Boer zkt Vrouw 2022

VTM Boer zkt Vrouw 2022

Ik zei juist hetzelfde toen ik dat zag voorbij komen :D

Spijtig voor die Amber, ziet er wel een tof meiske uit. Tzou mij nie verbazen dat 'junior' fkes wat plezier ritjes heeft gemaakt met tietjana.
Idd jammer. Is echt een toppertje. Volgens mij gaat die gast nog lang alleen zijn als die nog niet goed genoeg is.
 
Levenspartners kiezen is niet hetzelfde als een horloge kopen of een nieuwe auto. Dan mag iemand nog alle features hebben die een 'goed lief' zogezegd heeft (want wat die features dan inhouden, dat is ook voor iedereen anders) maar als je er niet verliefd op bent dan gaat het niet. Dat hebben we toch ook gezien bij Kim en Elien: zoiets moet je met je hart kiezen, en niet (enkel) met je verstand.

Spijtig voor hen alletwee, hoewel het uiteraard een pak erger is voor Amber.
 
Ook met één oog gekeken. Het meest frappante vond ik toch de ouders van die boerin. What the fuck?! :wtf: Ik denk dat ze het concept van het programma (of van het leven in het algemeen) niet goed hebben begrepen. Het is geen sollicitatie voor de job landbouwer op uw familiebedrijf, het is de partner voor uw dochter die hier op het spel staat.

Wat een enge tunnelvisie. Wat een versmachtende ouders. Typische projectiedrang van ouders op kind.
Ze kan tegen iedereen haar mannetje staan omwille van de kleinste dingen, maar ze zou toch beter al haar assertiviteit even concentreren waar het écht nodig is, en dat is tegenover haar ouders. Dankzij het advies van haar vriendin is het nog goed gekomen, anders kon ze heel haar leven ongelukkig geweest zijn.

Verpletterende verantwoordelijkheid van de ouders, die al teveel verbloemd werd in de laatste aflevering.
 
Ook met één oog gekeken. Het meest frappante vond ik toch de ouders van die boerin. What the fuck?! :wtf: Ik denk dat ze het concept van het programma (of van het leven in het algemeen) niet goed hebben begrepen. Het is geen sollicitatie voor de job landbouwer op uw familiebedrijf, het is de partner voor uw dochter die hier op het spel staat.

Wat een enge tunnelvisie. Wat een versmachtende ouders. Typische projectiedrang van ouders op kind.
Ze kan tegen iedereen haar mannetje staan omwille van de kleinste dingen, maar ze zou toch beter al haar assertiviteit even concentreren waar het écht nodig is, en dat is tegenover haar ouders. Dankzij het advies van haar vriendin is het nog goed gekomen, anders kon ze heel haar leven ongelukkig geweest zijn.

Verpletterende verantwoordelijkheid van de ouders, die al teveel verbloemd werd in de laatste aflevering.
Eerste keer dat ik is met jou akkoord ben :thumb:
 
Levenspartners kiezen is niet hetzelfde als een horloge kopen of een nieuwe auto. Dan mag iemand nog alle features hebben die een 'goed lief' zogezegd heeft (want wat die features dan inhouden, dat is ook voor iedereen anders) maar als je er niet verliefd op bent dan gaat het niet. Dat hebben we toch ook gezien bij Kim en Elien: zoiets moet je met je hart kiezen, en niet (enkel) met je verstand.

Spijtig voor hen alletwee, hoewel het uiteraard een pak erger is voor Amber.

Akkoord hiermee.

Al lijkt het mij nu ook wel dat die William ook niet het scherpste mes in de lade is :unsure: (uiteraard ook enkel obv indrukken op TV).

Potverdekke toch ook wat compassie met de Garry! Ik vond die ongelofelijk cringe, maar had het hem toch gegund (edit; mijn compassie blijkt misplaatst te zijn).
 
Antwerpen? Dat is toch gewoon een west vlaamse?

Een collega van mijn vrouw kent die cyriel en volgens hem waren ze al net samen voor het programma begon.

Die vent van die boerin zag er precies ook niet al te happy uit met zijn schoonouders. Mooi begin van leuke familliefeestjes.
Die kwam vorig jaar al naar de hondenschool met zijn hond. Weg spanning voor al wie daar ging. :unsure:
 
Amber en hare cowboy lijken misschien toch een stel te zijn. En bij Gary en Els is het blijkbaar definitief gedaan. Gary heeft wel een nieuw vrouwke naast zich.
 
Voor de geïnteresseerden: blijkbaar vanavond al worden de 5 kandidaten van het volgend seizoen voorgesteld. Opnieuw 'incognito'.
 
Is Raphael niet diegene die 2 jaar geleden bij boerin Veerle was?
Zou kunnen, ik zat daar ook aan te denken.
Was dat niet diegene met die Vw Kever?

Die Kevin is blijkbaar uit mijn dorp, ik dacht al dat ik het herkende.
Ik ben eens benieuwd wat ze hier van de streek gaan laten zien :)
 
Zou kunnen, ik zat daar ook aan te denken.
Was dat niet diegene met die Vw Kever?

Die Kevin is blijkbaar uit mijn dorp, ik dacht al dat ik het herkende.
Ik ben eens benieuwd wat ze hier van de streek gaan laten zien :)
Ja was die.
In zijn caravan stond ook een groot vw logo en een miniatuur kever.
 
Boer William en Amber uit ‘Boer zkt vrouw’ zoeken toenadering: “We zijn exclusief aan het daten”

 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Terug
Bovenaan