Call of Duty: Modern Warfare II

Shooter PC PS5 PS4 XBOX Call of Duty: Modern Warfare II


Ineens Plasmids binnen en BioShock-style! Ik was totaal in de war wat er gebeurde. Ik dacht dat een teamgenoot iets deed om me in leven te houden, daarom dat ik bleef staan. Echt een speciale lobby :D

Die Free Trial toch eens geprobeerd. Even zien wat je met de shotgun allemaal kunt. Viel me nog niet tegen, nu kan ik weer gaan twijfelen of ik het hele spel niet ga kopen... Shipment 24/7 trekt me misschien wel over de streep!
 
Aha dat wist ik nog niet.
Voor mij hoeft er ook echt niet elk jaar een nieuwe te komen.

Ik kocht ze ook niet elk jaar.
Waren jaren bij dat ze mij totaal niet aanspraken.
Tijden van die infinite warfare en denk Black ops 3 en van die.
 
Al zoveel keer genekt geweest door dat ik dacht dat ik een tweede gasmasker in mijn backpack had. Nu is het wel echt de laatste keer geweest dat ik daar rekening mee gehouden heb. Anders was ik direct doorgelopen uiteraard... Maar wilde mijn fennec nog herladen,...
 
Je moet denk ik dat tweede masker nog effectief selecteren om het te kunnen gebruiken. Dus als dat eerste masker stukgaat, start niet automatisch het volgende. Je moet dan echt uw rugzak openen en het tweede selecteren.
 
Je moet denk ik dat tweede masker nog effectief selecteren om het te kunnen gebruiken. Dus als dat eerste masker stukgaat, start niet automatisch het volgende. Je moet dan echt uw rugzak openen en het tweede selecteren.
Maar het is op dat moment verdwenen uit mijn rugzak. Dat is het probleem. Je kan volgens mij niet meer dan 1 masker gebruiken in het gas. Al verscheidene keren mijn rugzak gecontroleerd als mijn eerste gasmasker op was en mijne 2de was dan gewoon weg uit mijn rugzak...
 
Terug
Bovenaan