was dat score openen en dan vierkantje, maar nu zie ik die optie nergens meer? Geen zin om constant fils de pute te horen, elke keer er een Fransman niet kan winnen.

De Shipment map in Free for all is ook wel compleet absurd. Veel te klein om met 8 te spelen.
Hoe durf je. Hoe durf je! Shipment is life.
 
Terug
Bovenaan