Bundesliga: Duits Voetbal 2024-2025

Mijn abonnement met Eleven/DAZN loopt bijna af dus ik ben eens mijn opties aan het overlopen gezien die de laatste jaren echt wel omhoog geschoten zijn qua prijzen. Is er ergens een andere optie om Bundesliga te bekijken in België dan DAZN?
Ik kijk 90% van de tijd Bundesliga, dan eens wedstrijd in België of eens Barcelona/Madrid en occasioneel eens NFL wedstrijd. Maar als ik kan kiezen zal de voorkeur naar Bundesliga gaan zelfs al zou het maar Freiburg tegen Mainz of zelfs 2e BL zijn bij wijze van spreken.

Play sports. Als Telenet klant aan 22€/maand. Maar dan ben je afhankelijk van wat ze van Bundesliga tonen op de 3 DAZN kanalen en dan durven ze al eens voorrang geven aan andere competities.
Zelfde in feite voor TV-Vlaanderen. En eigenlijk uitgesloten is want voorlopig nog Telenet TV klant (aleja voor de vrouw en kinderen en krijg dat hier niet verkocht om zonder digicorder tv te kijken.).
DAZN kan je voor 25€ maar daar ben je wel zeker van 3-4 wedstrijden per weekend en 1 wedstrijd BL2.
Zou eigenlijk graag hebben dat het voetbal zowat de weg op gaat zoals pakweg F1 met F1TV dat je specifiek 1 competitie kan abonnement opnemen en niet betalen voor de rest waar je niet naar kijkt.

Via de website van de Bundesliga kan je zien welke aanbieders er zijn in je land om de matchen legaal te kijken, voor Belgie is dat enkel DAZN/Eleven.

Wat flikt die dan eigenlijk concreet gezien? Ik heb heel het Ajax gebeuren toen maar zijdelings gezien.
Hij wilt zich overal mee bemoeien. Vroeger was hij scout en blijkbaar wilt hij dat blijven doen met zijn nieuwe job erbij. Bij Ajax negeerde hij alle scouts en kocht gewoon in wat hij zelf wou. Wat natuurlijk ook compleet idioot is van ons bestuur om dat toe te laten. Bij Dortmund is hij blijkbaar ook te aanwezig en ligt hij in de clinch met Sahin.

Hij wilt zich overal mee bemoeien. Vroeger was hij scout en blijkbaar wilt hij dat blijven doen met zijn nieuwe job erbij. Bij Ajax negeerde hij alle scouts en kocht gewoon in wat hij zelf wou. Wat natuurlijk ook compleet idioot is van ons bestuur om dat toe te laten. Bij Dortmund is hij blijkbaar ook te aanwezig en ligt hij in de clinch met Sahin.
Ook zitten foefelen met makelaars blijkbaar bij bepaalde transfers.

Schoenmaker blijf bij je leest! Waanzin dat Dortmund die nog een kans gaf zo snel na het Ajax debacle.

Wordt tijd dat deze man de wedstrijden van Leverkusen gaat fluiten mee hunne Fergie time altijd..
20240824-115833.jpg

Toch ook een verdienste om te blijven spelen tot het einde van de match. Match is pas gedaan als de ref affluit. En zeker met al die var tussenkomsten tegenwoordig duren de wedstrijden dikwijls nog eens bijna een halve helft langer.

Op zich wel veelbelovend begin. Ondanks vooral zeer zwakke momenten defensief in de 2de helft.
Anderzijds waren de tegendoelpunten een ongelukkige penalty, en een individuele blunder. En zie ik Kompany die defensie nog wel naar zijn hand zetten.

Offensief liep het nog wat stroef, maar bij momenten zag je wel waar men naartoe wilt. Niet onlogisch dat dit er niet meteen staat. Dat je hier nu al geen punten laat liggen een meevaller.

Laatst bewerkt:
Defensieve problemen bij Bayern zijn eigenlijk dezelfde die ze vorig seizoen hadden, hopelijk kan Kompany er verandering in brengen maar denk dat ze vooral een goeie 6 nodig hebben.

Terug
Bovenaan