Ascari
Well-known member
Ben online. Had wat file onderwegSuper

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben online. Had wat file onderwegSuper

Bedankt voor de hulp. Tot de volgendeBen online. Had wat file onderweg![]()
Graag gedaanBedankt voor de hulp. Tot de volgende

Als je quick play kiest kan je aanvinken welke gamemodes je wel/niet wilt spelen. Maar de UI is idd een ramp...Amai, de game de eerste keer opgestart, wat is dat allemaal met die menu's?
Een simpele tdm of domination kan je niet gewoon spelen en moet via quick play?
Of kan het ook anders?
Eigenlijk belachelijk ten opzichte van de vorige games waar je gewoon een gamemode kon kiezen. Ik snap niet dat ze gewoon geen oude, simpele menus kunnen gebruiken zoals in de vroeger games.Als je quick play kiest kan je aanvinken welke gamemodes je wel/niet wilt spelen. Maar de UI is idd een ramp...
Dat kan je nu nog, als je enkel tdm aanvinkt krijg je enkel tdm, kies je bv tdm en domination dan krijg je een mix van beide. Dat systeem is er wel al langer, maarja neemt niet weg dat het menu op niks trekt.Eigenlijk belachelijk ten opzichte van de vorige games waar je gewoon een gamemode kon kiezen. Ik snap niet dat ze gewoon geen oude, simpele menus kunnen gebruiken zoals in de vroeger games.
Hoe durf je. Hoe durf je! Shipment is life.Ge kunt precies niet meer muten? Ervoor was dat score openen en dan vierkantje, maar nu zie ik die optie nergens meer? Geen zin om constant fils de pute te horen, elke keer er een Fransman niet kan winnen.
De Shipment map in Free for all is ook wel compleet absurd. Veel te klein om met 8 te spelen.
Vooral death bij mij…Hoe durf je. Hoe durf je! Shipment is life.
Hoef al niet meer te wachten, heb de Chimera al van iemand gelootGisteren een key card geëxtract voor Building 21. Nu wachten tot die in de game is toegevoegd.