Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Toch de zwakste schakel bij dit Bayern. De verdediging. Ik denk dat Frankfurt aan bijna 100% afwerkte ..Morgen mits goede wedstrijd en eindverloop tegen stevig Frankfurt kan Kompany netjes uitlopen.
Leverkusen met al weer puntenverlies.
Edit
![]()
3 keer ferm koud gepakt.Toch de zwakste schakel bij dit Bayern. De verdediging. Ik denk dat Frankfurt aan bijna 100% afwerkte ..

Ik heb liever Kompany dan bijvoorbeeld een Tedesco.Oei, weer puntenverlies. Winnen van een promovendus met 5 goals verschil kan iedereen bij Bayern, winnen van de concurrenten daarentegen wordt precies ook dit jaar een probleem.
Allez, ik wil graag pro-Kompany zijn maar ik haat ploegen die de competitie jaar na jaar compleet domineren, dus hoe slechter Bayern het doet des te beter.
Die verdediging doet me wel wat aan Burnley denken van vorig seizoen. Elke keer er doorgekomen wordt, is het goal...

Vorig jaar is de oh zo top coach Tuchel daar 5-1 gaan verliezen in Frankfurt.Ik heb liever Kompany dan bijvoorbeeld een Tedesco.
Maar hij is een heel aanvallend ingestelde coach. Misschien een beetje TE. Waardoor ze inderdaad ook TE veel goals tegen krijgen.
Bij Burnley is dat fout afgelopen (ook wel omdat ze er de spelers niet voor hadden maar swoit). Is Kompany in staat (met een beter team) die extra stap te zetten als coach en daar een oplossing voor te vinden?
Ik vind hem geen slechte coach. Maar een topcoach? Neen dat ook weer niet. Maar dat kan nog komen. Het hangt van zijn leerproces af. Leren van je fouten. Dus we zullen wel zien zeker?![]()
Dat viel mij in die overwinning in de CL ook al op, dat ALS de tegenstander er dan doorkomt het direct code rood is.Die verdediging doet me wel wat aan Burnley denken van vorig seizoen. Elke keer er doorgekomen wordt, is het goal...
Maar de kans dat je successen behaalt zijn imo gewoon veel groter als je het de Kompany manier doet dan pakweg de Riemer manier.Als er nu een ding is wat je bij Bayern niet mag negeren, dan zijn het de resultaten. Beetje zoals Anderlecht, jij eindigt liever 3e met goed voetbal maar een hele hoop van je collega's spelen liever kampioen met Riemer-voetbal.
Is dat echt zo? Of is dat gewoon omdat hij nu betere spelers heeft zodat het minder opvalt?Behalve gisteren mss, valt hem trouwens maar weinig naïviteit te verwijten dit seizoen.
Neuer was ook enorm zwak.Is dat echt zo? Of is dat gewoon omdat hij nu betere spelers heeft zodat het minder opvalt?
Gemeende vraag trouwens, ik kijk niet elke match dus ik kan niet zelf oordelen. In elk geval rammelde het dit weekend bij momenten serieus vanachter.
Te zien natuurlijk wat je als naïef zien hè. Je bent al snel naïef voor sommigen als je de bus niet gaat parkeren als je 1-0 voor staat.Is dat echt zo? Of is dat gewoon omdat hij nu betere spelers heeft zodat het minder opvalt?
Gemeende vraag trouwens, ik kijk niet elke match dus ik kan niet zelf oordelen. In elk geval rammelde het dit weekend bij momenten serieus vanachter.
Een voordeel is dat hij ondanks het puntenverlies nog steeds gedeeld eerste staat met Bayern en Europees is er ook nog geen issue. Moest de ploeg pas 10des staan, dan werd het pas echt warm onder zijn voeten. Nu wordt er eens met de wenkbrauwen gefronst door de clubleiding en tegen Kompany gezegd: 'Opletten hé!' Maar daar stopt het (momenteel).Uiteraard komt er nu druk van de mensen die niet verder kijken dan het puntenverlies. En ik weet ook wel dat de verwachtingen bij Bayern veel hoger liggen, en zeg niet dat je de resultaten kan negeren. Maar voorlopig is ook dat geen drama toch?

Echt raar om daar nu opeens voor te moeten supporteren.2 potten van Kane in paar minuten...wa ne lepe pee, ne goalgetter pur sang
Idem voor Müller.