Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij schijnt beter te zijn, maar ik heb niet het gevoel dat het echt extreem veel beter is. Perfecte setup tegen perfecte setup zal het wel iets beter zijn, maar goed, naar mijn mening is het gewoon een leuke gun om te hebben ter afwisseling.Heb de M13 ook nog niet maar is het veel beter dan pakweg nen M4 of Kastov 762 want anders ga ik er de moeite niet voor doen...?
Toevoegen voor wat DMZ mag altijd.
Geen pro hier. Fun primeert en liefst Mic voor alle tactische plannen.
MayheM#7286859
Welk platform kan ik die naam toevoegen?Ik wil zeker proberen voor die M13
Voeg me toe Deletoss
Slim van mij. PlayStationWelk platform kan ik die naam toevoegen?

Ik speel op PC. Heb je geen Activision ID?Slim van mij. PlayStation![]()
Deletoss#7214176Ik speel op PC. Heb je geen Activision ID?
Het valt me op dat dat ze die bots precies straffer hebben gemaakt nu in tegenstelling tot de launch van DMZ. In sommige areas idd niet normaal hoe hard ze je raken.Net nog wat DMZ gespeeld. Die bots zijn echt geen joke. Schieten zelfs door muren zonder de speler zelfs te zien met 100% accuracy. Heb de M13 dus nog altijd ni kunnen bemachtigen.
Hier is mijn Activision ID voor degene die eens willen proberen voor de M13.
Chaoz_#1296766
Ga morgen sowieso nog eens proberen
Precies met elke kleine update worden die straffer en straffer t.o.v. in't begin. Dacht misschien dat dat te maken had met hoe hoger je level is hoe moeilijker de bots, zou het anders ni weten.Het valt me op dat dat ze die bots precies straffer hebben gemaakt nu in tegenstelling tot de launch van DMZ. In sommige areas idd niet normaal hoe hard ze je raken.
Vanavond ook eens proberen.
Zo werkt het ook. Als je online bent vandaag wil je DMZ doen met je M13 dan kan je die droppen en kunnen we exfill doen?Heb gisteren per toeval een M13B opgepakt net toen ik bij exfil aankwam. Dus heb geluk gehad.
Was niet die Caution Tape versie van The Chemist, maar een fully loaded van een player die ik heb gekilled met Mortar Strike.
Kan ik zeker doen. Laat maar weten wanneer je online bent.Zo werkt het ook. Als je online bent vandaag wil je DMZ doen met je M13 dan kan je die droppen en kunnen we exfill doen?
Ben online vanaf 15u30Kan ik zeker doen. Laat maar weten wanneer je online bent.
Moet om 16u ff naar de bank. Nadien kan'k wel online zijn.Ben online vanaf 15u30
SuperMoet om 16u ff naar de bank. Nadien kan'k wel online zijn.