VTM Boer zoekt vrouw 2024

Cattadelic

Well-known member
Iemand aan het volgen?

De formule lijkt in ieder geval wat aangepast. Zaken zoals de hele groep ontmoeten, het brieven lezen, etc zijn er allemaal uitgehaald precies. Nu is het direct met de eerste schifting op de boerderij waarvan er 3 blijven. Vind ik wel niet slecht, daar werd in vorige seizoenen veel tijd aan besteed en was niet altijd even interessant. Of misschien is dit er allemaal uitgeknipt omdat we nu meer boeren volgens dan gebruikelijk?
 
Ik had ergens gelezen dat de opkomst dit jaar heel klein was, dus de noodzaak om van een grote groep te shiften naar een kleinere was er nu minder.
Op zich vind ik het zo wel beter want die eerste afleveringen waren voor mij ook niet interessant.
 
De eerste afleveringen meestal wel nog lachen met grappige figuren,

Toch veel mensen waar ne mens zich toch afvraagt waarom ze zich hier in godsnaam voor inschrijven ook, zelfs na de schifting. :)
 
De eerste afleveringen meestal wel nog lachen met grappige figuren,

Toch veel mensen waar ne mens zich toch afvraagt waarom ze zich hier in godsnaam voor inschrijven ook, zelfs na de schifting. :)
Meer nog de, deelnemers worden zelfs opgebeld vanuit de productie van voorgaande seizoenen omdat er zo weinig inschrijvingen waren dit jaar.

Ik vrees dat het concept een beetje uitgespeeld is..
 
  • Wow
Waarderingen: 515
Meer nog de, deelnemers worden zelfs opgebeld vanuit de productie van voorgaande seizoenen omdat er zo weinig inschrijvingen waren dit jaar.

Ik vrees dat het concept een beetje uitgespeeld is..
Ik snap ergens wel de magere opkomst. Ze moeten dezelfde dag onmiddellijk blijven als ze gekozen worden (tenzij dat in realiteit beter organisatorisch aangepakt is), wie krijgt dat op zijn/haar werk verkocht om onmiddellijk verlof te nemen? Moet je al dedicated zijn om sowieso die week verlof genomen te hebben…
 
Ik snap ergens wel de magere opkomst. Ze moeten dezelfde dag onmiddellijk blijven als ze gekozen worden (tenzij dat in realiteit beter organisatorisch aangepakt is), wie krijgt dat op zijn/haar werk verkocht om onmiddellijk verlof te nemen? Moet je al dedicated zijn om sowieso die week verlof genomen te hebben…
In realiteit wordt alles in 1 week na elkaar opgenomen, ik dacht zelfs 2/3 boeren tegelijk zodat de productie tussen de locaties heen en weer hopt.
 
Oei die boerin stuurt die Jimmy naar huis. Puur uit schrik om zich open te stellen, want dat was echt ne gast die goed met haar om kan denk ik.
Echt ne gouden kerel tbh.
 
Das niet van niet open stellen. Je zag meteen dat ze niet onder de indruk was en eigenlijk niemand echt bij haar vond passen. Daarom is die zo dicht geklapt. En nu kiest ze wss voor de veiligste route om nadien nooit nog iets van die kerel te horen.
 
Ik had dat wel verwacht dat ze die Jimmy naar huis ging sturen, die was in het begin toch veel te overdreven bezig.
Zeker op die 24u daar, Sanne leek me daar volledig toegeklapt en dat is niet meer goed gekomen.

Ik denk dat het bij haar niks zal worden, die twee overblijvers lijken ook niks voor haar.
Eigenlijk denk ik zelfs dat ze gewoon niet klaar is voor iets nieuws.
 
Ik had dat wel verwacht dat ze die Jimmy naar huis ging sturen, die was in het begin toch veel te overdreven bezig.
Zeker op die 24u daar, Sanne leek me daar volledig toegeklapt en dat is niet meer goed gekomen.

Ik denk dat het bij haar niks zal worden, die twee overblijvers lijken ook niks voor haar.
Eigenlijk denk ik zelfs dat ze gewoon niet klaar is voor iets nieuws.

Het was mij al snel duidelijk dat ze nog niet klaar is voor iets nieuws. Vanaf de 1ste afl met al de kandidaten zelfs.
 
Het was mij al snel duidelijk dat ze nog niet klaar is voor iets nieuws. Vanaf de 1ste afl met al de kandidaten zelfs.
Sanne heeft gewoon geen interesse in die mannen en is triest dat het programma voor haar niet de liefde zal opleveren. Ze moet nu dat toneel verder spelen en zogezegd verliefd worden terwijl ze weet dat het niet gaat komen. Daarom zit die daar zo te zeveren "ik ben die aandacht niet gewoon" "ik kan mij niet openstellen".
Moest daar ne adonis staan, ge zou ze zich nogal zien openstellen.
 
Amai, die laatste boer ook een echte topper.

Vakantie doetem nie, alleen fabrieken bezoeken in China spreekt hem wel aan.
Gaat niet uit. Alleen maar vlas vlas vlas. Precies ook echt geen andere interesses.

Ik vermoed dat zijn volle 4 inzendingen toch ook op een sisser zullen uitdraaien.

Toen ik Sanne zag bellen met onzen andere vrolijke Limburger, dacht ik direct, dienen zal hem eerst ingeschreven hebben, en dan haar overtuigd hebben om ook mee te doen. En hop, twas nog zo ook.

Die heeft hem daar trouwens ook in een mooi wespennest gestoken, door die Lindsy te kiezen, en die bazige Hollandse. Benieuwd of hij die blonde, die de enige normale is van de 3, volgende week naar huis gaat sturen.
 
Sanne heeft gewoon geen interesse in die mannen en is triest dat het programma voor haar niet de liefde zal opleveren. Ze moet nu dat toneel verder spelen en zogezegd verliefd worden terwijl ze weet dat het niet gaat komen. Daarom zit die daar zo te zeveren "ik ben die aandacht niet gewoon" "ik kan mij niet openstellen".
Moest daar ne adonis staan, ge zou ze zich nogal zien openstellen.
Goh dat geloof ik toch niet.
Sanne stond nog maar 1 minuut bij die groep mannen en het was al van Wenen, Wenen, Wenen. Die heeft zich laten meeslepen door die andere boer maar staat na 8 jaar zonder relatie (jammer genoeg) nog totaal niet open voor iets nieuws. Die Adonis ging daar weinig kunnen aandoen en er zit daar duidelijk nog iets dieper/onverwerkt.
 
Terug
Bovenaan