Bureaustoel: Secret Lab / Ikea /...

Die secret lab titan met leatherette is wel vrij duurzaam, heb hem nu 4 jaar en heel minieme sporen van slijtage aan de bolsters. Zitvlak en rug en alles van foam is nog altijd identiek aan toen hem nieuw was.
 
Secret Lab zijn op zich goede en leuke stoelen, maar ze zijn totaal niet ergeonomisch dus niet aan te raden als je zwakke rug hebt.
 
Secret Lab zijn op zich goede en leuke stoelen, maar ze zijn totaal niet ergeonomisch dus niet aan te raden als je zwakke rug hebt.
Valt toch mee? Ik heb rap last van mijn rug, en ik kan uren aan een stuk er in zitten. Als ik ergens een uur stil recht moet staan kan ik al niet meer blijven staan van het zeer.. Ben wel 1m90.
 
Valt toch mee? Ik heb rap last van mijn rug, en ik kan uren aan een stuk er in zitten. Als ik ergens een uur stil recht moet staan kan ik al niet meer blijven staan van het zeer.. Ben wel 1m90.

De rugleuning is kaarsrecht en volgt niet de natuurlijke kromming van de rug, je zit dus de hele tijd met een geforceerd rechte rug in die stoelen.
 
De rugleuning is kaarsrecht en volgt niet de natuurlijke kromming van de rug, je zit dus de hele tijd met een geforceerd rechte rug in die stoelen.
Der zit toch een lumbar systeem in dat je kunt verzetten? Is het trouwens niet de bedoeling dat je uw rug recht houdt :unsure:
 
Ik heb nu bijna een jaar mijn Aeron en sindsdien geen pijnlijke rug meer en is zit soms meer dan 8u per dag er in. Ik heb het mij nog altijd niet beklaagd 🙂
 
Ik heb geen rugpijn na alvast een half jaar een Secretlab Omega te gebruiken. Wel wat pijn aan de poep na langdurige sessies :p
 
Ik heb zelf een Steelcase Please besteld bij https://www.buero-object.de/?nbnet=0# . Zeer behulpzame webshop, alle opties kun je laten configureren. Zelfs met shipping (+/- € 77) komt deze pakken goedkoper uit dan de 2 dealers in België (prijsverschil van + €700 ...).

Vorige stoel was ook een Steelcase Please welke ik +15 jaar dagelijks gebruikt heb (finaal waren de scharnieren van de rugleuning defect geraakt, een gekend probleem welke hopelijk verbeterd is in de nieuwe versie. Zitvlak + armleuningen waren ook afgesleten). De Please is ook 1 van de weinige bureaustoelen waar ik comfortabel in zit en me volledige rugondersteuning geeft (1m96).

Als iemand interesse heeft in Steelcase, kan ik zeker aanraden om eens contact op te nemen met https://www.buero-object.de/?nbnet=0# , prijzen lijken daar correct te zijn.
 
Waar heb je die gevonden in België? Nieuw of refurbished/occasie?

Had contact opgenomen met Buro modern die een van de weinige officiële Steelcase verkopers zijn in België in verband met een leap v2, maar die waren zelfs te lam om mij ook maar iets te antwoorden. Zo hoeft het voor mij ook niet. In DE en FR heeft Steelcase ook een eigen webshop maar die leveren enkel in eigen land. Benelux is weer niet belangrijk genoeg als afzetmarkt.

Check eens https://www.buero-object.de/?nbnet=0# . Heb mijn Steelcase Please daar een aantal weken geleden besteld. Zeer correct qua service, antwoorden vlot & correcte prijzen. Buro Modern heeft idd een serieuze mark-up op hun particuliere prijzen.
 
Check eens https://www.buero-object.de/?nbnet=0# . Heb mijn Steelcase Please daar een aantal weken geleden besteld. Zeer correct qua service, antwoorden vlot & correcte prijzen. Buro Modern heeft idd een serieuze mark-up op hun particuliere prijzen.
Dat zien er inderdaad best mooie prijzen uit. €795 voor een Gesture in plaats van €1053 bij buro-modern. Kan tellen!
Ik neem aan dat jij hun gecontacteerd hebt voor levering in België en dat dit geen probleem is? Zie op de website enkel de optie voor Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk.
 
Dat zien er inderdaad best mooie prijzen uit. €795 voor een Gesture in plaats van €1053 bij buro-modern. Kan tellen!
Ik neem aan dat jij hun gecontacteerd hebt voor levering in België en dat dit geen probleem is? Zie op de website enkel de optie voor Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk.


Ik heb ze idd zelf gecontacteerd, stond ook niet expliciet op hun lijst dat ze niet buiten die regio's leveren. Leveringsprijs is afhankelijk van het gewicht, ze bezorgen je dan achteraf een quote.

Full transparency: mijn stoel is nog niet geleverd (levertijd van 6-tal weken), dus buiten het initiele sales proces heb ik nog geen verdere ervaringen. Indien interesse, kan ik gerust terugkoppelen wanneer deze effectief geleverd is.
 
Een user met maar twee berichten, twee keer met een link om iets te verkopen? Seems legit... :thinking:

Begrijpbaar dat dit verdacht overkomt, maar ben ook al een tijdje geregistreerd op beyond, ik vermoed zelfs van de beginperiode toen het mogelijk was om je username van 9lives te transfereren. Op 9lives was ik geregistreerd van 2005 - 2007 (? niet zeker).

Ben meer een lurker, maar als ik tevreden ben van een service + andere personen kunnen mogelijks meerwaarde uit eigen ervaring halen, dan ga ik het wel neerpennen.
 
Ik heb een secretlab bureastoel (omega) en ben daar super tevreden over. Heb er een 2de besteld voor bureau boven die vandaag aan komt. Vriendin is er ook helemaal weg van. Voelt super stevig aan en gewoon goeie kwaliteit.
 
heb me deze gekocht gisteren, zeer tevreden van

Dit kan toch nooit goed zijn voor productiviteit en urenlang achter elkaar erop zitten? Heeft al geen armsteunen...
 
Een hogere rugleuning zou ik nog begrijpen. Maar armsteunen? Die gebruik ik eigenlijk alleen maar om een stoel te verslepen of uit de weg te duwen, hehe. Als je daar met je armen op leunt, kun je toch niks doen?
 
Terug
Bovenaan