Call of Duty: Modern Warfare II

Shooter PC PS5 PS4 XBOX Call of Duty: Modern Warfare II

Heb de M13 ook nog niet maar is het veel beter dan pakweg nen M4 of Kastov 762 want anders ga ik er de moeite niet voor doen...?

Toevoegen voor wat DMZ mag altijd.
Geen pro hier. Fun primeert en liefst Mic voor alle tactische plannen.
MayheM#7286859
 
Laatst bewerkt:
Heb de M13 ook nog niet maar is het veel beter dan pakweg nen M4 of Kastov 762 want anders ga ik er de moeite niet voor doen...?

Toevoegen voor wat DMZ mag altijd.
Geen pro hier. Fun primeert en liefst Mic voor alle tactische plannen.
MayheM#7286859
Hij schijnt beter te zijn, maar ik heb niet het gevoel dat het echt extreem veel beter is. Perfecte setup tegen perfecte setup zal het wel iets beter zijn, maar goed, naar mijn mening is het gewoon een leuke gun om te hebben ter afwisseling.
 
Heb die ook nog niet. Wil die wel elke keer proberen te halen, maar sinds ze gasmasks hebben generfed, is het veel moeilijker geworden om lang in de radiation zone te blijven.
 
Net nog wat DMZ gespeeld. Die bots zijn echt geen joke. Schieten zelfs door muren zonder de speler zelfs te zien met 100% accuracy. Heb de M13 dus nog altijd ni kunnen bemachtigen.

Hier is mijn Activision ID voor degene die eens willen proberen voor de M13.
Chaoz_#1296766

Ga morgen sowieso nog eens proberen
 
Heb al veel geprobeerd en ene keer in mijn handen gehad maar raakte er niet levend weg. Woensdag ga ik nog eens proberen
 
Net nog wat DMZ gespeeld. Die bots zijn echt geen joke. Schieten zelfs door muren zonder de speler zelfs te zien met 100% accuracy. Heb de M13 dus nog altijd ni kunnen bemachtigen.

Hier is mijn Activision ID voor degene die eens willen proberen voor de M13.
Chaoz_#1296766

Ga morgen sowieso nog eens proberen
Het valt me op dat dat ze die bots precies straffer hebben gemaakt nu in tegenstelling tot de launch van DMZ. In sommige areas idd niet normaal hoe hard ze je raken.
Vanavond ook eens proberen.
 
Het valt me op dat dat ze die bots precies straffer hebben gemaakt nu in tegenstelling tot de launch van DMZ. In sommige areas idd niet normaal hoe hard ze je raken.
Vanavond ook eens proberen.
Precies met elke kleine update worden die straffer en straffer t.o.v. in't begin. Dacht misschien dat dat te maken had met hoe hoger je level is hoe moeilijker de bots, zou het anders ni weten.
 
Heb gisteren per toeval een M13B opgepakt net toen ik bij exfil aankwam. Dus heb geluk gehad.

Was niet die Caution Tape versie van The Chemist, maar een fully loaded van een player die ik heb gekilled met Mortar Strike.
 
Heb gisteren per toeval een M13B opgepakt net toen ik bij exfil aankwam. Dus heb geluk gehad.

Was niet die Caution Tape versie van The Chemist, maar een fully loaded van een player die ik heb gekilled met Mortar Strike.
Zo werkt het ook. Als je online bent vandaag wil je DMZ doen met je M13 dan kan je die droppen en kunnen we exfill doen?
 
Terug
Bovenaan