Call of Duty: Modern Warfare II

Shooter PC PS5 PS4 XBOX Call of Duty: Modern Warfare II

Die blackcell battlepass is ook smerig:
30€ / 60dagen -> 180€ / jaar lol
Dit komt dan bovenop de 70-90€ die al betaald is voor de game. Zo wordt COD een spel van 250€ / jaar lol
 
Idd ze zijn de grenzen weer aan het opzoeken bij Activision, een premium battlepass is niet genoeg, nu moet je ook al voor de ultra premium betalen wil je alles in een seizoen unlocken... En voor DMZ hebben ze gewoonweg P2W bundels uitgebracht waarbij je een UAV, self-revive of plates krijgt tijdens het spawnen.
 
En de updates die ze gedaan hebben, hebben dan nog eens heel weinig invloed op het spel zelf.
Ik was er gisteren na een uur al weer klaar mee 🙈
 
'T is ook maar te zien waar je uw geld in steekt denk ik. Waar ik vroeger makkelijk 2 games per maand kocht is dat nu veel minder geworden, dus ik vind het niet erg af en toe iets te kopen in een game die ik vaak speel.
I know, dit is niet de manier waarop het allemaal zou moeten gaan maar we raken er niet meer van af denk ik.
 
niet slecht bedoeld, maar met die mindset geraak je er inderdaad niet vanaf. Stemmen met je portefeuille, als er niemand het koopt proberen ze het ook niet. En er zijn gamestudios die dat wel geprobeerd hebben en snel hun kar hebben gekeerd toen ze merkten dat er veel backlash op kwam.
 
Spel gekocht op PC. Het gekende Shadow probleem dat blijft hangen op 12% opgelost in Steam -> file verification

Dan opeens na 2u SP was het geluid volledig weg. Enigste oplossing was missie herstarten. Dan werkte alles opnieuw.

Ik moet altijd het spel opstarten, dan zegt hij dat ik het spel moet herstarten, en dan kan ik beginnen. Begrijpen wie begrijpen kan.

Na de SP zal ik MP effe testen. Dus deze kan ik niet gratis spelen?
 
PC players :I have a problem from yesterday playing multiplayer on 4k120hz LG C1 COD on
Fullscreen exclusief it kikcks to 60fps instead 120fps. Windowed mode I get 120fps.
Single player is still 120fps and also blackops gets 120fps. I tryied everything except reinstalling. Is there someone with same problem.
Radeon rx 7900xtx
 
Terug
Bovenaan