Général Zantas
Well-known member
Mijn abonnement met Eleven/DAZN loopt bijna af dus ik ben eens mijn opties aan het overlopen gezien die de laatste jaren echt wel omhoog geschoten zijn qua prijzen. Is er ergens een andere optie om Bundesliga te bekijken in België dan DAZN?
Ik kijk 90% van de tijd Bundesliga, dan eens wedstrijd in België of eens Barcelona/Madrid en occasioneel eens NFL wedstrijd. Maar als ik kan kiezen zal de voorkeur naar Bundesliga gaan zelfs al zou het maar Freiburg tegen Mainz of zelfs 2e BL zijn bij wijze van spreken.
Play sports. Als Telenet klant aan 22€/maand. Maar dan ben je afhankelijk van wat ze van Bundesliga tonen op de 3 DAZN kanalen en dan durven ze al eens voorrang geven aan andere competities.
Zelfde in feite voor TV-Vlaanderen. En eigenlijk uitgesloten is want voorlopig nog Telenet TV klant (aleja voor de vrouw en kinderen en krijg dat hier niet verkocht om zonder digicorder tv te kijken.).
DAZN kan je voor 25€ maar daar ben je wel zeker van 3-4 wedstrijden per weekend en 1 wedstrijd BL2.
Zou eigenlijk graag hebben dat het voetbal zowat de weg op gaat zoals pakweg F1 met F1TV dat je specifiek 1 competitie kan abonnement opnemen en niet betalen voor de rest waar je niet naar kijkt.
Via de website van de Bundesliga kan je zien welke aanbieders er zijn in je land om de matchen legaal te kijken, voor Belgie is dat enkel DAZN/Eleven.
Bundesliga | Liste aller TV-Sender
Wie und wo kannst du die Bundesliga-Spiele im TV sehen? Wähle deine Region und finde die übertragenden Fernsehsender und Streaming-Anbieter