Philharmoniker
Active member
Als ge ziet wat Kompany op de mat brengt is dat chapeau toch.Ik snap dat niet dat bij elk verlies sommige fans asap schreeuwen om het ontslag van Kompany. Na het verlies tegen Mainz kreeg hij toch veel bagger over zich. En toen Bayern uit de beker lag nadat ze heel de match met 10 vs 11 moesten spelen (en eigenlijk pech hadden want zelfs dan waren ze de betere ploeg) was voor velen ook al meteen een reden tot ontslag. Met als moto: Van Bayern wordt meer verwacht.
Maar goed dat hoort er bij als je trainer bent van een grote ploeg zeker?
Ik denk echter niet dat men daar momenteel reden tot klagen heeft.
Zou er een (TOP)trainer rondlopen die het tot op heden beter had gedaan? Neen toch?
Maar we zullen wel zien. De prijzen worden aan de finish uitgedeeld. Er wordt natuurlijk wél verwacht dat Kompany ervoor zorgt dat ze mee doen voor de prijzen.
---
Anyways ik zag sommigen er om wedden dat Kompany zo slecht zou zijn dat hij met de ploeg de winterstop niet zou halen. Die mensen zijn alvast hun geld kwijt.![]()
Een back-up voor kane gingen ze allesinds niet aankopen.Zeker als je ook in acht neemt hoe de ploeg speelt, en de vibe in oa de spelerskern, denk ik idd niet dat je kan zeggen dat Kompany het er in zijn eerste half jaar slecht vanaf heeft gebracht.
Vooral resultaatgewijs kon het soms zeker beter. Maar vandaag speel je bv wel een zeer sterke match tegen nu ook niet de eerste de beste tegenstander.
Ideale omstandigheden om de winterstop in te gaan. Benieuwd of men de kern zal versterken. En of er spelers zullen vertrekken.
Een type Olise als extra kracht zou niet slecht zijn.
Sane zijn afwerking is maar al te vaak ondermaats. Coman en gnabry zijn rode kruis spelers helaas.